Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No ei varmasti ole "epävireessä". :eek:

EDIT: ja montako laulajaa Suomesta tiedät vetävän Maidenia yhtä vakuuttavasti? Viittaan tuohon "kuten viimeksikin".

Edittiä en kommentoi, ei oo mun alaa. Veto oli viimeksi jo laimea (en ole tosissaan yksin tätä mieltä, en edes ilmeisesti ainoa pakkiksella, joten en väännä tästä sen enempää).

Ja varmasti on epävireessä. Sattuu korvaan saatana!:curs:

onko?
otetaan pois...
mutta oisko tota daavidia tähän tarvinnu vetää,se on ihan viaton...

Uskokaa tai elkää mutta Kristianilla huonoin veto tänään..
komppaan

Uskokaa tai elkää mutta Kristianilla huonoin veto tänään... ja Kristiina yllätti erittäin positiivisesti

Kristiina yllätti ainoastaan sillä, että pysyi nuotissa koko biisin ajan. Olen sitä mieltä, että näiden kahden pitäisi olla pudotusuhan alla. Ja Kristiina pois. Kiitos.

Ei tuonu kyllä mitään uutta tämä ilta. Taitaa se vaan niin olla että äprööstä tulee idoli, valitettavasti. Se onnistuu tasasen varmasti joka kerta. Kristian sais vetää mun puolesta Lapin kesän vaikka joka kerta, nyt sortu jo toisen kerran putkeen huonoon biisivalintaan.

Järkeä pistää lähetyksen alkuun puoli tuntia ehtaa schaissea ja sit hirvee hätä lopussa kommenttien kanssa ku aika loppuu.

onko?
otetaan pois...
mutta oisko tota daavidia tähän tarvinnu vetää,se on ihan viaton...
:offtopic: jatkuu... joo, vedetään takas - :arvi: ;)

Kyllähän toi Kristiinan veto oli jotain niin käsittämättömän kamalaa! Yksinkertaisesti en voi käsittää, että se on päässyt noin pitkälle finaalissa ja tuomarit vielä kehuu sitä!!:down:

Kristiina yllätti ainoastaan sillä, että pysyi nuotissa koko biisin ajan. Olen sitä mieltä, että näiden kahden pitäisi olla pudotusuhan alla. Ja Kristiina pois. Kiitos.

Täysin samaa mieltä, se ei tosin korvannut ääntä.

Kristiina tai Panu pois, Kristianille parempi biisi ensi kerralla, Ari räjäyttää pankin jollain yllätysvedolla ja Anna vetää tuota samaa linjaa, niin hyvää tulee!

Kristiina yllätti ainoastaan sillä, että pysyi nuotissa koko biisin ajan.

Ei todellakaan pysynyt nuotissa :lol2: Sekosin laskuissa jo ekan puolen minuutin jälkeen. :(

Miusta tuntuu, että tuomarit sano positiivista vaan myötätunnosta :rolleyes:

Arin kannalle olen kallistunut tällä hetkellä. Kristian on hieman tiputtanut osakkeitaan kappalevalinnoillaan. Panu on ihmeen hyvä, vaikkei musiikki minun mieleistä olekaan. Annalla on "iso" ääni, varmasti kovalla harjoittelulla siitä tulee vielä upeampi, hienoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, mielestäni tuon Queenin biisin pelasti ainoastaan bändi, joka tykitti kyllä helvetin hyvin. Taitaa laulullisesti olla mahdotonta oikeasti laulaa paremmin kuin Mercury..

E: Arista on pakko sanoa, että vaikka menikin välillä ohi nuotin, niin miehen pitäisi opetella esiintymään, ilmeetöntä touhua, vibraatto pelastaa.

OT loppuu:arvi on saipan kannattaja.hieno mies. :D

nyt alko kiinnostaa että millanen signature :offtopic:
siinä oli yhen biisin sanat.melkein kokonaan.olihan se vähän pitkä...
ja niin,olihan siinä välihuomautuksena että nallekarkit liidaa.

mutta fakta on että Queen raiskattiin tänään.kutsukaa kyösti pöysti.
joo,olen hiljaa.eiköhän se kristiina sieltä tipu

Kyllähän toi Kristiinan veto oli jotain niin käsittämättömän kamalaa! Yksinkertaisesti en voi käsittää, että se on päässyt noin pitkälle finaalissa ja tuomarit vielä kehuu sitä!!:down:

Tänään kyllä ihmetytti miksi Ari ja Kristian on päässyt tuonne asti. Kristian oli muuten vaan vaisu ja Ari kuulosti siltä kuin olisi viikon ryyppyputki alla ja Panu nyt on vaan tommonen tussujen kostuttaja. Kristiina oli ainut joka mielestäni paranti ja muut tuli askeleen taaksepäin. Abreu nyt oli aika perus - nähty mikä nähty.

Miksi sille Annalle laitetaan aina niin helvetisti sitä meikkiä? Menee kaunis tyttö aivan "piloille"!

Tai sitten maalataan koko naama samantien mustaksi, niin ei ne silmät näytä luumuilta.

Tänään kyllä ihmetytti miksi Ari ja Kristian on päässyt tuonne asti. Kristian oli muuten vaan vaisu ja Ari kuulosti siltä kuin olisi viikon ryyppyputki alla ja Panu nyt on vaan tommonen tussujen kostuttaja. Kristiina oli ainut joka mielestäni paranti ja muut tuli askeleen taaksepäin. Abreu nyt oli aika perus - nähty mikä nähty.

Nuo kaksi ovat täysin persiilleen vetäessäänkin parempia kuin Kristiina.

Tämän illan viiltävä syväanalyysi:

Panu: paska
Kristiina: paskempi
Kristian: RIPULI

Harmi, että Kristian veti noi heikosti, mutta oli odotettavissa kun tolla äänellä lähtee Mercuryn biisiä vetään:(

Miten tuo Panu...huoh, hyvinhän se vetää nuita hinuriuikutuksia, mutta entä sitten? Aikooko se tehdä pitkänkin uran pelkillä balladeilla?:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom