Hyvänmakuinen protsku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMS-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ensimmäisenä tulee mieleen Boosmanilla myynnissä oleva Protein XL (2 kg:n pussi maitoprotskua). Ainakin banaanin ja suklaan makuinen ovat tosi herkkua. Suklaa maistuu ihan Jacky makupalalta ja on yhtä paksuakin jos ei laita tarpeeksi vettä :D

Tietääkö joku onko O'Boyn minttusuklaakaakaojuomajauheen myynti lopetettu kun mistään en oo löytäny sitä? Se oli aika hyvä mauste noihin halpisheroihin =/.

ei ei ei... evolution ultra whey! jos se ei maistu niin mikä sitten???

Viikinki (=Viking Power)
Lempi herkkuani! :kippis1:

Originally posted by Kanuuna
Dymatize pro 85 vanilja, on niin namia, kuin pirtelöö söis. Myydään muunmuassa boosmanilla.

Joo, Pro 85 on kanssa hyvää.

FAST Reco2 :) mansikka

KYLLÄ :thumbs:

Bulls Basic protein. Imeytyy sekä nopeasti että hitaasti (herakonsertraatti, maitoproteiini-isolaatti, soija-isolaatti). Sopii hyvin välipalaksi ja palautusjuomaan. Makuja on kolmenlaisia, itse oon vetäny mansikkaa 5kg ja vähän aikaa sitten ostin pari kiloa banaani-vaniljaa.

Sf:n soija.

Tästä nyt on moni varmaan eri mieltä mutta: neutraali Fastin Hera85. Sekoittuu hyvin, ei maistu miltään ja hintakin on sopiva.

Originally posted by X-Zone
Tästä nyt on moni varmaan eri mieltä mutta: neutraali Fastin Hera85. Sekoittuu hyvin, ei maistu miltään ja hintakin on sopiva.

Yhdyn X-Zonen väittämään. Olen monesti ihmetellyt, kun jotkut väittävät Hera85 -proteiinia pahanmakuiseksi; se ei mielestäni todellakaan maistu juuri miltään.

Bull's Basic suklaanmakuisena on myös varteenotettava vaihtoehto maustetuksi perusproteiiniksi. Itse olen nyt nauttinut kyseistä tuotetta neljän kilon pussin lähes kokonaan, eikä ainakaan vielä ole alkanut maku tökkimään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom