Hyvät makkarat

Tässä tuli hyvän grillikauden jälkeen mieleen että minkälainen makkara maistuu ihmisille: A vai B luokan, täyttä lihaa vai "jauhomakkaraa"?

Olisi kiva kuulla ihmisten mielipiteitä eri makkaroista, esim. mauista ja mikä olisi paras grillimakkara, täältä varmasti löytyy makkaran ystäviä.

Itse olen aina ollut normin Campingin suuri ystävä mutta varsinkin tänä kesänä maistui mm. Huiluntuhti ja Wilhelm, totta kai sinapin kera.

Kertokaa myös toki hyvistä löydöistänne, jotka eivät välttämättä ole kaiken kansan tiedossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eniten pidän Helsinki-wurstin mausta mutta on vaan niin pahuksen rasvainen. Kabanossi tulee hyvänä kakkosena ja Wilhelm original kolmantena. Bratwurstit ovat myös mieleen. Täysliha luokka-A.

Camping ja Hiillos ovat tämän tytön mieleen, jauhomakkaroita taitaa nuo olla. Kabanossi taasen tuntuu liian "lihaisalta" jauhomakkaroihin tottuneelle. Ei oo paljon tullut kokeiltua erilaisia, lähinnä ihan takassa saunan jälkeen paisto tasolla tulee syötyä..

Tunnustan pitäväni eniten näistä kunnon jauholersseistä. Camping on suosikkini vaikka aika harvoin makkaraa syön.
Lihaisat versiot ovat liian lihaisia ja ne takahampaissa rutisevat jänteenpätkät eivät riemastuta.

Eikö nää ketjut vois pistää tonne galluppiosioon?.... Ei hirveesti kiinnosta mitä kyrsää kukakin imee. Täällä on muutenkin nykyään hirveesti jotain kysely ketjuja, jossa kysytään jotain ihan paskaa, mikä ei oikeasti ketään kiinnosta... Ei ketään voi kiinnostaa oikeasti mitä makkaraa joku syö. Vai olenko nyt missannut jonkun syvällisemmän makkaroista. Pitäisikö tästä nyt kehkeytyä oikeen analyyttistä keskustalua missä vaihdetaan mielipiteitä puolin ja toisin.

Voinhan toki olla avaamatta näitä kyselyketjuja ja niin olen kyllä tehnytkin, mutta kun tämmöset kyselyt kuitenkin roikkuu tuolla ja vie kauemmaksi niitä keskusteluja missä oikeasti on joku pointti. Ok, tää on yleinen keskustelu ja täällä on tarkotus puhua ihan mistä vaan, mutta mikä helvetin hinku on tietää jotain ihan epäolleennaista mistä ei synny edes keskustelua, tai mistä joku voisi saada jotain vinkkiä. Makkaroista nyt ei oikeen voi saada mitään vinkkejä, kaikki osaa sen käykän käryyttää jotenkin ja kaikki ne maistuu samalta.

Anteeksi että nyt äkkäilen ja kränisen, mutta olen väsynyt ja minua ei teidän makkaran syöntinne kiinnosta.

Ei maistu enää jauhomakkarat, paitti ehkä jos currywurstiksi pistää. Juustotäyslihat ovat parhaasta päästä.

A-luokan lerssit ja juustotäytteiset.

Juustotäytteiset on sitä pahinta shittiä. Kunnon raatvurstia ei oo voittanutta tai höököön blue.

Camping ja Hiillos ovat tämän tytön mieleen, jauhomakkaroita taitaa nuo olla. Kabanossi taasen tuntuu liian "lihaisalta" jauhomakkaroihin tottuneelle. Ei oo paljon tullut kokeiltua erilaisia, lähinnä ihan takassa saunan jälkeen paisto tasolla tulee syötyä..

Hiillos on kyl jees. Ja tosiaan joo.. jos lihaa halajaa niin vedän pihvii. Makkaraan pistän sinaappia ja ketsappia.

Onko kukaan muuten päässyt olutmakkaroiden eli niiden ohkaisten salamien makuun, mitä saa yksittäispakattuina kaupasta? Ridderheimsit ovat ainakin ihan hyviä, tulisuuttakin löytyy ihan luvatun mukaisesti.

shiba sanoi:
Tunnustan pitäväni eniten näistä kunnon jauholersseistä. Camping on suosikkini vaikka aika harvoin makkaraa syön.
Lihaisat versiot ovat liian lihaisia ja ne takahampaissa rutisevat jänteenpätkät eivät riemastuta.

Veit jalat suustani. Liha lihana.

Liha lihana, makkara Juusto Campinginä.. :kuola:

Voisikin ottaa aamupalaksi tänään kaapista juurikin juusto camping makkaraa..

Itse miellyin pari vuotta sitten lihaisiin Wilhelmeihin ja tulikin kokeiltua lähes kaikki maut läpi, mutta sitten huomasin etteivät ne sovi minun mahalle. Aivan järkyttävän paha olo aina tunnin-parin jälkeen makkaran syömisestä.:urjo: Kaksikin pötköä riittää tämän aikaansaamiseksi. Sittemmin vaihdoin jauhomakkaroihin ja ongelmat poistuivat, en kyllä edelleenkään tiedä mikä noissa lihanmakkaroissa oikein tökkii.

Onko kukaan muuten päässyt olutmakkaroiden eli niiden ohkaisten salamien makuun, mitä saa yksittäispakattuina kaupasta? Ridderheimsit ovat ainakin ihan hyviä, tulisuuttakin löytyy ihan luvatun mukaisesti.

Mä tykkään vetää noita joskus, kun tarvii jonnekin säilyvää evästä. Ainoa vaan, että hinta on semmoinen, ettei tällä budjetilla meinaa saada massua täyteen.
(mistähän johtuu, hinnasta, makkaran koosta vai massun koosta?) :jahas:

Mukavan makuisia kuitenkin. :rock:

Lihaa, kiitos! Kabanossi ja Wilhelm on ehdottomia suosikkeja.

Eikö nää ketjut vois pistää tonne galluppiosioon?.... Ei hirveesti kiinnosta mitä kyrsää kukakin imee. Täällä on muutenkin nykyään hirveesti jotain kysely ketjuja, jossa kysytään jotain ihan paskaa, mikä ei oikeasti ketään kiinnosta... Ei ketään voi kiinnostaa oikeasti mitä makkaraa joku syö. Vai olenko nyt missannut jonkun syvällisemmän makkaroista. Pitäisikö tästä nyt kehkeytyä oikeen analyyttistä keskustalua missä vaihdetaan mielipiteitä puolin ja toisin.

Voinhan toki olla avaamatta näitä kyselyketjuja ja niin olen kyllä tehnytkin, mutta kun tämmöset kyselyt kuitenkin roikkuu tuolla ja vie kauemmaksi niitä keskusteluja missä oikeasti on joku pointti. Ok, tää on yleinen keskustelu ja täällä on tarkotus puhua ihan mistä vaan, mutta mikä helvetin hinku on tietää jotain ihan epäolleennaista mistä ei synny edes keskustelua, tai mistä joku voisi saada jotain vinkkiä. Makkaroista nyt ei oikeen voi saada mitään vinkkejä, kaikki osaa sen käykän käryyttää jotenkin ja kaikki ne maistuu samalta.

Anteeksi että nyt äkkäilen ja kränisen, mutta olen väsynyt ja minua ei teidän makkaran syöntinne kiinnosta.
no mitäs sie sitten avaat semmoista trediä joka ei kiinnosta? :rolleyes:
Asiaan: hiillos/camping/kabanossi maistuu parraimmalta tässä suussa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom