Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bolivar Petit CoronaOlen tässä metsästänyt ohkaisempaa/lyhyempää sikaria talaveksi, ehotuksia?
Ramon Allones Small Club Corona, en ole koskaan muistaakseni maistanut, mutta ajattelin tilata. Onko kommentteja tähän?
Näitä ostin 3 kpl paketin. Kesällä/syksyllä vois poltella ekan, kuhan ovat olleet humissa jonkun aikaa. Kööpenhaminan kentän (Kastrup) isosta tax freestä löytyy kohtalaisen kokoinen humidorihuone, mihin asikkaat pääsevät vapaasti ihmettelemään sikareita. EU:n sisällä lentävät voivat ostaa vihreällä (verot maksettu) merkattuja tuotteita, EU:n ulkopuolelle menevät punaisella (tax free). Onnistuu muiltakin kuin kosmopoliiteilta. Suunnilleen samat tuotteet oli tarjolla, punaisella puolella ehkä vähän enemmän valikoimaa. Vihreällä puolella oli ainakin perus Cohibat ja Montecristot, sekä Partagasia jonkin verran. Taisi olla myös Davidoffia ja Romeo e Julietaa. Verolliset hinnat jäävät hieman alle Suomi-hintojen, mutta ero on 1-2 € luokkaa parinkympin sikarissa. Säästää tuossa kuitenkin tilaamisen/lähimmässä sikarikaupassa vierailemisen vaivan.Nostellaanpa. Viikonloppuna lähtö työmatkalle ja kotia tullessa ajattelin pari sikaria poistaa kentältä. Kävin kattomassa valikoimaa webbisivuilta ja tarjolla oli lähinnä Cohibaa, Montecristoa ja Partagasia. Onko kukaan poltellut Partagasin Serie P No. 2:ia?
Cigar Aficionado top 25 listalla tuo oli vuonna 2011 sijalla 4., score 94. Sikarista kerrotaan listan yhteydessä mm. "The cigar shares the same dimensions as all of Cuba’s pirámides, and the Partagás Serie P No. 2 is currently smoking better than all of them, even the legendary Montecristo No. 2." Montecriston kakkosia on pari kpl humissa, joten ajattelin joko noita Partagaseja tai Cohiban Robustoja poistaa, ja luettuani tuon CA:n arvion kallistun Partagasin puoleen.
Aivan mainiosti menee steriili vesi, itse olen käyttänyt ja hyvin on kaikki pelannut. Kunhan ei mene kraanavettä tunkemaan, niin sama se on onko kyse akkuvedestä, tislatusta vedestä vai steriilistä vedestä . Btw, jos jollakulla on tarve pienelle humidorille (vetää ehkä 30-40sikaria) niin ottakaa yhteyttä!
Aivan mainiosti menee steriili vesi, itse olen käyttänyt ja hyvin on kaikki pelannut. Kunhan ei mene kraanavettä tunkemaan, niin sama se on onko kyse akkuvedestä, tislatusta vedestä vai steriilistä vedestä . Btw, jos jollakulla on tarve pienelle humidorille (vetää ehkä 30-40sikaria) niin ottakaa yhteyttä!