Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä on hyvä verrata tuota Aria alkuperäiseen esittäjään:

Strato:
http://www.youtube.com/watch?v=Hc_rqP4XhCw

Ari:
http://www.youtube.com/watch?v=qFucyW-Oxso&mode=related&search=

On noissa oikeasti "hieman" eroa...

Juu, itse ihailin tuossa jo pari sivua takaperin tota straton livevetoo...

Mutta hei, kotipelto onkin loistava laulaja, takana on pitkä äänen koulutus ja ura, joten minusta hieman epäreilua vertailua... Kuulihan sen jo siinä herrojen kohtaamisessa, että miten julmetun hieno ja vahva ääni kotipellolla on

Juu, itse ihailin tuossa jo pari sivua takaperin tota straton livevetoo...
Se jäi multa huomaamatta :nolo:

Mutta hei, kotipelto onkin loistava laulaja, takana on pitkä äänen koulutus ja ura, joten minusta hieman epäreilua vertailua... Kuulihan sen jo siinä herrojen kohtaamisessa, että miten julmetun hieno ja vahva ääni kotipellolla on

Ei ollut tarkoitus mitenkään Aria dissata, mutta mua vaan huvittaa, kun häntä on vertailtu jopa Bruce Dickinsoniin (ja Dickinson nyt kuitenkin on vielä pari astetta kovempi jätkä kuin Kotipelto, joka hänkin toki on loistava).

Arin ääni ei ole lähelläkään valmista, potentiaalia saattaa ollakin, mutta useasti kuulostaa myös siltä miltä näyttää... Eli paljon on töitä tehtävä, jos ihan vakavissaan meinaa heviä lauleskella.

Kerrotko vielä, että miksi Arin pitäisi laulaa jotain muuta? Hevimiehiä kuitenkin, ja voisi kuvitella, että heviä tykkää myös eniten laulaa eikä mitään Loiria. Ja jos hevillä pääsee jatkoon, niin antaa mennä vaan.

Kyseessä on viihdeohjelma, ja ihmisiä alkaa varmaan puuduttamaan kun lauletaan vaan samantyyppisiä lauluja koko ajan. Varsinkin kun Ari ei vedä niitä mitenkään erityisen hyvin, aika rutiinilla tuntuu menevän. Idolsissa on kuitenin tarkoitus näyttää monipuolisuus laulajana. Sitten levyuralla tietenkin lauletaan sitä omaa genreä.

Olisi kiva nähdä Arin ottavan riskejä. Tuntuu, että se nyt laulaa niitä biisejä mitä on vetäny koko ikänsä karaokessa. Varmaan ensi viikon biisit on Kirkaa ja jotain suomalaista heviä, kuinka yllätyksellistä. Pelottaa vaan, että jos Ari jatka tuolla samalla "ihan ok"-linjallaan, alkaa ihmiset kyllästyä siihen ja äänestävät pois. Ja finaalissa onkin sitten Anna ja Kristiina...

Sepi_ jo tiivisti kaiken oleellisen. Eikä ihmisiä kiinnosta, mitä Ari tykkää laulaa. Arin pitäisi olla kiinnostunut mitä kansa haluaa kuulla, jos aikoo kisassa olla mukana. Hevi on toistaiseksi riittänyt. Jos se soppari oli varma, niin ei ole ihme, jos motivaation puute vaivaisi miestä. Kommentit ainakin viittaisivat johonkin sen suuntaiseen. Arille voi sanoa sitten adios.

Ihan totta mitä Iltasanomien mielipide osastossa oli, että koko kisasta on mennyt fiilis.

Semifinaalit olivat vielä ihan hauskaa katseltavaa, mutta finaalit ovat olleet toinen toistaan kamalampia. Ei sitä voi edes mielellään katsoa ja se tuskin on ohjelman tarkoitus.

Mikähän mättää.

hieno homma, että ari laulaa sitä mistä tykkää. turha miettiä, että mitä kansa haluaa kuulla. menee omana itsenään eteenpäin ja katsoo mihin se riittää.
toki itse haluaisin kuulla jonkun heviballadin arin vetämänä, mutta en siihen kuole jos ei laula. paras noista se on ollut alusta asti. ei siinä mitkään biisivalinnat paina paskan vertaa.

itselleni on kyllä ihan sama kuka voittaa. ei sillä ole mitään merkitystä. ei jääskeläiselläkään ole kovin putkeen mennyt vaikka voittikin.:whip:

Kyseessä on viihdeohjelma, ja ihmisiä alkaa varmaan puuduttamaan kun lauletaan vaan samantyyppisiä lauluja koko ajan. Varsinkin kun Ari ei vedä niitä mitenkään erityisen hyvin, aika rutiinilla tuntuu menevän. Idolsissa on kuitenin tarkoitus näyttää monipuolisuus laulajana. Sitten levyuralla tietenkin lauletaan sitä omaa genreä.

Mä en kuitenkaan syyttäis Aria siitä, että sen laulut on aika samantyyppisiä. Syytän tuottajia, jotka eivät tajua laittaa kunnon teemoja finaaleihin jotka rajaisivat vähän biisien valintaa. Arilla on kuitenkin hieno ja korkea ääni, joka ei päässyt oikeuksiinsa esim. eilisessä Led Zeppelinin biisissä joka meni aika pahasti rääkymiseksi. Esim. Piano Man oli aivan loistava esimerkki Arin äänestä. Sen jälkeen onkin kuultu vain tusina hevi/rock vetoja. Ongelmana onkin, että Arin potentiaali ei pääse noissa biiseissä esiin, koska laulu hukkuu pahasti bändin soiton alle. Siihen kun lisää sen, että Ari ei ole kovin ihmeellinen esiintyjä, alkaa jengi tylsistyyn noihin esityksiin.

Olisi kiva nähdä Arin ottavan riskejä. Tuntuu, että se nyt laulaa niitä biisejä mitä on vetäny koko ikänsä karaokessa. Varmaan ensi viikon biisit on Kirkaa ja jotain suomalaista heviä, kuinka yllätyksellistä. Pelottaa vaan, että jos Ari jatka tuolla samalla "ihan ok"-linjallaan, alkaa ihmiset kyllästyä siihen ja äänestävät pois. Ja finaalissa onkin sitten Anna ja Kristiina...

Kunpa Ari lukis tän.

Paskat. Ari on parasta mitä idolsseissa on suomessa ikinä nähty. Yllätyksettömiä ja pop-kaavaan meneviä ääniä on jo nähty tarpeeksi. Vaikka luonne on vahva (niinkuin sen mielestäni pitääkin olla) on turha väheksyä häntä sen takia. Ääni on loistava ja persoona metallimainen nii aineksia on tähtiin asti :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On melko vehkeestä, kun Kristian tippui vaikka veti parhaiten tuona iltana. No ei mahda mitään.

Sepi_ jo tiivisti kaiken oleellisen. Eikä ihmisiä kiinnosta, mitä Ari tykkää laulaa. Arin pitäisi olla kiinnostunut mitä kansa haluaa kuulla, jos aikoo kisassa olla mukana. Hevi on toistaiseksi riittänyt. Jos se soppari oli varma, niin ei ole ihme, jos motivaation puute vaivaisi miestä. Kommentit ainakin viittaisivat johonkin sen suuntaiseen. Arille voi sanoa sitten adios.

no hyvä.mitä kansa sitten haluaa kuulla?ja mitä tekemistä led zeppelinillä on hevin kanssa?

mitä tekemistä led zeppelinillä on hevin kanssa?

Silloin kun Led Zeppepelin levynsä teki se oli heviä joten se on siis sitä vieläkin. Ajat vaan muuttuu...

Silloin kun mä olen ekat levyni ostanu ostanu niin Anttilassa oli tasan neljään jaettu ne levyhyllyt. Heavy, Rock/Pop, Disko ja kotimainen.
Mihin näistä sinä laittaisit Zeppelinin? Def Leppard,Bon Jovi ja Maideni mm. oli Heavyssä,Elvis ja Rick Astley Rock/Popissa...

okei okei,pointti ymmärretty :piis:
mutta ei se silti mun mielestä heviä ole.siinä mielessä missä minä kyseisen musiikkigengren ymmärrän :)

Black Sabbath ja Led Zeppelin mainitaan usein ensimmäisinä heavy metal -yhtyeinä. Yhtyeet eivät varmaankaan muistuta tyyliltään nykyisiä heavy-yhtyeitä, jotka ovat kuitenkin näiden mainittujen bändien suoraa jatkumoa.

Kaikilla ikäluokilla on tapana puhua asioista aivan kuin kaikki olisi keksitty vasta heidän aikanaan. Useimmilla asioilla on juuret kuitenkin paljonkin kauempana historiassa. Kysypä Alec vaikka faijaltasi Led Zeppelinistä. Ei se mikään humppabändi ollut.

Black Sabbath ja Led Zeppelin mainitaan usein ensimmäisinä heavy metal -yhtyeinä. Yhtyeet eivät varmaankaan muistuta tyyliltään nykyisiä heavy-yhtyeitä, jotka ovat kuitenkin näiden mainittujen bändien suoraa jatkumoa.

Kaikilla ikäluokilla on tapana puhua asioista aivan kuin kaikki olisi keksitty vasta heidän aikanaan. Useimmilla asioilla on juuret kuitenkin paljonkin kauempana historiassa. Kysypä Alec vaikka faijaltasi Led Zeppelinistä. Ei se mikään humppabändi ollut.

toi on totta. tyhmää jälkiviisastella noiden genrejen kanssa kun musiikkityylien sisälläkin tapahtuu 20 vuodessa aika kovastikin muutoksia.
kun nuo gore death ym suuntaukset on kuitenkin tosi nuoria verrattuna musiikin historiaan

e: kannattaa siis lukea ensin taustoja ennenkun rupeaa väittämään jotain ihan järjetöntä

isä on zeppelin-fani,ja on tuota tullut kuultua,siitä ei ole kyse.mutta en mä sitä sitä ole koskaan heavy metalina pitänyt,jylhänä rockina enemminkin.
itse pidän black sabbathia ensimmäisenä heavybändinä,jonka jälkeen tuli priestit jne.,vaikka en kiistäkkään etteikö nykyinen heavy metal pohjautuisi myös zeppeliniin.mutta mun mielestä kova vaikutus tiettyyn asiaan on eri juttu kuin edustaa sitä kyseistä asiaa.ymmärrättekö mitä tarkoitan?
myös deep purplesta (isäni suurin suosikki joka on tullut myös itselle erittäin tutuksi) puhutaan joissain yhteyksissä heavy metalina,jota myöskään se ei mielestäni ole.tarkoitus ei ole kiistää tai vähätellä purplen, zeppelinin tai kenenkään muun vaikutusta nykymuotoiseen metaliin,mutta siitä huolimatta metalia ne eivät mielestäni ole.

en väitä olevani oikeassa,puolustan vain omia uskomuksiani :) vaikka luultavasti tulen saamaan selkääni tässä väittelyssä,joten yritän lopettaa sen heti alkuunsa :D
okei,tuo aikaisempi lauseeni on hölmösti muotoiltu,joka on helpotta tulkita ns.väärin,tai ainakin niin miten en sitä tarkoittanut
taidanpa pistää zeppelinin soimaan...

isä on zeppelin-fani,ja on tuota tullut kuultua,siitä ei ole kyse.mutta en mä sitä sitä ole koskaan heavy metalina pitänyt,jylhänä rockina enemminkin.
itse pidän black sabbathia ensimmäisenä heavybändinä,jonka jälkeen tuli priestit jne.,vaikka en kiistäkkään etteikö nykyinen heavy metal pohjautuisi myös zeppeliniin.mutta mun mielestä kova vaikutus tiettyyn asiaan on eri juttu kuin edustaa sitä kyseistä asiaa.ymmärrättekö mitä tarkoitan?
myös deep purplesta (isäni suurin suosikki joka on tullut myös itselle erittäin tutuksi) puhutaan joissain yhteyksissä heavy metalina,jota myöskään se ei mielestäni ole.tarkoitus ei ole kiistää tai vähätellä purplen, zeppelinin tai kenenkään muun vaikutusta nykymuotoiseen metaliin,mutta siitä huolimatta metalia ne eivät mielestäni ole.

en väitä olevani oikeassa,puolustan vain omia uskomuksiani :) vaikka luultavasti tulen saamaan selkääni tässä väittelyssä,joten yritän lopettaa sen heti alkuunsa :D
okei,tuo aikaisempi lauseeni on hölmösti muotoiltu,joka on helpotta tulkita ns.väärin,tai ainakin niin miten en sitä tarkoittanut
taidanpa pistää zeppelinin soimaan...

No joo, toki näinkin...varsinkin nyky kriteereillä Zeppelin on rokkia. Mutta ajat muuttuu.

Onkohan joskus 30v päästä nasumit ja muut bändit nuorten hevareiden mielestä vaan rokkia?
Ei kai...on sen verta rankkoja bändejä...

:offtopic:
Itse oon pitänyt aina noita vanhempia yhtyeitä Led Zeppelinistä Iron Maideniin heavy metal yhtyeinä ja heavy metalia vain metallimusiikin yhtenä alakategoriana. Ja aika harvassa on nykyään heavy metal -bändit lukuunottamatta noita ikiliikkujia. Uudemmat yhtyeet tuntuvat kuuluvan paremmin johonkin muuhun metalli- tai rockkategoriaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom