Kauanko olet dieettaillut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syö useammin päivässä, vaikkapa 5 kertaa. Ja ota hiilarit reenin jälkeen ja aamulla. Niitäkin on hyvä vähän saada kun kerta salillakin reenaat. Muista ruuista sitten jätät hiilarit aika minimiin. Vedä useita sapuskoja päivässä, mutta pidä niiden koot pieninä, ettet tule ähkyksi. Aerobista lisäisin ainakin yhden harjoituksen viikkoon...Kotisiili sanoi:No tässäpä aika normipäivä, esim. tänään:
Aamulla muutama vadelma, 150 g maustamatonta jogurttia, jossa 10% rasvaa.
Päivällä kunnon pala lohta, salaattia, porkkanaraastetta ja pari siivua juustoa.
Illalla aikeena syödä n. 150 g nautaa, wok-vihanneksia ja raejuustoa, loraus oliiviöljyä.
Iltapalaa en yleensä syö, koska syön tuon ilta-aterian vasta treenin tai lenkin jälkeen. Joskus syön ilta-aterialla myös pari palaa hapankorppua hiilarin lähteeksi, jos tuntuu että sitä tarvii.
Nyt joku varmaan sanoo, että syön liian harvoin, mutta tuo on mun hyvinvoinnille passaava rytmi. Vatsa ei tykkää, jos syön usein, vaikka söisinkin pieniä annoksia.

Kotisiili sanoi:Hei, osaisikohan joku auttaa epätietoista...
Noudatan vähähiilihydraattista diettiä, hoikistumistarkoituksessa, vaihtelevalla menestyksellä... Kilot pirulaiset ovat vaan todella tiukassa, koska laihdutan kuitenkin normaalipainon sisällä (nainen 30 v :wanha: , 180 cm ja 70 kg).
Punttia teen 3 x viikkoon, aerobista se toinen 3 x viikkoon :whip: .
Nyt mietin, että olisiko jostakin purkista saatavilla apua läskin lähdetykseen? Ei siis mitään rasvansieppareita (koska otan energiaa hiilareiden sijasta hyvistä rasvoista) vaan apua siihen rasvanpolttoon.
Onko kukaan kokenut saavansa mitään hyötyä esim. CLA:sta tai vastaavista valmisteista?
Kiitos!
Nightkin sanoi:Brutaalia, mutta toimivaa.
Aamupala kokonaan pois, lisää aerobista liikuntaa aamuisin, myös kovalla sykkeellä, jolla päästään kovaan jälkipolttoon. Ensimmäinen ateria vasta iltapäivällä. Kevyttä ja proteiinipitoista. Unohda pillerit, niistä ei ole apua, ennenkuin puhutaan apteekkitavarasta.
Panosta illan syömiseen ja syömiseen ennen nukkumaanmenoa, jotta kehollasi on rakennusaineita yöksi. Hitaasti imeytyvää proteiinia siis mukaan iltapalaan.
Hiilaripitoisena ravintona suosittelen jotain kuitupitoista pieniä määriä. Mitä vähempi sen parempi, mutta kuitua vatsa vaatii![]()
Näläntunteen on pysyttävä koko dieetin ajan. Jos syö todella vähän ja nälkä loppuu, on syytä syödä pari päivää normaalisti tai ehkä hieman ylikin, jotta säästöliekiltä vältytään.
Itse olen tiputellut kahdessa kuukaudessa 12kg, kyllä se siitä =)
Tsemppiä dieetille, et ole yksin, meillä muillakin on nälkä :thumbs:
GoA sanoi:Vaikka aloittelija olenkin niin mä en kyllä tekis näin. Musta tämä tapa kuullostaa enemmän tavalta menettää sitä lihasta. Esimerkiksi aamulenkin jälkeen kroppa janoaa noita rakennusaineita kun jo yö on oltu syömättä. Tohon vielä jotain 4 tuntia ennen lounasta niin huh huh. Sitten tuon takia nälkä kasvaa niin suureksi että tulee himoja erilaisiin naposteltaviin ja liian suuriin annoksiin. Ja tuota nälkää ei kyllä tartte musta kokoaikaa nähdä, kyllä se painoo vähenee ilmankin.
sivarinlötkö sanoi:Tabata -intervalleja
zahula sanoi:Kuten jo aikaisemmin mainittu tee nuo lenkkisi kovilla intervalleilla. Tuoreimpien tutkimusten mukaan rasvanpolttoon ei vaikuta kovia intervalleja tehdessä se tekeekö reenit aamulla tyhjään mahaan vai möyhemmin kun on ehtinyt syömään. Tämä siis pätee ainoastaan koviin intervallitreeneihin kun taas matalan intensiteetin aerobisissa rasvanpolttoon vaikuttaa se onko syönyt vai ei.

Nightkin sanoi:Missäs asiasta on kirjoiteltu?
nimim. epäilevä Tuomas ;)
Yhdyn, vihreätee on todistettu nopeuttavan aineenvaihduntaa ja näin rasvaa palaa paremmin. Monissa fat-burner tuotteissa on vihreääteetä. Ja kofeenitabletit ovat parhaita dietillä, kun ottaa heti herättyä ennen aamuaerobista, niin aerobisessa on virkeä olo.:DSimoun sanoi:Itse olen kanssa dietillä ja kuulin vähän aikaa sitten, että vihreätee ja kofeiinipillerit aamulla tyhjään vatsaan ja sitten lenkki olisi parasta rasvanpolttoa..
Yhtyykö kukaan?Onko vihreätee oikeasti rasvanpolttoa edistävää?
Simoun sanoi:Itse olen kanssa dietillä ja kuulin vähän aikaa sitten, että vihreätee ja kofeiinipillerit aamulla tyhjään vatsaan ja sitten lenkki olisi parasta rasvanpolttoa..