Hyvä sali Espoossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oge
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Voisiko joku kertoa minkälainen varustus tuolla niittykummun Classicissa on, erityisesti irtoraudan puolesta? Lähinnä minua kiinnostaa

- kyykky-/lavapaikkojen ja penkkien määrä, ja joutuuko niille jonottelemaan usein?
- itse rauta - löytyykö pehmustettuja levyjä painonnostoliikkeisiin? ovatko levytangot, levyt ja käsipainot jämeriä ja kunnossa, vai sellaisia heliseviä rimpuloita kuin joissain nimeltämainitsemattomissa paikoissa? löytyykö rautaa nostopaikoilla vai pitääkö sitä keräillä ympäri salia?

Voisiko joku kertoa minkälainen varustus tuolla niittykummun Classicissa on, erityisesti irtoraudan puolesta? Lähinnä minua kiinnostaa

- kyykky-/lavapaikkojen ja penkkien määrä, ja joutuuko niille jonottelemaan usein?
- itse rauta - löytyykö pehmustettuja levyjä painonnostoliikkeisiin? ovatko levytangot, levyt ja käsipainot jämeriä ja kunnossa, vai sellaisia heliseviä rimpuloita kuin joissain nimeltämainitsemattomissa paikoissa? löytyykö rautaa nostopaikoilla vai pitääkö sitä keräillä ympäri salia?

olikohan 2 penkkiä.. pari kyykkytelinettä. ei ainakaan kesällä tarvinnu jonotella. "pehmeitä rautoi" kyl löytyy mut ei siel hirveesti oo tilaa nostella painonnostoliikkeitä :) rautaa oli muistaakseni ihan kivasti. siel ei oikeestaan ruuhkaa ollut.. ehkä se 4-6 aikaan jonkuverran. käy ihmeessä tutustumassa. mie pääsin ainakin ilmatteiks kopasee et minkälainen meininki:)

olikohan 2 penkkiä.. pari kyykkytelinettä. ei ainakaan kesällä tarvinnu jonotella. "pehmeitä rautoi" kyl löytyy mut ei siel hirveesti oo tilaa nostella painonnostoliikkeitä :) rautaa oli muistaakseni ihan kivasti. siel ei oikeestaan ruuhkaa ollut.. ehkä se 4-6 aikaan jonkuverran. käy ihmeessä tutustumassa. mie pääsin ainakin ilmatteiks kopasee et minkälainen meininki:)

Ei Classicilla ainakaan silloin ole mitään painonnostokiekkoja ollut, kun minä olen siellä käynyt. Edellisestä kerrasta taitaa kyllä olla melkein vuosi. Tarkoitatko nyt tavallisia kumipäällysteisiä kiekkoja vai ihan oikeita painonnostokiekkoja? Tilaa ei tosiaan ollut painonnostoon oikein missään.

Ei Classicilla ainakaan silloin ole mitään painonnostokiekkoja ollut, kun minä olen siellä käynyt. Edellisestä kerrasta taitaa kyllä olla melkein vuosi. Tarkoitatko nyt tavallisia kumipäällysteisiä kiekkoja vai ihan oikeita painonnostokiekkoja? Tilaa ei tosiaan ollut painonnostoon oikein missään.

taisivat muute olla niitä tavallisia kumikiekkoja.. muistivamma :david:

Kyykkyä varten yksi power cage ja yksi power rack, power rackin edessä on tosin salin ainoa järkevä paikka maven tai kulmasoudun tekemiseen joten se on usein varattuna niitä varten. Penkkejä kaksi + vinopena. Painot ovat kaikki hyvässä kunnossa, rimpuloihin en ole törmännyt. Rautaa löytyy nostopaikoilta melko paljon, tietenkin jos oikeasti isoja rautoja nostelet niin voi olla että joutuu isompia painoja hieman etsimään.

Ruuhkia ei yleensä ole muuten pahasti, mutta siinä alkuillasta neljän ja seitsemän välillä ovat yleensä kaikki salin "monsterit" paikalla ja nimenomaan kyykky- ja mavepaikoille on silloin usein suoranainen jono.

taisivat muute olla niitä tavallisia kumikiekkoja.. muistivamma :david:

Kyllä on kumiset kiekot.

Salilta siis löytyy 2 penkkiä, pari kyykky mestaa, 1 smithi, erittäin monipuoliset jalkalaitteet, pystypunnerrus laite ja vinopenkki, parit taljat ja käsipainot muistaakseni 70kg asti ellei enempikin.

taidampa lähteä tekemään sinne kädet nyt hep. ->

Rautaa löytyy nostopaikoilta melko paljon, tietenkin jos oikeasti isoja rautoja nostelet niin voi olla että joutuu isompia painoja hieman etsimään.
En nostele isoja enkä edes kohtalaisia rautoja vaan olen tämmöinen pikkurimpula. Kyselyyni rautojen riittävyydestä vaikutti enemmänkin se, riittääkö niitä useammalle kuin yhdelle ukolle kerralla.

Olen pääosin treenannut täysin perusliikkeillä ja irtoraudalla, joten sille kyykky-/vetopaikalle tulee muutettua usein koko treenin ajaksi. Aiemmin treenityylinä on ollut Rippetoen Starting Strength -tyylinen perusliikkeisiin painottuva, välissä pari HST sykliä ja nyt 5x5. Yhteistä noille kaikille on ollut se, että käytännössä ainoat käytetyt välineet ovat penkin ja kyykkyräkin lisäksi irtorauta.

Varaamalla salin ainoan nostopaikan tunniksi ei varsinaisesti tee uusia kavereita mestassa jossa kolme-neljä jannua istuu selän takana nakki otsassa odottamassa vuoroaan - eikä se jonotteleminen jaksa aina naurattaa kun omalle kohdalle sattuu. :)

Vuorotellahan voi, mutta jos paikkoja on vähän ja nostajia paljon, alkaa se pitemmän päälle ottamaan herrrmoon ja venyttämään treenien kestoja. Kun pääosa saleista on varustettu isolla määrällä laitteita ja irtorautaa ei riitä kuin yhdelle-kahdelle kerralla, missä ihmeessä ne tuolla tyylillä jumppaavat kaverit voiman ostajista puhumattakaan oikein käyvät?

Paras sali espoossa jonka mä tiedän on niittykummussa Esport centerissä...

Sieltä löytyy suunnilleen kaikki asiat mitä yleensä voi tarvita

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä se kannun sali on silti kova sana :D

e: Jos alkaa tympäsemään nii voi kävellä vieressä olevaan kannunkulmaan ottamaan muutaman palauttavan :D

Mitäs tuota kun toi budjetti on vähän rajallinen ja kesällä haluais treenata ja kaupungin salit pistää ovet kiinni kesäkaudeksi..
tuo 40e/6kk oli niin sopiva hinta, enkä mielellään maksele ainakaan hirveesti yli 40-50e/kk, ja tykkään treenata kun ei ole paljoa muuta porukkaa.
Akselilla tapiola-matinkylä-olari-niittykumpu.

Classic Gymiä vähän kelailin, mutta mutta...

Mitäs tuota kun toi budjetti on vähän rajallinen ja kesällä haluais treenata ja kaupungin salit pistää ovet kiinni kesäkaudeksi..
tuo 40e/6kk oli niin sopiva hinta, enkä mielellään maksele ainakaan hirveesti yli 40-50e/kk, ja tykkään treenata kun ei ole paljoa muuta porukkaa.

Käsittääkseni Tapiolan Urheiluhallin sali eli kaupungin sali on auki myös kesällä. Näin väittää ainakin espoon sivut vapaaharjoitteluajoissa. Samoin auki olisivat myös Laaksolahden ja Kalajärven kaupungin salit.

Saman ongelman parissa painimme. Mullakaan ei oikein ole mielenkiintoa eikä mahdollisuutta käydä noilla klubeilla, ja varsinkaan mitään jäsenyyksiä en rupea kesän takia maksamaan. Tosin en mä mitään taukoakaan aio pitää. Noh, onhan tässä aikaa miettiä.

Pelimijäs sanoi:
Käsittääkseni Tapiolan Urheiluhallin sali eli kaupungin sali on auki myös kesällä. Näin väittää ainakin espoon sivut vapaaharjoitteluajoissa. Samoin auki olisivat myös Laaksolahden ja Kalajärven kaupungin salit.
Kannusillanmäessä oli joku lappu ovessa minkä mukaan Tapiolakin olisi suljettu suunnilleen koko heinäkuun, olisiko kolme viikkoa putkeen.

hyvä sali...

Tapiolan Urheiluhallin sali. Myös monarina tunnettu.:rock:

EDIT: Oon huomannu että tapiolan tuulimäessä on paska scotti, tanko kaatuu kun siihen lataa painoja. Muuten aika jees sali.

Myös matinkylän foreverissa on jonkinsortin alennus. 10eurolla koko kesä? tai muuta vastaavaa. Itselläni on joku tommonen alennuslappunen enkä usko että tulee käytettyä.

Ja todentotta tuo tuulimäen scotti telineineen on jotenkin outo.. Siihen on muka yritetty väsätä joku lukitisjärjeslemäki josta ei ole kyllä mitään apua.. Onneksi ei tule scottia pahemmin käytettyä.

Jos otatte kortin tollasesta tarjouksesta tyyliin 10 euroa koko kesä, niin kannattaa muistaa että silloin yleensä sitoutuu kyseiseen saliin vähintään vuodeksi. Yleensä jopa yli, koska sopimuksessa lukee että sopimus alkaa sitten kun tämä 10 euron jakso loppuu. Yksityisillä keskuksilla ei ole varaa antaa asiakkaiden treenata kolmea kuukautta kympillä, vaan tollanen mainostaminen on vain erittäin tehokas tapa saada uusia asiakkaita kesällä.

Niittykummun classic gym rulaa! Halvalla lähtee kesän ajaksi kortit. 90€/3kk, eikä mitään vitun sitoutumisia tai vuosi/jäsen ym. spedeily maksuja. Ja ruuhkaa ei tosiaan oikeastaan ikinä ole, mitä nyt tosiaan joskus 17:00 aikoihin ehkä vähän. Ja noi precor tai mitkä laitteet lienevätkään ovat saatanan hyviä. Todella jämeriä jne. Ko. salin omistajat ovat myös todella mukavia, mikä on aina plussaa.
www.classicgym.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom