Hyvä sali Espoossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oge
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Douppausmeininkiä Danalla? Pari vuotta oon salilla tahkonnut, en oo mitään douppausmeininkiä havainnut -tosin tuskin sitä nyt ääneen hirveesti huudellaankaan.Ja Danan käyttäjäkunta on kyllä noin niinku silmämääräsesti ihan normireenaajaa.Musta sali on tosi hyvä ja henkilökunta ystävällistä.

Omien historian kokemusten mukaan myös Danafitnessilla suurimmaksi osaksi "tavistreenaajaa" - silloin kun oli vielä nimellä XL-Gym ja sijaitsi Weegee-talon kellarissa, oli enemmän bodareita jne treenaamassa.
Käsipainot on 75kg asti, jos eivät ole sittemmin heittäneet suurimpia pois.
Hyvä sali, kaikkea riittävästi myös tällaisen "barbell kind of guy":n treenaamiseen.

no ne douppijutut on nyt vaan jotain kuulopuhetta, mut useempien oon kuullu puhuvan, mut ois varmaan pitäny jättää mainitsematta,luulo kun ei ole tiedon väärti :)

Ite käyn Move:ssa, joka sijaitsee Kauniaisten keskustassa. Se on vähän pienehkö sali, mut eipä siel hirveän paljon ihmisiä käy ni saa rauhassa treenata. Hinta on n. 60e/kk, joka on aivan helvetisti verrattuna kaupungin saleihi.

Lainataan hieman tätä ketjua.

Espoon kaupungin salit kun ovat suurin osa kesälomalla, niin onko kellään tietoa onko nuista MIKÄÄN auki?? Esim. Tapiolan urheiluhalli?

Jos ei niin suosituksia missä kohtuu hintaisia kk/10x-kortteja?

Moro,
Pitänee nostaa tätä ketjua kun olen Matinkylän suunnalta etsimässä salia niin tietääkö kukaan onko matinkylässä mitään suht halpaa salia?? (ei mitään elixiaa tms) Onko Niittykummun Classic lähin? Kiitos.

Jäähallin vieressä on yksi sali. Ei ole kokemusta kyseisestä salista, enkä edes muista nimeä, mutta pyörähtämällä sillä suunnalla sekin selviää.

Joku forever taitaa olla se jäähallin nurkilla oleva, mut melko dyyris käsittääkseni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvästä en tiedä, mutta Olarium nimisellä salilla on tullut käytyä joitain kertoja. Hinta on kyllä "suolaisenhinnan" rajoilla, siis kerta hinta (8€), muuten ihan ok paikka.

Forever taitaa olla liian "kallis" tai pitänee käydä katsomassa et mihin saisi tingittyä. Toiseksi lähin ja kuitenkin suht halpa on toi classic. Se taitaa olla hyvä vaihtoehto. (jos sais ittesä jonkilaiseen kuntoon kesäks :D )

Moro,
Pitänee nostaa tätä ketjua kun olen Matinkylän suunnalta etsimässä salia niin tietääkö kukaan onko matinkylässä mitään suht halpaa salia?? (ei mitään elixiaa tms) Onko Niittykummun Classic lähin? Kiitos.
Fillari alle ja poljet Tapiolan urheilupuistoon. Siellä on kaupungin sali (ehkä vähän pieni, mutta onpahan ainakin halpa). Kannattaa ainakin käydä tsekkaamassa tuo. Todella harvoin korttia kysytään, niin onnistuu tutustumiskäyntikin (mitään kertamaksuja ei ole olemassakaan).

Fillari alle ja poljet Tapiolan urheilupuistoon. Siellä on kaupungin sali (ehkä vähän pieni, mutta onpahan ainakin halpa). Kannattaa ainakin käydä tsekkaamassa tuo. Todella harvoin korttia kysytään, niin onnistuu tutustumiskäyntikin (mitään kertamaksuja ei ole olemassakaan).
Olen käynyt tuolla jonkin verran. Paikasta löytyy kohtalaisesti irtopainoja ja pari penkkiä, ylä- ala- ja ristitaljat, jalkaprässi, hack-kyykky ja pari kuntopyörää. Enimmäkseen hyvin tilaa treenata, ja varatut vuorot voi tarkistaa kaupungin nettisivulta.

Paikasta itseni karkoitti se, että ainoa kyykkypaikka on david 11 teline jossa on tapit koko korkeudella, mutta ei turvaraudallista telinettä. Jos tuota ei kaipaa, paikka toimii ja hinnan puolestahan liikuntamaksu noille Espoon kaupungin saleille on lähinnä huvittava.

olariumi on aika hyvä hyvä mut aika vitun kallis, ku vertaa siihe et kaupungin saleille kausikortti 35e ja osalle pääsee jopa ilmasiks :D

olariumi on aika hyvä hyvä mut aika vitun kallis, ku vertaa siihe et kaupungin saleille kausikortti 35e ja osalle pääsee jopa ilmasiks :D
... mutta jos vertaa muihin kaupallisiin saleihin pk-seudulla, niin 46€ kuukausikortista tai 35,83€/kk puolen vuoden kortilla on kaikkea muuta kuin kallis.

Tuolla salilla on hyvä määrä koneita ja kaksin kappalein ylä- ja alataljoja.

Vapaiden painojen puolella on vain kaksi lavapaikkaa, joten kyykkäämään tai maastavetoa tekemään voi joutua odottelemaan. Tuo "vain kaksi paikkaa" on tietysti suhteellista - monelta tuontyyliseltä saliltahan ei löydy kuin yksi jos sitäkään. Penkkejä löytyy kolme.

Pikku kiusana paikassa levypainot ovat pysyvästi tavallistakin pahemmassa epäjärjestyksessä joten treeniajasta osa menee usein kiertelyyn ja painojen etsimiseen. Kaikilla nostopaikoilla ei ole omia levyjä eikä levyille ole paikkoja merkattuna tarpeeksi selvästi, mikä aiheuttaa pääosan sotkusta. Ei sillä - eipä noita osata palautella niilläkään saleilla joilla kaikelle on paikkansa.

Salista valtaosa on siis varattu lähentäjä-loitontaja-kiinteyttäjälle mieleisille koneille, mutta myöskin vapailla painoilla pystyy treenaamaan oikein hyvin pikku ruuhkia iltasella töistäpaluu-aikaan lukuunottamatta. Paikassa ei myöskään saa pahoja katseita magnesiumin käytöstä. :haart:

Tapiolassa on siellä Tuulimäessäkin sali. En osaa sanoa onko iso vai pieni kun en ole muilla saleilla pahemmin käyny. Välillä koko mesta tyhjänä. Pahimmillaan ehkä 10-15 käyttäjää ollu kerralla, mutta se on aika harvinaista.

edit. ja siis kaupungin sali kyseessä

Olarium on ihan ok paikka treenata. Miinuksia noista ruuhkatunneista, ja tosiaan levypainojen epajarjestyksesta seka niiden ajoittaisesta loppumisesta. Kasipainot loppuu 46.5 kiloon joka on oikeastaan suurin miinus. Kanssatreenarit ei ole ihan mun makuun, sais olla pari roinahirviota motivoimassa.

Tuollaisista asioista voi joustaa, koska itse asun 2min kavelymatkan paassa salista. Olen kylla harkinnut Classicille siirtymista, koska siella on hyvat uudet vehkeet, riittavasti rautaa, niin levy- kuin kasipainojen muodossa. Myos reenareista loytyy vaikka minkalaista morkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom