Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
training_day sanoi:Itselläni on hyvä olo treenin jälkeen. Ei tosin heti, alkuun heikottaa ja tärisyttää, mutta kunhan saa palkkarin vedettyä ja käytyä suihkussa tai saunassa niin sitten olo on mukavan rento.
MrBuffet sanoi:kun itselläni yrjö lentää vähän väliä(lähinnä jalkatreenin jälkeen)
Välillä jää tauko syömisestä alle kahteen tuntiin.Se saattaa kyllä vaikuttaa tuohon huonoon oloon.Pitää pidentää taukoa.Mr. Speed sanoi:Tota noin, paljon pidät taukoa viimeisestä ruokailusta ennen jalkatreeniä?
Kannattaa pitää mieluusti väh. 2 tuntia ja ei se 3 tuntiakaan liian pitkä aika oo tukevasta ruokailusta!
Ja mulla ei oo pahemmin tullut pahaa oloa,jos on ajoitus kohdallaan.
Joskus aamujalkatreenissä tullut todella paha olo,mutta ei ihan :urjo:
En mieluusti käy jalkoja treenaamassa aamulla, etenkin jos vain tunti aamupalasta. ei sovi mulle,joillekin kaiketi käy aika kuin aika![]()
majakanvartija sanoi:Voikohan endorfiinista tulla vieroitusoireita? Itsellä treenin jälkeen on oikein hyvä olo. Nyt, kun aloitin HD-tyyppisen treenaamisen, treenipäivänä hyvä olo loppuu keskellä yötä, jolloin herää, hikoiluttaa ja tulee samanlainen kihelmöivä olo kuin krapulassa ja sitten ei oikein saa unta. Vielä seuraavana päivänä tuntuu krapulaiselta, paitsi, että ei ole varsinaisesti huono olo. Koko kropassa ikäänkuin "sirittää". Samanlainen olo tulee kun ottaa esim. jotain efedriiniyskänlääkettä. Ylikuntoa ei pitäisi olla kun justiin pidin täysin reenittömän viikon. Onko kellään ollut vastaavia oireita?
Tiger Girl sanoi:tietty toi oksentelu ja itsellä myös päänsärky on joskus aihautunu päähän kohdistuneista iskuista
icecool sanoi:Ihminen tulee henkisesti riippuvaiseksi....
...Fyysisestä rasituksesta.....Allekirjoitan.![]()
jep jos on viikonkin treenaamatta niin heti on hirvee hinku salille sit kun pääsee niin :evil:lfc sanoi:Kuin myös minä. Sitä tunnetta, joka tulee kun pääsee pitkästä aikaa salille ei moni asia voita.
icecool sanoi:Väsynyt ,mutta onnellinen: palautusjuoman ja saunan jälkeen ,rupeaa
puskemaan endorfiinejä vereen...
Masa76 sanoi:Niin ja endorfiiniin tulee käsittääkseni riippuvaiseksi...
Itse tulen äreäksi, jos kuljen aktiivisesti salilla ja joudun jonkun syyn takia jättämään treenit pois kuvioista.
Mutta kuten Iivili sanoi, se riippuvuus on vain positiivista!! :thumbs: