Hyvä proteiinipitoinen hyydykesörsseli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja malagant
  • Aloitettu Aloitettu
Ei taida löytyä tällaisille resepteille tms. mitään omaa alafoorumia, joten laitetaan tähän yleiseen ravintokeskusteluun. Ehkäpä jollekulle hyötyä tästäkin.

Eli on tullut jo aika pitkään tehtyä tuommoisia liivatteella hyydytettyjä sörsseleitä, joihin sotkettu sekaisin kaikennäköistä proteiinipitoista kamaa kuten rahkaa, raejuustoa, heraa, tuorejuustoa, plussamaitoa jne. Kyllä maistuu ja ravintoarvot kohdillaan!

Laitoin itteeni motivoidakseni äskettäin tuollaisen bloginkin pystyyn, johon tarkoitus naputella jatkossakin vinkkejä ravinnosta, urheilusta jne. Tässä linkit:

My healthy strawberry dessert | NEW LIFE

NEW LIFE | You can be whatever you want to be.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, itse olen myös vastaavanlaisia tehnyt rahapulassani ja herkkuja kaivatessani, tosin yksinkertaistettuna versiona. Vettä/rasvatonta maitoa, protskujauhetta, steviaa ja tarvittaessa pari tippaa jotain makuesanssia tai tl kaakaojauhetta. Tulee huomattavasti halvemmaksi noi omat liivatelehtisörsselit. Btw, pystyisiköhän noita perussössöjä pakastamaan, saisi ikään kuin jäätelöä...?

Btw, pystyisiköhän noita perussössöjä pakastamaan, saisi ikään kuin jäätelöä...?
Olen itse valkuaisvaahtoa pakastellut ja ihan hyvää tulee, melkein kuin jäätelöä! Steviaa vain vähän sekaan ja ehkä jotain makuakin. Täytyypä kirjoittaa siitäkin, kun tulee joskus taas tehtyä. Muistaakseni ei tosin pysy hyvänä siellä pakkasessa kuin pari päivää. Jotenkin kuivuu muuten liiaksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom