Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Panulla riittää teinejä äänestäjiksi ja kristiinalla myöhäisteinibodareita, joita ikävä kyllä taitaa olla vaan vähemmän.
Onneksi en ole bodari (saatan olla myöhäisteini vaikka teinivuodet onkin onnellisesti takana), muuten tuo kommentti olisi osunut arkaan paikkaan ;) On se Kristiina niin :kuola:

Puolet porukasta tuolla vetää ihan puolilla valoilla!!! Siitä äänestä pitää kuulla, että nyt vedetään tosissaan, eikä vain läpilauleta (oli sitten biisi miten kova tahansa, esim. tuon eye of tiger läpilausunta vitutti ja pilasi koko kappaleen..)
Kristian teki parhaimpansa, mutta epäilyttää, että mistä löytää mitään vastaavaa jatkoon kun nyt jo tyhjensi pajatson. Veikkaankin, että Anna vie koko potin pienestä koostaan ja iästään huolimatta -ainut joka vetää joka ilta asenteella. Arista ei kaikki äänestäjät kuitenkaan tykkää.

Täytyy vieläkin todeta, että en vaan mitenkään voi ymmärtää, saatika allekirjoittaa mielipidettäsi. Mielestäni Kristianin biisivalinta ja loistava tulkinta tekivät kappaleesta uudelleen radiosoittoa kaipaavan hitin. Ja itse asiassa tuolla tulkinnalla tuo biisi oli kaukana runoista, se oli viihdettä, viihdykettä ja oikean ESIINTYJÄN vetämä taideteos.

Mun mielestä tuo biisi ei vaan kuvasta yhtään sitä mitä Idols on - en voi sille mitään. Koko kansan idoliahan tässä ilmeisesti kuitenkin haetaan, joten siinä mielessä tuollaiset kansanrallatukset varmasti puhuttelevat varttuneempaa kuulijakuntaa. Itse haluaisin tuolta mieheltä kuulla vaikkapa ihan rehellistä rockia. Toisaalta haluaisin kuulla myös tuomariston rehellisen mielipiteen siitä, onko tuossa biisissä se leima mikä kisalle halutaan. Nyt tuomariston kommentit olivat tyyliin "epäilin vähän biisivalintaa, mutta...", "ajattelin että luuleeko kaveri olevansa tangomarkkinoilla, mutta...". Jos ari sai noottia huonosta biisivalinnasta ja pelisilmän puutteesta piano man -kappaleellaan niin oman käsitykseni mukaan samat nootit olisi voinut antaa kristianille jo entertainerista. Vaikuttaa siltä, että Kristian voi vetää ja tulkita vaikka countrya tai kansanlauluja, mutta tuomareilta ei kuule yhtä pahaa sanaa biisivalinnoista. Miksi? Onko niillä selvä linja ja motiivit sen suhteen kenet halutaan nähdä finaalissa? Oliko tuomaristokin vähän epävarma sen suhteen, mitä kansa tuumii kristianin biisivalinnasta? Mulla on ainakin henk.koht. vähän sellainen olo, että tuomarointi on aika tarkkaan harkitusti toteutettu.

Mun mielestä tuo biisi ei vaan kuvasta yhtään sitä mitä Idols on - en voi sille mitään. Koko kansan idoliahan tässä ilmeisesti kuitenkin haetaan, joten siinä mielessä tuollaiset kansanrallatukset varmasti puhuttelevat varttuneempaa kuulijakuntaa.

On melko vaikeaa valita biisiä joka puhuttelee kaikkia kuulijoita.

Nyt tuomariston kommentit olivat tyyliin "epäilin vähän biisivalintaa, mutta...", "ajattelin että luuleeko kaveri olevansa tangomarkkinoilla, mutta...".

Vaikuttaa siltä, että Kristian voi vetää ja tulkita vaikka countrya tai kansanlauluja, mutta tuomareilta ei kuule yhtä pahaa sanaa biisivalinnoista. Miksi?

No eikö siinä tullut jo vähän sanomista biisivalinnasta, mutta Kristian veti vaan niin perkeleen hyvin ettei mitään jää sanottavaksi?

No eikö siinä tullut jo vähän sanomista biisivalinnasta, mutta Kristian veti vaan niin perkeleen hyvin ettei mitään jää sanottavaksi?

ehkä niinkin. olisin ehkä halunnut kuulla sen suoremmin tyyliin "ryhdistäydy nyt hyvä mies kappalevalinnoissa, koska nyt ei olla etsimässä tangoprinssiä" :)

Puolet porukasta tuolla vetää ihan puolilla valoilla!!! Siitä äänestä pitää kuulla, että nyt vedetään tosissaan, eikä vain läpilauleta (oli sitten biisi miten kova tahansa, esim. tuon eye of tiger läpilausunta vitutti ja pilasi koko kappaleen..)
Kristian teki parhaimpansa, mutta epäilyttää, että mistä löytää mitään vastaavaa jatkoon kun nyt jo tyhjensi pajatson. Veikkaankin, että Anna vie koko potin pienestä koostaan ja iästään huolimatta -ainut joka vetää joka ilta asenteella. Arista ei kaikki äänestäjät kuitenkaan tykkää.

Ja annastako tykkää?
Avaa jätkä silmäs ja kato mitä porukka sanoo noista laulajista ympäri esim. internettiä

ehkä niinkin. olisin ehkä halunnut kuulla sen suoremmin tyyliin "ryhdistäydy nyt hyvä mies kappalevalinnoissa, koska nyt ei olla etsimässä tangoprinssiä" :)

Eiköhän tämä ole just oikea hetki näyttää sitä monipuolisuutta?
Nyt on kuitenkin kisa vasta aloitettu ja monta jaksoa ja biisiä jäljellä.
Odotellaan ja tehdään tuomio vasta vaikka reilun kuukauden päästä.

mutta Kristian veti vaan niin perkeleen hyvin ettei mitään jää sanottavaksi?

Tässä on juuri se pointti. Jos olis huonosti ton vetäny tai esim Panun esittämänä niin sanomista kappalevalinnasta olis saletisti tullu. Tässä tapauksessa tuo erikoinen kappalevalinta vaan hukkui JÄRJETTÖMÄN HIENOON tulkintaan. Kananlihalle menee joka kerta kun kuuntelee.

Mun mielestä tuo biisi ei vaan kuvasta yhtään sitä mitä Idols on - en voi sille mitään. Koko kansan idoliahan tässä ilmeisesti kuitenkin haetaan, joten siinä mielessä tuollaiset kansanrallatukset varmasti puhuttelevat varttuneempaa kuulijakuntaa. Itse haluaisin tuolta mieheltä kuulla vaikkapa ihan rehellistä rockia. Toisaalta haluaisin kuulla myös tuomariston rehellisen mielipiteen siitä, onko tuossa biisissä se leima mikä kisalle halutaan. Nyt tuomariston kommentit olivat tyyliin "epäilin vähän biisivalintaa, mutta...", "ajattelin että luuleeko kaveri olevansa tangomarkkinoilla, mutta...". Jos ari sai noottia huonosta biisivalinnasta ja pelisilmän puutteesta piano man -kappaleellaan niin oman käsitykseni mukaan samat nootit olisi voinut antaa kristianille jo entertainerista. Vaikuttaa siltä, että Kristian voi vetää ja tulkita vaikka countrya tai kansanlauluja, mutta tuomareilta ei kuule yhtä pahaa sanaa biisivalinnoista. Miksi? Onko niillä selvä linja ja motiivit sen suhteen kenet halutaan nähdä finaalissa? Oliko tuomaristokin vähän epävarma sen suhteen, mitä kansa tuumii kristianin biisivalinnasta? Mulla on ainakin henk.koht. vähän sellainen olo, että tuomarointi on aika tarkkaan harkitusti toteutettu.

Pitäiskö kaikkien sitten hoilottaa pelkästään jotain puhkikuluneita Bon Jovin kasarihittejä. Tai Robbie Williamsia ja Britneytä tai Jonna Tervomaata. Nuo Kristianin ja Arin biisivalinnat (joo, tuo Perfect Strangers oli myös aika odottamaton veto) on todella hyvää vaihtelua valtavirralle.

Tuo tuomarointi on todellakin harkittua, siitä olen kanssasi samaa mieltä. Eipä varmaan olis Kristiina Brask enää jatkossa, jos Asko ei sen perään kuolaisi joka lähetyksessä.

Ja uskon kyllä, että vaikka Kristian vetäisi saatana JiiKarjalaista, niin se kuulostaisi hyvältä ja ostaisin levyn. Samaten ku kirjotin jo aiemmin Arista, että vaikka se laulaisi levyllisen umpipaskaa Iron Maidenia, niin levyn ostaisin varmasti, on sen verran hyvä-ääninen kaveri.

Tuo Lapin Kesä lumosi minut täysin. Nyt kuuntelussa Vesa-Matti Loirin Ivalo, jota en aiemmin ois koskaan kuvitellut kuuntelevani. Näinköhän tässä tuli heviäijälle tyylin vaihto ja parturireissu. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäiskö kaikkien sitten hoilottaa pelkästään jotain puhkikuluneita Bon Jovin kasarihittejä.

Ei mutta mulla on vähän sellainen olo, että nämä hieman erikoiset valinnat eivät jää Kristianin osalta tähän biisiin - saatan olla väärässä ja mielenkiinnolla odottelen tulevia kappalevalintoja niin päästään jatkamaan spekulointia :D

Nyt kun noita putoajia on vielä noin paljon niin biisivalintojen merkitys ei korostu yleisön suosikkien osalta kun heikommait tippuvat sieltä laulutaitojen perusteella pois, mutta loppupeleissä biisivalintojen merkitys tulee varmasti nousemaan toisenlaiseen asemaan. Jos esim. finaalissa nähdään ari ja kristian ja ari vetäisee jonkun satavarman ja puhkikuluneen guns n' roses hitin ja kristian etsii arkistoista vesku loirin b-side-tallennuksia niin biisivalinnat voivat lopulta koitua tappioksi.

Huomasiko joku, kun Ellen ei antanut Jonen arvostella lainkaan Annan suoritusta??? Ellen totesi Annalle vain, että "Jonelta meiän ei tarvitse kysyä mitään, sen sä oot hoidellu jo aikasemmin":hyper:

Huomasiko joku, kun Ellen ei antanut Jonen arvostella lainkaan Annan suoritusta??? Ellen totesi Annalle vain, että "Jonelta meiän ei tarvitse kysyä mitään, sen sä oot hoidellu jo aikasemmin":hyper:

Eiköhän tässä ollu kysymys ihan vaan tiukasta aikataulusta..

Ilkka "En tarvitse tyttöystävää" Jääskeläinen on kyllä niin susipaska, että en vieläkään käsitä, kuinka se voitti...:down: onneks siitä ei oo kuulunu mitään vähään aikaan. Kai se kohta taas jossain lastenohjelmassa homostelee sen vitun veljensä kanssa.

Viime vuonna koko kisan taso oli ilmeisesti aika kehno. En edes silloin seurannut sitä juurikaan, mut tän vuoden finalistit on kaikki niin hyviä, että ihan koukussa olen!

Ilkka J. muuten kommentoi noita esityksiä perjantain Iltikses (en muista kummassa). Arista se sanoi jotain, et se on 9-luokan kovis joka on kovis siksi kun kaikki kaveritkin on koviksii :eek:

Ja et sen moshaaminen on jee jee, mutta liian kilttiä :eek:

Ja tuli siltä kai vielä joku muukin yhtä tyhmä laukaisu. En nyt muista miten se meni. Ai nii joo et oli liikaa sähkökitaroita esityksessä :eek: (akustista heviä??)

Vähän kävi tää ilkka ekaks ärsyttään ja sit hymyilyttään.

Viime vuonna koko kisan taso oli ilmeisesti aika kehno. En edes silloin seurannut sitä juurikaan, mut tän vuoden finalistit on kaikki niin hyviä, että ihan koukussa olen!

Ilkka J. muuten kommentoi noita esityksiä perjantain Iltikses (en muista kummassa). Arista se sanoi jotain, et se on 9-luokan kovis joka on kovis siksi kun kaikki kaveritkin on koviksii :eek:

Ja tuli siltä kai vielä joku muukin yhtä tyhmä laukaisu. En nyt muista miten se meni. Ai nii joo et oli liikaa sähkökitaroita esityksessä :eek: (akustista heviä??)

Juu viime vuonna ei edes finaalissa pysynyt kukaan nuotissa esitysten aikana, eipä niitä jaksanut paljon katsella. Tuo Ilkka J, voittiko se vai tuli toiseksi tai kolmanneksi, en muista, on kyllä huonompi laulaja kuin kukaan tämän tai ensimmäisen kauden finalisteista. :down:

On se kyl vaan niin lollero koko sälli. Vittu kaverista ei oo kuulunu mitään vuoteen vaikka voitti kilpailun, josta on poikkeuksetta saatu aikaiseksi edes jonkinlainen ura. Ilkka "En tarvitse tyttöystävää" "Olen uskossa" Jääskeläinen on vähän vitun viimenen arvioimaan toisten esityksiä kilteiks etc.

Vituttaa tollaset wannabe-hauskat hinttarit, jotka ei edes tajua sitä, kuinka saatanan tyhmiä ne on. Jumalauta luulisi sen ikäisen ihmisen uskaltavan tehdä jotain ominkin päin, mutta ei. Aina pitää olla isoveli mukana, ettei rupee jännittämään. Pitäis vetää tauluun.

Jääskeläinen on vähän ##tun viimenen arvioimaan toisten esityksiä kilteiks etc.

.

Just tämä siitä mun mielestä kans niin huvittavan teki.
Ja sitäpaitsi minkä ihmeen takia sitä oli edes pyydettyi näitä finalisteja arvioimaan?
No oli siinä samassa raadissa yksi viime vuoden tuomari, en nyt muista hänen nimeään, joka sanoi kans Arista, että lookissa on omituinen yhdistelmä hiphoppia ja heviä. Häh?

Just tämä siitä mun mielestä kans niin huvittavan teki.
Ja sitäpaitsi minkä ihmeen takia sitä oli edes pyydettyi näitä finalisteja arvioimaan?
No oli siinä samassa raadissa yksi viime vuoden tuomari, en nyt muista hänen nimeään, joka sanoi kans Arista, että lookissa on omituinen yhdistelmä hiphoppia ja heviä. Häh?

Varmaan siks sitä oli pyydetty, kun muilla Idols-voittajilla oli työkiireitä. Ilkkis oli varmaan veljensä luona syljeskelemässä kattoon ja miettimässä omaa erinomaisuuttaan. Ilkka "Paha Jehova" Jääskeläinen vois kyllä mun puolesta kadota aivan totaalisesti julkisuudesta. Sais mielenrauhan senkin osalta.

Se tuomari tarkoitti varmaan niitä Arin housuja, jotka oli vähän väljemmän malliset. Kai se sitten oli hiphoppia....tiedä näistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom