On monia tapoja sitä painoa pudottaa tai kiinteyttää kroppaa, mutta kaikille ihmisille ei sovi samat tavat. Jokainen ihminen on erilainen ja pitää vaan löytää se "oma juttu".
Totuushan kuitenkin on se, että jos haluaa rasvaa polttaa niin kyllä sitä vaan pitää syödäkin kunnolla ja säännöllisesti.... ja nimenomaan
OIKEANLAISTA ruokaa. Ja sitä aerobista kyllä pitäis enempi tehdä kuin 3 krt vkossa. Parasta tietenkin olisi kun treenaisi myös punteillakin eikä vain tekisi pelkkää aerobista. Mikäs sen hienompaa kuin se, että läskin tilalle tulee kauniit lihakset?!?

Ja aamulenkki tyhjällä vatsalla on kyllä hyvä keino polttaa rasvaa (vain kofeiinitabu naamariin tai kuppi vihreetä teetä kurkusta alas ja menox).
On olemassa kaikenlaisia ihme-dieettejä ja lisäravinteita yms., mutta itse olen sitä mieltä, että ei sellasiin kannata rahojaan tuhlata. Senkun vaan pistää ruokavalion kohdalleen ja kuluttaa enempi kuin syö niin kyllä se siitä!!
Toi vähähiilarinen dieetti ehkä joillakin ihmisillä toimii, mutta ei kaikilla. Itse joskus olen kokeillut ja kyllä mulla ainakin kroppa "jumittui" niin täysin, että ei ollu kyllä yhtään kiva olla. Tais olla about 3 vuotta sitten kun tuollaiselle dieetille ryhdyin kun oli vähän päässy ruokatottumukset repsahtamaan. Alussa kyllä tapahtui muutoksia, mutta aika nopeesti tyssäsi ja sitten alkoi aineenvaihdunta vaan hidastumaan ja mitään ei tapahtunut. Sitten pistin koko ruokavalion uusiksi ja aloin syömään enempi, mutta katsoin vähän mitä suuhuni pistän. Aloin syömään useammin ja enemmän proteiineja. Hiilareita en jättänyt pois, mutta aloin vähän katsomaan, että mitä hiilareita syön. Kyllä se kroppa vaan tarttee niitä hiilareitakin pysyäkeen virkeänä, mutta pitää vain kattoo, että syö oikeanlaisia ja sillai sopivasti.
Leivän olen ajat sitten jättänyt ruokavaliosta pois, vaihdoin näkkileipään ja hapankorppuun. Jogurtit myös olen unohtanut kokonaan, vaihdoin maustamattoman rasvattomaan rahkaan. Vaaleat pastat olen vaihtanut ruispastoihin. Jauhelihan vähärasvaiseen. Margariinit, rasvaiset juustot yms. olen jättänyt pois, tilalla käytän vain kevyt levitettä, 5% juustoa ja kalkkunaleikettä. Aamupalaa en ennen syönyt, mutta nykyään kaurahiutaleet, vehnäleseet ja rahka aamulla antaa mukavasti poweria

Aluks tuntui typerältä ajatus, että paino muka vois pudota kun alkaa syömään enempi, mutta uskoin viisaampia. Ja vaikka aluks paino alkas nousemaan niin kyllä sit hetken päästä alkas huomaamaan, että kyllä sitä rasvaa vaan lähti. Sai alkaa ostamaan kokoa pienempiä vaatteita ja sekös tuntui hyvältä
Ja tuosta vihreästä teestä ja kofeiinitabuista.... Niitäkään tietty ei kannata koko aikaa käyttää, sillä ei ne sitten enää tehoa. Mutta kofeiinitabletti aamulla ennen aamulenkkiä tyhjään vatsaan tehoaa kyllä.
Ja vielä tuohon pitää kommentoida, että kyllä se lepopäivä vaan pitää olla!!! EHDOTTOMASTI!!! Itse olen aiemmin kans urheillut joka päivä ja nyt olen tässä pari vkoa yrittänyt pitää edes yhden päivän lepoa (vaikeeta on

) ja kyllä sen vaan huomaa, että se kannattaa. Eihän lihakset koskaan pääse palautumaan, jos koko aika on menossa pää kolmantena jalkana. Ja jos liikaa tekee niin kohta vaan sit pukkaa ylikuntoa ja kroppa pistää sit ite hanttiin iskemällä flunssan päälle tai jotain vastaavaa.
Jos oikeasti haluaa jotain saada aikaan niin sitten pitää pysyä tiukkana ja tehdä sen eteen töitä eikä joka vko muuttaa mieltään ja jättää treenejä/aerobista väliin kun ei huvita. Ei muutoksia tapahdu päivässä eikä välttämättä vielä parissa vkossakaan, jos rasvat kovassa on, mutta kyllä kovasta työstä palkitaan kun vaan jaksaa olla kärsivällinen... Kokemusta on

.... Ja tietty sit pitää myös yrittää kans pysyä siinä ruokavaliossa eikä repsahdella joka toinen päivä hyvyyksiin.
Mutta kuten sanoin jokainen ihminen on erilainen ja pitää vain löytää se itselleen sopivat tapa.