ICE/ HOT Power..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puff80
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tuossa Apteekista ostamassa molempia purkillisen -Niskat jumissa..

Illalla vedin ensin perinteistä Ice Poweri -ihan kuikulla niskaan, ennenkun kävin nukkumaan ja aamulla oli niskat entistä entistä enemmän jumissa.. :(

Aamulla sit kokeilin tuota mulle uutta Hot poweria ja ensin ei tuntunut miltään, mut jonkun 1h-1,5h jälkeen rupes posket punottamaan ja koko nuppia kuumotti ja tietty niskaa.. Toimi aika älyttömän hyvin, nyt kulunut joku 3h ja niskat on jo aika "rennot" verrattuna siihen mitä ne oli :)

Niin ja sit kysymys et kumpaa käytätte, vai käytättekö kumpaakaan, ja jos käytätte molempia niin mihin kuumaa ja mihin kylmää?

Olen käyttäny Icepoweria penikkataudin hoitoon, mutta olen huomannu jääkylmän suihkun tehokkaimmaksi hoidoksi, ja jääpussikin on paljon parempi. Hot powerista ei ole kokemuksia, onko se muuten kallista? Vois koittaa jalkoihin...

75ml makso joku 7-8 euroo.. Sinänsä kallista, mut ainankin muhun tehos TODELLA paljon paremmin, kun Ice Power..

Ootko muuten kokeillut penikoihin sellasta kylmä\kuuma hoitoa -> jalka juoksevan vesi hanan alle ja kääntelet kahvaa kylmän - kuuman välillä niin et välillä polttaa ja välillä on kylmä.. joku 1min per koipi ja pistää veren kiertämään TOSI hyvin. Ite käytän sitä kyynärvarsiin kesken treenin kun menevät niin juntturaan ettei sormia kärsi liikutella :)

Oon ite pistäny ice poweria monesti esim. ojentajii ku on seuraavana päivänä pitäny reenaa penkkii ja mun mielipide on , että mikää ei palauta yhtä hyvin tämä tökötti. Parhaiten se tietenki toimii ku pistää heti reenin jälkeen. Onkohan siitä mitää haitaa jos ice poweria käyttää joka ilta kipeille lihaksille? Oon tehny sitä yhe viiko ja palautumine on nopeutunu ihan helvetisti...

Minä en vastaavasti jaksa kovin paljoa uskoa näihin kylmä-geeleihin, sillä kylmän tuntemys on vain iholla - edes iho ei oikeasti kylmene - ja tosiasiassa jumittunut tai tulehtunut lihas/jänne ei geelillä viilene, niin kuin kylmähoidon perimmäinen tarkoitus on.

Olen kyseitä tuotetta kyllä käyttänyt alaselkääni, mutta enempi uskon tuotteen rentouttavaan vaikutukseen.

Mun mielestä jääpussi on parempi kuin nää kylmägeelit.
10-15min 3x päivässä.
Talvella lunta muovipussiin on hyvä.
Hommahan menee että ensin kylmä hoitoa, tilanteen mukaan myöhemmin ehkä lämminhoitoa, minkä pitäis nopeuttaa olikohan aineenvaihduntaa ja näin nopeuttaa hoitoa.
Tossa on semmonen, että jos sulla on vaikka niskat sijoiltaan/vituillaan, lämminvoiteet pahentaa asiaa.

Itse olen kanssa laitellut tota ice-poweria,voipi olla enemmän plasebovaikutus mutta kyllähän se vähänaikaa viilentää.Varoituksena:laitoin ekaa kertaa ice-poweria ja laitoin oikein sitten runsaasti,kädet vielä jonkunverran täs sinisessä möhnässä menin kuselle,vittu mikä kirvely alkoi melkein heti ja vaikka heppiä miten huuhteli tuntui että jomotus melkein paheni kun käsistä liukeni lisää sitä ihmesalvaa munan päälle,no joo,että näin.

Originally posted by JJJ

And what a fuck is that shitt? ;)

Se on sellaista mukavan lämmittävää tavaraa...Sitä ei tosin saa suomesta , mutta kannattaa silti tutustua jos vaikka virossa(tai bulgariassa tai rodoksella) tulee apoteekin puolella joskus käytyä..Loistavaa kamaa , heh , kisoissa aina kaikki katsoo kummissaan kun ei pysty oleen yhtään hetkeä paikoillaan ja jalat hohkaa tulikuumina punaista väriä:D

Onx kukaan kokeillut sitä ravihevosille tarjoitettua
lihastenlämmitys voidetta?? Se kyllä haisee niin
voimakkaalle että pukuhuoneessa tietää jos joku
on sitä laittanut. Joskus menin kokeilemaan yhdeltä kaverilta sitä ja täytyy sanoa että toimii, oli kylläkin ensimmäinen ja viimeinen kerta. Olipas kiva käydä saunassa kun poltti niin perkeleesti, ja suihkussa samoin, rinta oli ihan punainen ja kipu hellitti vasta automatkalla kotiin

Mä oon käsittänyt että nää hevosille tarkoitetut lihaksen lämmitysaineet on suhteelliisen suosittuja, onko kokemuksia??

:D :D :D

Itse käytän tallipoikaa eli hevosille tarkoitettua linimenttiä ja sitähän saa myös ratsastustarvike liikkeistä. On muuten paljon halvempaa ostaa tuollainen litran linimenttipullo kuin esim. hot-power. Tuolta esim. tallipojan superlinimentti 12euroa http://www.joensuunravi-ratsastus.fi/

Viimeksi muokattu:
Noista voi saada rytmihäiriöitä jos laittaa ennen saunaan menoa, joten ei HELVETISSÄ KANNATA!!! ps. kokeilkaa muniin!

Originally posted by Wanger
Noista voi saada rytmihäiriöitä jos laittaa ennen saunaan menoa, joten ei HELVETISSÄ KANNATA!!! ps. kokeilkaa muniin!
Jos olet tosissasi, niin mihin tuo mahtaa mielestäsi perustua? Ja muniin nyt ei ainakaan kannata :D

Kauratyyny se olla pitää:p

Back
Ylös Bottom