Hyvät makkarat

Lihaa, kiitos! Kabanossi ja Wilhelm on ehdottomia suosikkeja.

Samat maistuu täälläkin. Aikaisemmin pidin campingista ja HK:n sinisestä, mutta nykyään ei jauhomakkarat maistu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kivikylän Huiluntuhti on mainio, samoin erilaisten pienten ja korkealaatuisten "lihapajojen" omat reseptit, mm. Perniön Lihalla on maukkaita magaroita ja nagei.

Eikö nää ketjut vois pistää tonne galluppiosioon?.... Ei hirveesti kiinnosta mitä kyrsää kukakin imee. Täällä on muutenkin nykyään hirveesti jotain kysely ketjuja, jossa kysytään jotain ihan paskaa, mikä ei oikeasti ketään kiinnosta... Ei ketään voi kiinnostaa oikeasti mitä makkaraa joku syö. Vai olenko nyt missannut jonkun syvällisemmän makkaroista. Pitäisikö tästä nyt kehkeytyä oikeen analyyttistä keskustalua missä vaihdetaan mielipiteitä puolin ja toisin.

Voinhan toki olla avaamatta näitä kyselyketjuja ja niin olen kyllä tehnytkin, mutta kun tämmöset kyselyt kuitenkin roikkuu tuolla ja vie kauemmaksi niitä keskusteluja missä oikeasti on joku pointti. Ok, tää on yleinen keskustelu ja täällä on tarkotus puhua ihan mistä vaan, mutta mikä helvetin hinku on tietää jotain ihan epäolleennaista mistä ei synny edes keskustelua, tai mistä joku voisi saada jotain vinkkiä. Makkaroista nyt ei oikeen voi saada mitään vinkkejä, kaikki osaa sen käykän käryyttää jotenkin ja kaikki ne maistuu samalta.

Anteeksi että nyt äkkäilen ja kränisen, mutta olen väsynyt ja minua ei teidän makkaran syöntinne kiinnosta.

Se on se perjantai mikä pistää tälläsiä tekemään;)

Juustocamping on hyvää :kuola:

Onko kukaan muuten päässyt olutmakkaroiden eli niiden ohkaisten salamien makuun, mitä saa yksittäispakattuina kaupasta? Ridderheimsit ovat ainakin ihan hyviä, tulisuuttakin löytyy ihan luvatun mukaisesti.

Joo, joskus intissä joku kaveri tarjos leirillä, maistu kyllä ihan hyvältä, tarvis varata sitä mukaan. Enemmän oon niitä tavallisia salamipötkylöitä maiskutellu, niitä vihreitä ja punasia, en enää muista merkkiä...

Nürnbergin bratwurstit + hapankaali + sinappi + olut = :kuola:

On muuten käsittämätöntä että jossain treella kaikki snäkärikärsyt on jotain vitun tapolan höyrynakkeja. Tulee mieleen vuosien takaa ne monet yöt kun kävelin hervantaan (myöhästyttyäni 23sta) kyynel linssissä ajatellen kotoisia sykkiviä kärkkiksiä suussa penetroitumassa limakalvoille.

Tuli tossa Lapissa käydessä syötyä aikast paljon makkaraa, otin HK:n sinistä mukaan ja sitte ostin paikan päältä Hiillosta ja Cämpinkiä. Varmaan johtu leirielämästä mutta kyllä maistu makkara kuin makkara ihan tautisen hyvälle. Makkaroista hieman poistuen, kaveri lahjotti picnik-salamipötkylänsä ja oli sekin kyllä hyvää, tais vaan olla rasvaa enemmän ku 400g voiaskissa :D

Ukkopekka ja Wilhelmi A-luokan makkaroista ja muuten ehkä camping. Kaikki eri maut paitsi homejuusto ei uppoo.

Hiillos :kuola:

Jostain syystä vain B-luokat jauhomakkarat maistuvat, A-luokkaiset ovat jotenkin... liian tiukkia hampaiden välissä ;)

Kyllä Hiillosmakkara kevytversiona tai normina maistuu! Toinen hyvä on Tulikukko-nakit, sekä itse valmistetut hirvimakkarat, jotka ovat täyttä lihaa ja aika rasvattomia. Takassa tulee viikonloppuisin makkaraa paisteltua saunan jälkeen, nam.

Pistän ryynimakkaraa mikrossa tulemaan :kuola:. Se on tollanen perusryynäri myös aikast hyvää apetta, sinappi tai ketsuppi tosin ei mun mielestä oikein sovin...

Ite oon ollu aina lihaisten makkaroiden ystävä, ei maistu jauhoiset ja "jätteiset" makkarat juurikaan. Äsken tuli paisteltua Kabanossin savupekonia makaroonin sekaan. :D Maistu miltei yhtä hyvältä kuin OG Wilhelm.

Mistäs kaupoista kärkkäriä ainakin löytää? Prismoista, S-marketeista?

Mitä maksaa puolen kilon paketti? entä kilon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom