IBSn ja laktoosivamman omaavalle sopiva palautusjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampi
  • Aloitettu Aloitettu
Vatsa ei nykyään siedä ollenkaan laktoosia ja soijaa ja gluteiiniäkin saisi olla mahdollisimman vähän. Olisi kiva kuulla mitä vatsaystävällisiä vaihtoehtoja/tuotteita olette käyttäneet?
Laiskalle valmis palkkari olis mieluisin, mutta taitaa mennä sotkemiseksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laktoosittomat itseänikin kiinnostaa..

Onhan noita vaikka kuinka, periaatteesa kaikki ionisuodatetut tai hydralisoidut. Itsellä menee tällä hetkellä Fitness tukun Nectar ja Whey 100. Fastiltä esim. Whey+ ja Reco2. Kaupassa/netissä katselette vähän sisältöä niin kyllä löytyy, Hiilarit jos on jotain 0,2g/100g niin silloinhan se on myös laktoosivapaa vaikka sitä ei siinä erikseen mainitakkaan.
Väittäisin että lähes jokaiselta firmalta löytyy nykyään myös laktoositon vaihtoehto.

Kiitokset. Tästä oli jo paljon apua, kun olen ihan noviisi lisäravinteiden kanssa. Taitaa mennä whey100 kokeiluun ensimmäiseksi

HerbaLife F1 pirtelöistä löytyy vanilijan maku myös glute/soija/laktoosi vapaana.

Tosi hyvä pari ton yksilöllisen proteiinilisän kanssa. Turvaa ainakin omalla kohdalla hyvin päivittäisen proteiinitarpeen täyttymisen.
Itse en tosin käytä tota Free From tuotetta kun ei mikään noista vaivaa, mutta rinnakkaisia eri makuja menee monta kertaa päivässä.
Jos tulee fiilis että pitää saada testiin niin laittaa mulle vaikka viestiä, löytyy suoraan kaapista tavara.

http://tuotteet.herbalife.fi/painonhallintaan/f1-free-from-pirtelp

Taitaa myös solgarin whey-to-go tuotteet olla hyvä vaihtoehto. Tosin tuossakin, kuin niin monessa muussa soija lecithiiniä.

Itellä myös herkkä vatsa ja parhaiten tähän asti siedättäny Carnivorin liha protskuu. Fruit punch ainoa hyvä maku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom