Hyvät makkarat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo Huiluntuhti on ehdoton ykkönen.. maku on niin jumalainen.
Campingit on myös ihan jees.
Täytyyki kattoo et jos ens viikolla pääsis grillailee jonnekki :)

mä pidän kyllä enemmän jauhomakkaroista kun a-luokan makkarasta. poikkeuksena habanero kabanossi. makkaran kuuluu mielestäni olla makkaraa eikä täyslihaa, pihvit on sitten erikseen. oikeestaan tykkään kyllä kunnon lihaisista saksalaisista makkaroistakin mutta nämä perus wilhelmit ja kabanossit ei oikein nappaa..

Lidlistä löytyy ihan hyviä lerssejä. Ite tulee monesti työmatkalla piipahdettua ja mukaan lähtee yleensä bratwurstia pari pakettia.

kaban-ossi ja vilhelm on parhaat ,ihan perus/juusto/valkosipuli, mut nää chilisalsa hyi vitttu., sit tietty nää yber kalliit erikois makkarat.

Huiluntuhti ja Korpela

Nähny mitä noihin makkaroihin tulee niin sanoisinko että ei kiinnosta paskan vertaa niitten syöminen. Ihan sama onko a-luokkaa vaiko b-luokkaa, samaa shaissia.

Älkää ihmiset osatako ATRILLIA EI missään nimessä. Aikaisemmin tuli syötyä siinä missä muitakin makkaroita mutta nyt ne ovat jotain ihme "velliä". Joteinkin sellaista "puuroa" sisältä.

Edit: ampukaa vain kun tulin puhumaan teidän johonkin hifistely "makkara threadiin" jostain normi makkaroista mutta mä vaan tykkään perusmakkaroista.

Laatulihan itsetehdyt raakamakkarat on saatanan hyviä:rock::kuola:

kyllä se on ihan ehdottomasti Huiluntuhti, hyvänä kakkosena tulee saman firman Riistapätkä ja Kesäkieppi tasoissa!

Älkää ihmiset osatako ATRILLIA EI missään nimessä. Aikaisemmin tuli syötyä siinä missä muitakin makkaroita mutta nyt ne ovat jotain ihme "velliä". Joteinkin sellaista "puuroa" sisältä.

Edit: ampukaa vain kun tulin puhumaan teidän johonkin hifistely "makkara threadiin" jostain normi makkaroista mutta mä vaan tykkään perusmakkaroista.

Tuo on muuten outo juttu, monesti nimittäin hiillosmakkara "sulanu" uunissa semmoseksi vetiseksi mönjäksi :wtf:

Camping on ehkä se paras.
Onko kukaan löytänyt hyvän makuista bodymakkaraa? Joskus kokeilin jotain kalkkuna light tyylistä mutta se oli älyttömän kuivaa ja ei kovin makkaran makunen.

Atrilli on melkeimpä parhaita makkaroita mitä olen ikinä syönyt ja varmaan halvimpiakin.

Tuo tjamesin mainitsema hiillosmakkara taasen on aivan perseestä.

Edit: niin sanoitkin että nyt ovat, täytyykin käydä ostamassa ja kokeilemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom