Hyvä rasvanpolttovalmiste?

Itse veikkaan että noiden teho perustuu siihen että kofeiinin vaikutuksesta tuntee olevansa pirteämpi ja jaksaa siis treenailla paremmin ja olla muutenkin aktiivinen. Koffarit on halpa vaihtoehto noille.

Faidra sanoi:
Alkudieetistä tein aerobista 4-5 x 60min aamuisin ja 4 x 30min treenin jälkeen. Helmikuun alusta tein aerobista 6 x 90min aamuisin ja 4-5 x 40-50min treenin jälkeen. Jos nopsasti laskeskelisi... niin tein dieetin aikana n. 14940 minuuttia aerobista joka vastaa 249 tuntia. :D Sen verran HC olin, että tasan yksi aamuaerobinen jäi välistä ja sekin tuli korvattua myöhemmin päivällä. ;)
No johan on markkinat ja huomenna tilipäivä!:eek:
Tosin kyllä näkyi lavalta jos, että aerobista on tullut tehtyä aivan käsittämättömästi. Ihme, että ette kuolleet ylikuntoon, tosin te olettekin jo ihan eri tasolla kuin me muut kuolevaiset.:worship:

Sorry jos meni vähän :offtopic: , but there is no topic like offtopic, right?

Pistetäänpäs tänne nyt sitten ensimmäinen asiallinen vastaus ;)

Ei ne viimeiset kilot sieltä pelkästään millään rasvanpolttokapseleilla lähde vaan sillä että syö alle kulutuksen. Uskon kyllä että rasvanpolttovalmisteistakin voi olla apua ainakin aineenvaihduntaa kiihdyttävällä tavalla.

Itse ole dieetin etenemisen hidastuessa ottanut "rasvanpolttovalmistetta" ennen treeniä (sekä puntti että aerobista) ja on siitä mun mielestä ollut jotain apua. Tämä siis sen sijaan että olisin laskenut kaloreita. Tuolla "rasvanpolttovalmisteella" tarkoitan nyt mm. kofeiniia, tauriinia tms. sisältävää piristettä.

no olen kyllä pitänyt kulutukseni korkeammalla mitä syön mutta se ei ole tuottanut tulosta! käyn salilla 3 kertaa viikossa aina jotain 1.5h sitten pelaamassa sählyä 1h 2-3 kertaa viikossa ja 1h lenkillä 1-2 kertaa viikossa eikä ole ruennut lähtemään mihinkään! minkälaisia ohjelmia teillä on??

Eräs menestynyt kehonrakentaja käytti erään valmistajan tuotetta nimeltä Arbutin viimeisten kilojen poisottamiseen. Muistaakseni hän neuvoi ottamaan sillä myös alkunesteet pois.

arnold1987 sanoi:
Eräs menestynyt kehonrakentaja käytti erään valmistajan tuotetta nimeltä Arbutin viimeisten kilojen poisottamiseen. Muistaakseni hän neuvoi ottamaan sillä myös alkunesteet pois.

Eikös se ihontasoittaja ja pigmenttiäiriöiden ja maksaläiskien poistaja ole Arbutin?
Varmaankin eri Arbutin kyseessä jos muistan oikein sen nimen :D

GoMan sanoi:
Eikös se ihontasoittaja ja pigmenttiäiriöiden ja maksaläiskien poistaja ole Arbutin?
Varmaankin eri Arbutin kyseessä jos muistan oikein sen nimen :D
:( :( :( :( Arbuterol...Vähänkö olen nyt nolo...:(

Terve olen treenannu 3 vuodessa 138 kg n.100 kg . Viimiseen vuoteen en oo kiristyny, lihakset kyllä kasvaneet. Nyt olen siinä tilanteessa, että pitäs alkaa kiristeleen rasvaa pois, ei lihaksia. Eli oiskos mahollista saada sellanen ruokailu hässäkkä, jolla pystyn ihmeisiin, tai kai se musta itestäkin on kii. Oon valmis treenaan ja syömään oikein. Ennen en osannut syödä oikein mut yks punttimimmi opetti mut syömään oikein, ja luotan häneen kuin kallioon, mutta jos joku vois viel auttaa, joka on ihan sairaan expertti tälläisessa. Samalla näkisin sen et pystynkö diettiin ja syömään oikein. Tulevaisuudessa suunitelmissa veteraanien kisat. olen nät jo 41 vuotias. Eli 3-5 vuoden pääs tavoite, mennä kisaamaan.
eli ohjeita vois laittaa vaik makinenmake@hotmail.com
Kiitos jos joku vois auttaa.Arvostaisin sitä kovasti.

Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa. Tavoitteena on kasvattaa lihasta ja samalla poistaa rasvaa, erityisesti keskivartalon seudulta. Teen pari kertaa viikossa erinäisiä Cardio treenejä (lenkkeilyä, pyöräily). Mutta nyt olen aatellut ottaa kaiken rinnalle jonkun rasvanpoltto lisäravinteen. Olen itse katsellut Leaderin valmistamaa 2001 C4 System ja Twinlabin Diet Fuel ravinteita.

Osaako joku sanoa onko näistä hyötyä? Itse olen 166cm/72kg kaveri.

Onhan noista jotain hyötyä. Sillä monasti nuop sisältävät kofeiinia(en jaksa ottaa selvää onko mainitsemissasi) joka poistaa nesteitä. Ja yleensä nämä tuotteet nostavat hikeäkin pintaan treeneissä helpommin. Joten kaloreita pitäis kai jonkun verran palaa. Mutta itse on ko. tuotteita ostaisi, pelkkä aerobinen ja ravinto riittää kohdallani mikäli aion rasvaa polttaa joskus.

C4 on mielestäni huuhaata, pakkikselta löytyis tommone lean stack joka ajaa asian paremmin :)

C4 on mielestäni huuhaata, pakkikselta löytyis tommone lean stack joka ajaa asian paremmin :)

No kyllä tuo C4 on omien kokemusten perusteella ihan yhtä pätevää kuin lean stack ellei parempaakin. Kallistahan se on kuin fan (kuten noi kaikki ko. putiikista löytyvät ihmeaineet) mutta mitäs siitä niin kauan kuin rahalla selviää.

Treenaan salilla 3-4 kertaa viikossa. Tavoitteena on kasvattaa lihasta ja samalla poistaa rasvaa, erityisesti keskivartalon seudulta. Teen pari kertaa viikossa erinäisiä Cardio treenejä (lenkkeilyä, pyöräily). Mutta nyt olen aatellut ottaa kaiken rinnalle jonkun rasvanpoltto lisäravinteen. Olen itse katsellut Leaderin valmistamaa 2001 C4 System ja Twinlabin Diet Fuel ravinteita.

Osaako joku sanoa onko näistä hyötyä? Itse olen 166cm/72kg kaveri.

Ensinnäkin, suosittelisin lueskelemaan pakkista aktiivisesti ja hamuamaan tietoa jo vastaavista threadeista. Toiseksi, lihaksen kasvatus ja rasvan poltto ei käytännössä ole mahdollista samanaikaisesti johtuen siitä, että lihasten kasvatukseen vaaditaan energiaa, kun taas rasvanpolttoon energiavajetta.

Tuohon tietoon tulet törmäämään monasti lueskelemalla vanhoja keskusteluja.
Ja mitä noihin rasvanpolttovalmisteisiin tulee, niin ennemmin suosittelisin ostamaan samalla rahalla vaikka heraproteiinia, vitamiineja tai kreatiinia.

Mutta tsemiä dietille anyhow :thumbs:

Back
Ylös Bottom