Ice Power!!tukelestana!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cabron
  • Aloitettu Aloitettu
Kävi tossa pari tuntii sitten pikku vahinko ton kyseisen tavaran kanssa... Laitoin sitä ihan normaalisti ala selkään ja jonkun ajan päästä ajatuksissani hieraisin vähän silmiäni ja *zäp* kaikki pimeni.. minuutin päästä oli silmät tulessa... kirveli niin perkeleesti enkä tiennyt että mitä pitäis tehdä.. no kyllä se siitä sitten tasaantu mutta on ne silmät vielä aika punaset ja arat.. "En suosittele tätä ainetta käytettäväksi silmien alueelle. Saattaa aiheuttaa lievää sokaistumista"..

P.S Kävi joskus tossa aikasempaa aika hassu juttu saman aineen kanssa.. nimittän laitoin sitä johonkin paikkaan(en-nyt-juuri-muista-mihin) ja kävin sen jälkeen kusella ja vähän ajan päästä rupes kummasti pikkuveli kuumottamaan..:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä taas hieroin Heattia olkäpäihin, pesin käteni ja kävin kusella. Sitten treeneihin......tuli aika lyhyt treeni..eiku pesulle.

Kerran näin lentokentällä, kun joku mies tökkäsi jonkinlaista kylmävoidetta tyttöystävänsä silmään. Sitten mimmi päästi ilmaan kovalla äänellä vittua ja saatanaa. :)

Mä hieraisin joskus silmiäni kun olin syönyt pizzaa ja lätrännyt Tabascon kanssa. Toivoin nopeaa ja kivutonta kuolemaa, mutta valitettavasti paahtokoneen virtajohto ei ylttänyt kylpyammeeseen asti.

Jep, itse laitoin ice poweria hartiaan ja kaulaan ja siitä se alkoi käydä silmiin niin että eipä kärsiny katsoa töllöä sinä iltana.

Kerran näin lentokentällä, kun joku mies tökkäsi jonkinlaista kylmävoidetta tyttöystävänsä silmään

Tarkoituksellako se sitä tökkäsi silmään?

pistin pikkuveljen yläpuolelle kylmä salvaa ja lähdin sitten tunnista päästä saunaan ai, että sitä riemua kun hien mukana saunassa valu sitten pikkuveljen päälle kylmä salvat. :whip:

Originally posted by Lycanth
pistin pikkuveljen yläpuolelle kylmä salvaa ja lähdin sitten tunnista päästä saunaan ai, että sitä riemua kun hien mukana saunassa valu sitten pikkuveljen päälle kylmä salvat. :whip:

Mä en tajunnut tästä v**tuakaan. Onko mun ymmärryksessäni vikaa vai onko tuossa satunnaisia sanoja pötkössä?

No ilmeisesti tuo "etuveitikka" hämää vähän, ja kyseessähän taitaa olla miehen siitin eli penis :lol2:

Originally posted by Cabron
Kävi tossa pari tuntii sitten pikku vahinko ton kyseisen tavaran kanssa... Laitoin sitä ihan normaalisti ala selkään ja jonkun ajan päästä ajatuksissani hieraisin vähän silmiäni ja *zäp* kaikki pimeni.. minuutin päästä oli silmät tulessa... kirveli niin perkeleesti enkä tiennyt että mitä pitäis tehdä.. no kyllä se siitä sitten tasaantu mutta on ne silmät vielä aika punaset ja arat.. "En suosittele tätä ainetta käytettäväksi silmien alueelle. Saattaa aiheuttaa lievää sokaistumista"..

Tänään mulla ihan sama juttu.
Alaselkä on niin roikaleina,että hyvä kun käveleen pääsee.Aispaueria kehiin ja kohta oli silmä kuin perseen reikä.:0:

Kun Tabascon kanssa täytyy läträtä aina syödessä...
Siitä välittömästi piilolinssejä asentamaan siten että
maustetta kulkeutuu silmän ja linssin väliin :itku:
Tulee aika kiireellä otettua uusi yritys!

Originally posted by fugazi
Kun Tabascon kanssa täytyy läträtä aina syödessä...
Siitä välittömästi piilolinssejä asentamaan siten että
maustetta kulkeutuu silmän ja linssin väliin :itku:
Tulee aika kiireellä otettua uusi yritys!

Joo, mulla kävi ton Ice powerin kanssa samallalailla. Ensin powerit jalkoihin, käsien pesu ja sit piilolinssit silmiin. Ai helvetti ku tuntu hyvältä :itku:
Ei se käsien pesu tuntunu riittävän tai sit liian huonosti tuli pestyä...

Originally posted by Dangerous_Dave
Leikatkaa habanero chilejä paljain käsin, niin ne ajaa jokseenkin saman asian...

Nimim. "Ai vittu että poltti ja PITKÄÄN!!!!"

Teimpä kerran thai-tyylistä kanasoppaa ja leikkelin siihen habaneroa... no siemeniä raaputtelin irti ihan kynsillä ja kynnen aluset oli kaks päivää kipeet, ihan kuin oisi oikeesti polttanu ne.

Joskus tollanen icepower purkki onnistu vuotamaan suoraan housuille.. Oli riemussa pitelemistä kun on icepowerit kasseilal:eek:

Originally posted by Cabron

P.S Kävi joskus tossa aikasempaa aika hassu juttu saman aineen kanssa.. nimittän laitoin sitä johonkin paikkaan(en-nyt-juuri-muista-mihin) ja kävin sen jälkeen kusella ja vähän ajan päästä rupes kummasti pikkuveli kuumottamaan..:D

Kerran hieroin Capsolin-voidetta olkapäihin (POLTTAA!!!) ja uunona menin saman tien kuselle... nahka taakse jne...

huh huh...:down:

Re: Re: Ice Power!!tukelestana!!!

Originally posted by jarre55
Kerran hieroin Capsolin-voidetta olkapäihin (POLTTAA!!!) ja uunona menin saman tien kuselle... nahka taakse jne...

huh huh...:down:

No saattaa jo hieman poltellakin, kun tuo Capsolin on melko tujua tavaraa.:thumbs:

Taidan vetää pohjat!!!
kerran kännissä talutin ravintelista yhden emännän kämpille.
Avaimia taskusta kaivaessani painoin pippurisumuttimen nappia
ja käteni kostui aineesta:rolleyes: en ajatellu asiaa sen enempää vaan sisään päästyäni juoksin kuselle vessaan!!!!
Loput voitte arvata oli aika :curs: olo. loppu yö oli yhtä tuskaa !!!!
ja nolotti vitusti!

Ex-mies teki kivan jäynän pari vuotta sitten (erottuamme): pisti chiliöljyä mun liukuvoiteeseen. Ai että sitä polttelua kun seuraavan kerran turvauduin miehenkorvikkeeseen...
:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom