Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttääpä jotenkin karulta. Liian järjestelmällisen näköinen näin äkkiseltään.
Ihan käypä sali, itse tykkään hurjasti vaikka vähän sellainen poikien sali onkin. Tiettyihin aikoihin vain aika täynnä.Onko kukaan käyny treenailemassa sporthouse:lla keskussairaalantiellä? Oisin siihen ostamassa kuukauden korttia ja tartteisin vähän mielipiteitä et kannattaako vai ei.
Pieni paikkahan se on, joten välillä voi ahdasta olla. Hinnat oikein kohtuulliset. Kaikki tarvittavat perusjutut löytyy. En enää tuolla käy, mutta ainakin ennen siellä oli oikein mukava meininki.Onko kukaan käyny treenailemassa sporthouse:lla keskussairaalantiellä? Oisin siihen ostamassa kuukauden korttia ja tartteisin vähän mielipiteitä et kannattaako vai ei.
Ihan käypä sali, itse tykkään hurjasti vaikka vähän sellainen poikien sali onkin. Tiettyihin aikoihin vain aika täynnä.
Sama paikkaSiis entinen Sport Light?
Sama paikka
Mikään ei ole enää niinkuin ennenAi hitto että on ikävä noita aikoja. Käytiin Anskun komennossa Lahden Expossakin messuilemassa. Vuonna 05 tai jotiain...
Mikään ei ole enää niinkuin ennen
Ensi viikolla olisi kolmen päivän koulutusreissu Jyväskylään ja pari-kolme treeniä pitäisi jossain käydä tekemässä. Majoitus on Sokos-hotelli Alexandrassa. Suositelkaa jotain hyvää salia tuosta lähistöltä. Vaatimuksina vapaat painot ja normaalit taljavehkeet. Autolla olen liikenteessä, joten saa olla vähän kauempaakin.
Cumuluksen alakerrassa pyörii Fitness Factory (ei ole kokemusta, mutta ainakin lähellä) Sitten tää Go Go Express Seppälästä. Pari pienempää: Topshape kuokkalasta, Sporthouse köyhälammen vierestä.
Valorinteen lisäks ei taida pitkä matka olla siitä Killerin kuntokeskukseenkaan. Siitä millainen paikka se on en osaa sanoa, mutta jokunen sitä on ainakin kehunut ihan käypäksi paikaksi.Löytyiskö hyvää salia köhniön/kypärämäen alueelta?