- Ikä
- 40
Toivottavasti Iso-A saa tuon äänensä kuntoon ensi kerraksi. Oli jo viime viikolla vähän käheää kuultavaa ajoittain...tiedä sitten onko se johtunut biiseistä vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä kun noi Ari ja Anna opettelis vähän rentoutuun siellä lavalla. Miksei noista oikein kukaan tunnu laittavan itseänsä kunnolla peliin siinä esityksessä?
No Kristianin vedoista oonkin tykänny. Ja Annakin tällä kertaa melko hyvin... joskin stailaus oli mitä oli.Kristianhan vetää todella hyvin lavalla, äänikin on kohdillaan.
EDIT: Anna näyttää kohtuu friikiltä tuon "kohtalaisen" meikin kanssa..! Hyvin laulaa kuitenkin.
Sanoin just miehelle ihan samaa. Aivan käsittämättömän PASKAA!!Miten tuo voi olla finaalissa... :jahas:
Tuo Kristiinan veto oli mun mielestä aika napakymppi. Parantaa koko ajan. Muut oli aika perus-settiä tänään.
Kieroa... tuo Kristiinan soundi on kyllä niin omaperäinen, että melkein jopa tykkäsin. Se sen inklishkin jo tavallaan alkaa kuulua tuohon tyyliin. Ja hitosti tuo plussaa sen eläytyminen biiseihin.Tuo Kristiinan veto oli mun mielestä aika napakymppi. Parantaa koko ajan. Muut oli aika perus-settiä tänään.
Panu: Veti hyvin. Sanokaa tyylistä mitä sanotte, mutta Panu osaa laulaa.
Ari: Hieno esitys kuten joka kerta. Mieletön ääni.
Kristian: Aika tasapaksua. Toinen huono biisivalinta peräkkäin, ai ai.. Minua vähän ärsytti ne alun epävarmat tärinät mikin varressa.
Aivan samaa mieltä!Anna: Hieno biisi, hienosti vedetty. Stailaus oli todella kauhea.
Kristiina: Tasapaksua tämäkin. Eiköhän ois aika päästää kansa tuskistaan ja laittaa tyttö kotiin. Ei tuota ääntä vaan jaksa.
Mun korvaan toi Kristiinan veto oli aika mitäänsanomaton. Ei mitään tunnetta eikä mitään. Harmaata massaa
Ihan paskaa, kuten viimeksikin. Liian "isoja" biisejä, hirvee epävire, joka peittyy osittaain siihen viiiibrraaattooooooooon.