Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No johan on markkinat ja huomenna tilipäivä!Faidra sanoi:Alkudieetistä tein aerobista 4-5 x 60min aamuisin ja 4 x 30min treenin jälkeen. Helmikuun alusta tein aerobista 6 x 90min aamuisin ja 4-5 x 40-50min treenin jälkeen. Jos nopsasti laskeskelisi... niin tein dieetin aikana n. 14940 minuuttia aerobista joka vastaa 249 tuntia. :D Sen verran HC olin, että tasan yksi aamuaerobinen jäi välistä ja sekin tuli korvattua myöhemmin päivällä. ;)
, but there is no topic like offtopic, right?arnold1987 sanoi:Eräs menestynyt kehonrakentaja käytti erään valmistajan tuotetta nimeltä Arbutin viimeisten kilojen poisottamiseen. Muistaakseni hän neuvoi ottamaan sillä myös alkunesteet pois.
jugge sanoi:no olen kyllä pitänyt kulutukseni korkeammalla mitä syön mutta se ei ole tuottanut tulosta!
:( :( :( :( Arbuterol...Vähänkö olen nyt nolo...:(GoMan sanoi:Eikös se ihontasoittaja ja pigmenttiäiriöiden ja maksaläiskien poistaja ole Arbutin?
Varmaankin eri Arbutin kyseessä jos muistan oikein sen nimen :D

C4 on mielestäni huuhaata, pakkikselta löytyis tommone lean stack joka ajaa asian paremmin![]()
Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa. Tavoitteena on kasvattaa lihasta ja samalla poistaa rasvaa, erityisesti keskivartalon seudulta. Teen pari kertaa viikossa erinäisiä Cardio treenejä (lenkkeilyä, pyöräily). Mutta nyt olen aatellut ottaa kaiken rinnalle jonkun rasvanpoltto lisäravinteen. Olen itse katsellut Leaderin valmistamaa 2001 C4 System ja Twinlabin Diet Fuel ravinteita.
Osaako joku sanoa onko näistä hyötyä? Itse olen 166cm/72kg kaveri.