Ice Power!!tukelestana!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cabron
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Ironbutt
Ex-mies teki kivan jäynän pari vuotta sitten (erottuamme): pisti chiliöljyä mun liukuvoiteeseen. Ai että sitä polttelua kun seuraavan kerran turvauduin miehenkorvikkeeseen...
:curs:

Sairas ex-mies:curs: !! mahtoi olla tuskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ex-mies teki kivan jäynän pari vuotta sitten (erottuamme): pisti chiliöljyä mun liukuvoiteeseen. Ai että sitä polttelua kun seuraavan kerran turvauduin miehenkorvikkeeseen...

on sullakin ollu äijä..tuommoset viedään saunan taakse ja...:curs:

vai sillai....

no huh huh...periaatteessa hyvä jäynä...mitä nyt vähän kivulias! tuota voisi kokeilla jollekin hyvin epämiellyttävälle ex:älle... ja niitähän mulla löytyy :evil: :thumbs:

hiukan kiristää....

harrastin 8vuotta jalkapalloa ja jouduin enemmän tekemisiin tuon ice power paskan kanssa...siinähän tietysti potkiessa pallitkin hikosi ja tulihan niitä sitten siinä hieraistua ja vielä voiteen levittämisen jälkeen....joukkuetoveri teki vielä sellaisen jäynän että hieroi jääpalapussin täyteen ice poweria ja potkaisi kasseille...no tulihan se jääpalapussi tietysti laitettua paikkaan johon kolotti...

Onkos kukaan touhunnut sellaisen lämmitysvoiteen kanssa kuin Capsicam?! Venäläisvalmisteista ja ätäkkää, musta putkilo, jossa värikkäitä täpliä. Voisi luulla vaikka karamelli- tai purkkaputkiloksi.

Ensimmäistä kertaa pelleilin kyseisen rasvan kanssa ja eihän mulla ollut mitään tietoa aineen vaikutuksesta, kuin että sen pitäisi lämmittää. Alaselkä- ja pakaraosastolla oli jumia ja laitoin ennen treeniin lähtöä vähän lämmikettä.

Peilin edessä sitten rasvailin selkää ja arsetta, ensin vähän varovaisemmin ja eihän se missään tuntunut. Lisäsin sitten hieman reilummin, reilu puristus tuubista kourapohjaan ja runsasta hyväilyä ongelma-alueeen ympärillä (ah!). Kaikki rasva ei edes imeytynyt, vaan selkä/perse jäi hieman valkoiseksi voiteesta.

Vetäisin ympärille vielä lämmittävän tukivyön ja lähdin sotkemaan lämpimänä kesäpäivänä salia kohti. Salilla ehdin aloittaa kevyen lämmittelyn, kun selässä alkoi tuntua jokseenkin karmeaa poltetta. Koko selkä ja perse ihan TULESSA :curs: kipu aivan tuskainen!

Yritin etsiä sellaista asentoa, jossa kipu olisi helpottanut edes vähän, mutta turha toivo. Välillä oltiin betonilattialla selällään, välillä selkäpenkin päällä mahallaan, kyykyssä jne mutta ei prkl kipu hellittänyt. :pippuriarseessa:

Ei auttanut kun juosta pukuhuoneeseen, vaatteet pois ja kylmään suihkuun. No ei tietenkään auttanut mitään, pahahan se on ihoon imeytynyttä voidetta pois pestä ihon pinnalta.. :david: Ihon pinta oli voidellulta alueelta koholla ja hehkuvan punainen.

Sen jälkeen olen yrittänyt säännöstellä vähän järkevämmin kyseistä tuotetta. Venäläisellä hevosille tarkoitetulla lämmitysaineella tuli pelleiltyä muutama vuosi takaperin. Vaikutus jäi aikalailla samanlaiseksi, joten sopinee myös ihmiselle.

No pitänee kertoa lisää kokemuksia näin naisena.. Olen vahingossa kyllä hieronut kylmistä silmiin ja muuta, koska tuntuu imeytyvän niin vahvasti tuo aine käsiin ettei paljon peseminen auta...

Mutta... Kävi tässä kotvanen aikaa näin; Illalla olin pyytänyt miestä levittämään ice poweria mulle selkään. Noo, mentiin sitten myöhemmin sänkyyn ja viriilinä tyttönä ennen nukkumaanmenoa on suoritettava tietyt rituaalit ... Mutta kyllä siinä äkkiä halut lopahti kun alkoi paikkaa x mukavasti kuumottamaan kylmägeelin ansiosta! AUTS!!! :curs: (Kädet oli kyllä pesty aiemmin) Eli siitä lähtien on käytetty kumihanskaa geeliä levitettäessä...

Ei jumalauta, voiks toi olla totta? LOL, LOL, ei millääm pahalla Ironbutt, mutta tossa on sitä oikeeta henkee.

Originally posted by Kartte
Taidan vetää pohjat!!!
kerran kännissä talutin ravintelista yhden emännän kämpille.
Avaimia taskusta kaivaessani painoin pippurisumuttimen nappia
ja käteni kostui aineesta:rolleyes: en ajatellu asiaa sen enempää vaan sisään päästyäni ...

Huh huh... sisään päästyäsi...mä luulin jo että aloit sormipillun sen jälkeen... no onneks ei...
(oliko rumasti sanottu....?)

Kyllä munkin on pakko ihmetellä että mistä noin lapsellisia ihmisiä löytyy.

Ainoo hyvä puoli on että chili ei tapa :D

Nimim. kalu tulessa joka kerta kun chili-puska antaa sadon.

Habanero se taitaa olla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom