ideoita liikkeistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli nyt kun sain uuden treeni ohjelman niin mietin mitä liikkeitä siihen pistäis... eli muuten on tiedos paitsi hauis, ojentaja ja olkapäät, eli kaikkiin kaks liikettä... idoita ja mielipiteitä mitkä on kovia liikkeitä... eli tarkoitus on siis raaka voima eikä niinkään mitään beachi liikkeit...

Kiitos etukäteen...

Originally posted by Dat Dude
Eli nyt kun sain uuden treeni ohjelman niin mietin mitä liikkeitä siihen pistäis...

Noudatat tietty sitä treeniohjelmaa. Voit tietty postata sen tänne, niin päästään arvioimaan.

Ohjelma auttaisi ymmärtämään ongelmasi.

siis periatteessa ei ole ongelmaa koska kyllä tiedän mitä teen, mut kaipaan ideoita teidän milestä kovia liikkeitä jotka toimii...

ohjelma

Ma: kyykky 3* 30
Jalkahauis 3*30
pohkeet 3*30
yläselkä 3*30
(eli tarkoitus päästä 30, jos niin lisää painoa eli jos viimeks pääsin 24 ja sit seuraava pitää saada väh. 25 eli kehitys joka reenis ja tää idea on kaikis liikkeis... ja jos ei tule ns. plussaa pitää miettiä mitä vittua tekee siellä)

Ti: penkki 3*5-8
toinen rinta liike 2*5-8
olkapää liike 3*5-8
+apuliike 2*5-8
ojentaja liike 3*5-8
+apuliike 2*5-8
hauis liike 3*5-8
+apuliike 2*5-8
(eli jos tulee kasi niin lisää rautaa ja niin ees päin )

Ke lepo

to: Penkki 3*30
olkapääliike 3*30
ojentaja liike3*30
hauis liike 3*30
(eli sama idis kun ma treenis)

Pe: Kyykky 3*5-8
jalka prässi2*5-8
jalkahauis3*5-8
pohkeet3*5-8
kulmasoutu3*5-8
+apuliike2*5-8
(eli sama idis kun ti treenis)

eli tossa saatanan vaikeesti selitettynä ja vastaan erittäin mielläni kysymyksiin täst ohjelmasta... toiv saitte jotain selvää tosta...

Originally posted by Dat Dude

ohjelma

Ma: kyykky 3* 30
Jalkahauis 3*30
pohkeet 3*30
yläselkä 3*30
(eli tarkoitus päästä 30, jos niin lisää painoa eli jos viimeks pääsin 24 ja sit seuraava pitää saada väh. 25 eli kehitys joka reenis ja tää idea on kaikis liikkeis... ja jos ei tule ns. plussaa pitää miettiä mitä vittua tekee siellä)

Jos tarkoitus on saada voimaa/massaa, niin 30 toistoa putkeen on kyllä turhan paljon. Tuolla tulee lähinnä toistokestävyyttä. Yleiskunnolle ja jänteille/nivelille tuo voi kyllä olla ihan hyvä. Sitäpaitsi esim. 3*30 kyykkyä ja 3*30 yläselkää on sellainen, että saattaa yleiskunto loppua ennen kuin lihas. Voi siis olla vaikea sanoa, mistä tulosten nousu johtuu. Lihakset eivät välttämättä kehity paljonkaan.

Toinen juttu: joitakin viikkoja tai kuukausia pystyt kyllä kehittymään joka liikkeessä, mutta et jatkuvasti. Varsinkin jos teet lihaksen kahdesti viikossa ja sarjat loppuun asti - ylikunto voi iskeä, kun yritetään väkisin ponnistella tuloksissa ylöspäin.

Niistä liikkeistä sen verran, että hauiksille ja olkapäille melkeinpä kaikki tangolla ja käsipainoilla tehtävät liikkeet ovat melko perusliikkeitä. Ojentajille tangolla tehtävät ja ehkä joku ojentajaliike ylätaljassa. Katso liikkeitä vaikka täältä.

siis totta on et 30 ei voimaa tule... mut se menee 6-8vko sarjat 20 ja toiset6-8vko niin sarjat kymppi. ja se 3*5-8 laskee kans... mut idea on saada molempia kestävyyttä ja voimaa... ja kun väännän jefua täs rinnal niin se on tarkoitus toimia siinä eikä niinkään kehonrakennus tyylina... myönnän et oli huonoja sana valintoja aikasemmis posteis...

siis periatteessa ei ole ongelmaa koska kyllä tiedän mitä teen
Yksikään 17-vuotias ei tiedä mitä tekee kun kyseessä on saliharrastus. Siinä menee vuosia, että opit tuntemaan kehosi.

Muutenkin ohjelmasi on aivan anaalista. Napsauta nyt kiltistä sivun ylälaidassa sijaitsevaa FAQ-painiketta ja etsi kohta "ohjelmat".

Voit myös ottaa hieman nöyremmän asenteen ja todeta, ettet oikeasti tiedä mitään saliharjoittelusta. Ei millään pahalla, kunhan olisit hieman realistisempi.

mut idea on saada molempia kestävyyttä ja voimaa... ja kun väännän jefua täs rinnal niin se on tarkoitus toimia siinä eikä niinkään kehonrakennus tyylina...
Eräs treenikaverini on jenkkifutaaja. Jos käyt jefu treeneissä yhtä aktiivisesti kuin hän ja vedät samalla tuota ohjelmaasi, niin saat itsesi ylikuntoon (jefu kausi taisi juuri loppua).

Jos minä koittaisin saada kestävyyttä ja voimaa, vetäisin parin kuukauden treenijaksoja; 2kk voimaa - 2kk kestävyyttä. Voima- ja kestävyys-treenin sotkeminen samaan ohjelmaan vaatii hieman kokemusta. En usko, että ehdit palautua tiistain treenistä torstain treeniä varten.

Originally posted by vitvall
Yksikään 17-vuotias ei tiedä mitä tekee kun kyseessä on saliharrastus.

Ja tuohon minä sanon että paskat. Moni 17-vuotias tietää nykypäivinä(kiitos pakkotoiston ja hyvän kirjallisuuden) tosi paljon treenaamisesta ja omasta kropastaan. Jopa enemmän kuin monta vuotta vanhemmat treenaajat. Kunhan vain on tarpeeksi motivoitunut ja tiedonjanoinen.

Kiitos huolestuneisuudestasi ohjelmaani kohtaan mutta mulla on luotto siihen kaveriin joka tän ohjelman mulle teki... Hän ja useat muut veti täl ohjelmal ja he olivat kovas kunnos....se mun tidän mitä teen oli sitä et mul on idea mitä liikkeit teen ja kysyin vaan ideoita likkeistä mitkä te olette hyväksi havainneet...

Sen mitä tässä reeni ideas on hyvää se että saat oikeasti painii itseäs vastaan joka sarjas...

Ps. sulla on oikeus omaan mielipiteeseen ja kunniotan sitä. Ja tarkoitus ei ole avautua täällä kenellekkään....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyvä Andor...

Toi on ihan totta, ja kun osa on treenannu jo parikin vuotta niin kyl siinä oppii jos pitää silmiä auki...
On meinaan aika raaka yleistys sanoa et ei tiedetä mitään mistään...

Yksikään 17-vuotias ei tiedä mitä tekee kun kyseessä on saliharrastus. Siinä menee vuosia, että opit tuntemaan kehosi.
.
.
Voit myös ottaa hieman nöyremmän asenteen ja todeta, ettet oikeasti tiedä mitään saliharjoittelusta. Ei millään pahalla, kunhan olisit hieman realistisempi.

Miten musta on ruvennut tuntumaan, että vitvall trollaa pakkotoistoa oikein tosissaan. Jossain sun viesteissä ei ole järjen hiventäkään. (kuten tuossa quote:issa)

Originally posted by VahvaJussi
Miten musta on ruvennut tuntumaan, että vitvall trollaa pakkotoistoa oikein tosissaan. Jossain sun viesteissä ei ole järjen hiventäkään. (kuten tuossa quote:issa)

Et vitvall ole trolli! Kaveri on ite 17 vuotias, mutta on nyt ruvennut leikkimään pikkuvanhaa ja kaikkitietävää luettuaan vähän pakkotoistoa. Tässä pari linkkiä: eka ja toka.

Originally posted by wbb
Et vitvall ole trolli! Kaveri on ite 17 vuotias, mutta on nyt ruvennut leikkimään pikkuvanhaa ja kaikkitietävää luettuaan vähän pakkotoistoa. Tässä pari linkkiä: eka ja toka.

Heh, mä arvasin ton. Jotkut vitvallin viestit on ollut vähän sitä luokkaa ettei kaveri voi olla tosissaan.
vielä viime vuonna painoin 53.6kg, nyt olen jo siellä 60kg maissa ja lisää massaa hankitaan!
Näillä massoilla on kyllä kieltämättä hyvä ruveta pätemään pakkotoistolla.

Jeps... kun katoin tota mun ohjelmen päivä jakoa niin siis torstain ja perjantai oli väärinpäin, et siinä olin mokannu niille ketä sitä kritisoi...

Ja vitvall kun näin alla on ja lainasit multa tekstiä niin voisitko olla niin ystävällinen että lainaisit koko lauseen, etkä vain osaa siitä, jotta se tarkoitus pysyy samana mitä mä siihen joskus kirjoitin ja mitä mä sillä hain...
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

siis periatteessa ei ole ongelmaa koska kyllä tiedän mitä teen

--------------------------------------------------------------------------------

Yksikään 17-vuotias ei tiedä mitä tekee kun kyseessä on saliharrastus. Siinä menee vuosia, että opit tuntemaan kehosi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom