Hyvän makuinen laktoositon protsku??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aamu
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan OIKEASTI siedettävän makuista, laktoositonta protskua...? Kokeiltu monta, ollu HIRVEITÄ ja jääny juomatta. Ei tarttis olla edes maustettu kunhan ei olisi kitkerä tai muuten vastenmielinen. Kiitti jo etukäteen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soija? Itse olen vedellyt tuota muutaman pussillisen, ei se niin pahaa ole mitä kaikki väittää. Kaikkeen tottuu, ja sen jälkeen se onkin itseasiassa ihan hyvää.

US product linen Protein XL. Mulla oli vaniljan makuista ja oli jopa hyvää. Laktoosia puoli grammaa sadassa grammassa. Hyvää tosin vain (laktoosittomaan) maitoon sekoitettuna, veden kanssa menee mutta ei nauti.

En tiedä miten protskusi nautit, mutta veteen sekoitettuna ne maistuu aika kuralle kaikki. Joten jos oot ollu tolla vesilinjalla, ni sekota ne jauhot johonkin hyvään, sillon lopputuloskin on varmaan ihan siedettävä.

UFS Ion92 on maultaan "miellyttävän" neutraali, maustamaton hera siis kyseessä. Isolaatiksi se on vielä melko huokean hintainenkin.

Itselläni on nyt käytössä Evolutionin Whey2 mansikan makuisena. Maku on muuten ok, mutta vähän liian makea mielestäni.

Perinteinen Fastin whey+, jo vuodesta miekka ja kivi. Tai sitteen Syntraxin Nectar, ainoo jauho mitä tullut eteen mitä pystyy vetään purkista lusikalla suuhun:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom