ICE/ HOT Power..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puff80
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ice & Hot

Omat kokemukset ice powerista on huonot. Hetken aikaa tuntuu viileeltä mut ei todellista hyötyä.

Hot Power taas on tosi tehokasta. Käytän esim. nilkoissa/akilles jänteissä. Ekalla kerralla joutu kaatamaan vettä kenkiin kun jalan lämmettyä alko polttamaan niin perkeleesti! Vaikutus tosiaan 10 kertaistuu kun "voideltu" alue lämpenee treenatessa.

Up the Irons! J.

Ostin apteekista tuollaisia Ice Powerin geelipusseja kylmä-kuuma-hoitoja varten. Kylmäksi se nyt on helppo saada pakasteessa, mutta mikä olisi hyvä tapa kuumentaa se pussi? Nyt olen heittänyt sen kulhoon, vettä päälle ja mikroon pariksi minuutiksi. Kyllähän se silläkin lämpenee, mutta vähän se on sellaista arpomista. Laittakaas jotain hyväksi koettuja tapoja.

Kokeilkaas apteekista saatavaa Perskindol Active Geliä. Se on kaksivaikutteinen kylmä-kuumageeli, joka on tarkoitettu nimenomaan lihas- ja nivelkipuihin ja sopii siksi hyvin urheilusta aiheutuviin ongelmiin. Kylmävaikutus vie akuutin kivun pois ja kuumavaikutus lisää verenkiertoa ja rentouttaa sekä nopeuttaa lihaksen palautumista. Ainakin tuota ostetaan paljon, joten kai se toimiikin. :)

Ostin apteekista tuollaisia Ice Powerin geelipusseja kylmä-kuuma-hoitoja varten. Kylmäksi se nyt on helppo saada pakasteessa, mutta mikä olisi hyvä tapa kuumentaa se pussi? Nyt olen heittänyt sen kulhoon, vettä päälle ja mikroon pariksi minuutiksi. Kyllähän se silläkin lämpenee, mutta vähän se on sellaista arpomista. Laittakaas jotain hyväksi koettuja tapoja.

Kyllä se täytyy kattilassa ihan kiehauttaa vettä ja laittaa siihen pussi lämpenemään. Mikron tehot ei riitä. Ei kannata kylmentää tai kuumentaa liikaa, ettei iholle käy haaveria. Siksi sitä kannattaa käyttää vaikka pyyhkeeseen käärittynä.

Kokeilkaas apteekista saatavaa Perskindol Active Geliä. Se on kaksivaikutteinen kylmä-kuumageeli, joka on tarkoitettu nimenomaan lihas- ja nivelkipuihin ja sopii siksi hyvin urheilusta aiheutuviin ongelmiin. Kylmävaikutus vie akuutin kivun pois ja kuumavaikutus lisää verenkiertoa ja rentouttaa sekä nopeuttaa lihaksen palautumista. Ainakin tuota ostetaan paljon, joten kai se toimiikin. :)

Kyllä se täytyy kattilassa ihan kiehauttaa vettä ja laittaa siihen pussi lämpenemään. Mikron tehot ei riitä. Ei kannata kylmentää tai kuumentaa liikaa, ettei iholle käy haaveria. Siksi sitä kannattaa käyttää vaikka pyyhkeeseen käärittynä.

Sehän tuli kuin apteekin hyllyltä. :lol2:

^ Olisiko Horse Powerin Double Effect -kaksiteholinimentti samaa kamaa? Ainakin vaikuttaisi olevan. Saa varmaan lähes kaikista Prismoista ja hintaa litran pullolla 10-15 euroa. Tuleepi halvemmaksi :) Itse ainakin käyttänyt Horse Powerin Super Cold Effectiä ja Hot Effectiä, ja hyvin ovat potkineet.

Samaa vaikutusta näyttää lupailevan, vaikuttavista aineista en tiedä. Ainuthan noissa on, että valmistuksessa ei ole käytetty tarpeeksi pikkutarkkuutta ja huolellisuutta, koska kyseessähän on vain isolle eläimelle tarkoitettu valmiste eikä ihmiselle. Voimakkuuskin voi olla eri, koska hevonen varmaan tarvitsee enemmän potkua valmisteelta, että se toimii sillä.

Sehän tuli kuin apteekin hyllyltä. :lol2:

Se joka tietää, se tietoa jakakoon. :rolleyes:

Samaa vaikutusta näyttää lupailevan, vaikuttavista aineista en tiedä. Ainuthan noissa on, että valmistuksessa ei ole käytetty tarpeeksi pikkutarkkuutta ja huolellisuutta, koska kyseessähän on vain isolle eläimelle tarkoitettu valmiste eikä ihmiselle. Voimakkuuskin voi olla eri, koska hevonen varmaan tarvitsee enemmän potkua valmisteelta, että se toimii sillä.

Ota huomioon, että täällä kuitenkin suurin osa omistaa sellaisia lihasmääriä, joista moni kuolevainen vain haaveilee.

Mutta itse aiheeseen sen verran, että itse ainakin kuvittelen että Ice power olisi auttanut erinäisiin lihaskipuihin. Ehkä placebo...

Ota huomioon, että täällä kuitenkin suurin osa omistaa sellaisia lihasmääriä, joista moni kuolevainen vain haaveilee.

Mutta itse aiheeseen sen verran, että itse ainakin kuvittelen että Ice power olisi auttanut erinäisiin lihaskipuihin. Ehkä placebo...

Juu, mutta jos esimerkiksi sekoittamisessa on tingitty ja vaikuttavat aineet on siellä sakkana, jolloin välillä tulee kunnon pommi vaikuttavaa ainetta tuubista ja välillä pelkkää väliainetta, niin ei se kivalta tunnu. :D Halvempaahan tuo toki on ja eihän se tapa ketään. Ice Power viilentää ja laskee sitä turvotusta sekä tulehdusta. Kyllä sitäkin aina kysytään apteekeissa niin miksipä se ei toimisi. Uusia tuotteita tuolta valmistajalta on tullut paljon, joissa on mm. MSM:ää mukana nivelille.

Aloin sitten noita hevoslinimentteja googlailee, niin törmäsin tälläseen linkkiin. Tuossa ois mainittu tuollaisesta EMUn selekäläskistä tehtyä öljyä.

Bluechip athletes - Road to recovery

Juu, mutta jos esimerkiksi sekoittamisessa on tingitty ja vaikuttavat aineet on siellä sakkana, jolloin välillä tulee kunnon pommi vaikuttavaa ainetta tuubista ja välillä pelkkää väliainetta, niin ei se kivalta tunnu. :D

Läpinäkyvissä muovipulloissa nuo on, eli ei tule ylläreitä. Ja ihan tasalaatuista kamaa on. Voihan sekin toki vaikuttaa, että olen ravihevosen kokoinen testosonni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Läpinäkyvissä muovipulloissa nuo on, eli ei tule ylläreitä. Ja ihan tasalaatuista kamaa on. Voihan sekin toki vaikuttaa, että olen ravihevosen kokoinen testosonni.

Ori kuin ori. :D

Eli nuo Prisman hevoslinimentit olisivat siis oiva valinta tällaiselle nivelrikkoiselle vanhalle ruunalle? Voltarenia menee aika paljon, mutta se on sen verran kallista määrään nähden ettei sitä viitsi laittaa kuin silloin kun niskat ei enää käänny. Saakos tuota emurasvaa mistään Suomesta, vai pitääkö iHerbistä lähteä metsästämään taas?

Eli nuo Prisman hevoslinimentit olisivat siis oiva valinta tällaiselle nivelrikkoiselle vanhalle ruunalle? Voltarenia menee aika paljon, mutta se on sen verran kallista määrään nähden ettei sitä viitsi laittaa kuin silloin kun niskat ei enää käänny. Saakos tuota emurasvaa mistään Suomesta, vai pitääkö iHerbistä lähteä metsästämään taas?

Voltareniahan saa vahvempana, Voltaren Fortena, jota tarvitsee laittaa vain kahdesti päivässä. Se on ollut niin suosittua kylläkin, että on lopussa tukkuliikkeistä. :D

arthro-nivelvoide_medium_product.webp

Tuo olisi varmaan kokeilemisen arvoinen myös, sisältää mm. kondroitiinisulfaattia, glukosamiinisulfaattia ja MSM:ää, jotka ovat hyväksi nivelille!

Voltareniahan saa vahvempana, Voltaren Fortena, jota tarvitsee laittaa vain kahdesti päivässä. Se on ollut niin suosittua kylläkin, että on lopussa tukkuliikkeistä. :D

katso liitettä 87554

Tuo olisi varmaan kokeilemisen arvoinen myös, sisältää mm. kondroitiinisulfaattia, glukosamiinisulfaattia ja MSM:ää, jotka ovat hyväksi nivelille!

Juuri tuota Fortea oon lätrännytkin, mutta ei se silti tule halvaksi kun pinta-alaa on (läskiä). Sen takia tässä mietinkin että jos tuollainen heppavoide ajaisi suunnilleen saman asian niin se olisi oikein oivaa. Tuo Ice Power Arto näyttää ihan kivalta kyllä myös, pitää ehkä testata purkki sellaista. Toimiiko glukosamiini ja MSM paremmin sitten ihon kautta imeytyneenä kuin oraalisena?

Eikös jossain ollu tutkimusta, että ainakaan nivelrikossa glukosamiinista ei ole mitään hyötyä?

No siis vaikutus ei ala heti, vaan voi vaatia muutamia viikkoja ennen kuin tuloksia alkaa näkyä. Imeytymisestä en tiedä nyt faktaa, mutta mutulla sanoisin, että kyllä se myös paikallisesti annosteltuna osaa hakeutua oikealle vaikutuspaikalleen. :) Mutta tuota MSM:ää kyllä haippaan, nivelet ovat tykänneet siitä. Sitä kannattaa annostella nivelrikossa ainakin se 20 g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom