Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toivottavasti Iso-A saa tuon äänensä kuntoon ensi kerraksi. Oli jo viime viikolla vähän käheää kuultavaa ajoittain...tiedä sitten onko se johtunut biiseistä vain.

Vielä kun noi Ari ja Anna opettelis vähän rentoutuun siellä lavalla. Miksei noista oikein kukaan tunnu laittavan itseänsä kunnolla peliin siinä esityksessä?

Kristianhan vetää todella hyvin lavalla, äänikin on kohdillaan.

EDIT: Anna näyttää kohtuu friikiltä tuon "kohtalaisen" meikin kanssa..! Hyvin laulaa kuitenkin.

Kristianhan vetää todella hyvin lavalla, äänikin on kohdillaan.

EDIT: Anna näyttää kohtuu friikiltä tuon "kohtalaisen" meikin kanssa..! Hyvin laulaa kuitenkin.
No Kristianin vedoista oonkin tykänny. Ja Annakin tällä kertaa melko hyvin... joskin stailaus oli mitä oli. :rolleyes:

Ei vittu, että rasittaa tuo Kristiinan ääni..

Meni saakeli 3sekuntia, ennen kuin alkoi pistämään korvaan.

EDIT: tuo biisi on kuitenkin se yksi ja ainoa kipale, johon tuo ääni sopii.

Panu: Veti hyvin. Sanokaa tyylistä mitä sanotte, mutta Panu osaa laulaa.

Ari: Hieno esitys kuten joka kerta. Mieletön ääni.

Kristian: Aika tasapaksua. Toinen huono biisivalinta peräkkäin, ai ai.. Minua vähän ärsytti ne alun epävarmat tärinät mikin varressa.

Anna: Hieno biisi, hienosti vedetty. Stailaus oli todella kauhea.

Kristiina: Tasapaksua tämäkin. Eiköhän ois aika päästää kansa tuskistaan ja laittaa tyttö kotiin. Ei tuota ääntä vaan jaksa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo Kristiinan veto oli mun mielestä aika napakymppi. Parantaa koko ajan. Muut oli aika perus-settiä tänään.

Parantaa? Sama tasapaksu laulu tuo oli sillä samalla ärsyttävällä äänellä. Mutta tuo kappale pelasti varmaan tippumisen, kun se on edelleen varmaan ainut biisi maailmassa mihin tuo ääni sopii (tai No doubtin muutkin biisit).

Tuo Kristiinan veto oli mun mielestä aika napakymppi. Parantaa koko ajan. Muut oli aika perus-settiä tänään.
Kieroa... tuo Kristiinan soundi on kyllä niin omaperäinen, että melkein jopa tykkäsin. Se sen inklishkin jo tavallaan alkaa kuulua tuohon tyyliin. Ja hitosti tuo plussaa sen eläytyminen biiseihin.

Mun korvaan toi Kristiinan veto oli aika mitäänsanomaton. Ei mitään tunnetta eikä mitään. Harmaata massaa. En tajua miten se on näinkin pitkälle päässyt. Mut nyt on hänen vuoronsa tippua.

Panu: Veti hyvin. Sanokaa tyylistä mitä sanotte, mutta Panu osaa laulaa.

Niin osaakin! Ei vireongelmia, ja nätti ääni.

Ari: Hieno esitys kuten joka kerta. Mieletön ääni.

Ihan paskaa, kuten viimeksikin. Liian "isoja" biisejä, hirvee epävire, joka peittyy osittaain siihen viiiibrraaattooooooooon.

Kristian: Aika tasapaksua. Toinen huono biisivalinta peräkkäin, ai ai.. Minua vähän ärsytti ne alun epävarmat tärinät mikin varressa.

Ihan ok. Ihmettelin todella kahta punaista. Tasaisen varma ja hyvä ääni, ei tartte pelätä, että putoo nuotista.

Anna: Hieno biisi, hienosti vedetty. Stailaus oli todella kauhea.
Aivan samaa mieltä!

Kristiina: Tasapaksua tämäkin. Eiköhän ois aika päästää kansa tuskistaan ja laittaa tyttö kotiin. Ei tuota ääntä vaan jaksa.

Joo, ei se ääni mitään, mutta toi vire(eettömyys). Mä en käsitä, miten tuomaristo ei sitä kommentoinut.

Kristiina on todella mielenkiintoinen ja lahjakas laulaja ja esiintyjä, mutta valitettavasti taitaa pudota tänään.

Mun korvaan toi Kristiinan veto oli aika mitäänsanomaton. Ei mitään tunnetta eikä mitään. Harmaata massaa

on sekin parempi kuin rock-klassikon raiskaaminen.ei jumalauta se oli kamalaa,alusta loppuun

Kristiina veti tosi hyvin, ja se joidenkin mielestä ärsyttävä ääni, vitsit että mä tykkään! Hyvä Kristiina! Kristiina jatkoon!:worship:

Ihan paskaa, kuten viimeksikin. Liian "isoja" biisejä, hirvee epävire, joka peittyy osittaain siihen viiiibrraaattooooooooon.

No ei varmasti ole "epävireessä". :eek:

EDIT: ja montako laulajaa Suomesta tiedät vetävän Maidenia yhtä vakuuttavasti? Viittaan tuohon "kuten viimeksikin".

:offtopic: Pikkasen sulla Alec pituutta tuossa signaturessa... :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom