Hyvä lisäravinne- ja treeniohjelma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tässä treeni- ja lisäravinne ohjelmani, KOMMENTOIKAA!!

Treeniohjelma:
Ma ja to: selkä ja hauikset
Ti ja Pe: rinta, olkapäät ja ojentajat
Ke: jalat

ja vatsoja ei niin säänöllisesti, mutta teen kuitenkin.

Lisäravinteet:
-Aamul kreatiinia
-puolenpäivän aikaan kolme amino fuel kapselia
-treenin jälkeen hera+malto ja kolme amino fuel kapselia
-illal hera+malto ja sinkki 50mg, magnesium 500mg ja b-vitamiinia

Ja tietenkin yritän syödä kolme lämmintä ateriaa, mut ei melkein ikinä ehdi, joten jää melkein aina kahteen. Kelasin et vois joka aamu alkaa vetää oliiviöljyy naamaan. Auttaako se painon nousuun?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minkä ihmeen takia treenaat ylävartalon 2 viikossa, mutta jalat vain kerran? Etkö halua isoja lihaksia?

Kannattaa muistaa, että LISÄravinteet on tarkoitettu lisäravinteiksi, hypertrofia pohjautuu hyvin pitkälti siihen, että ruokavalio on kunnossa.

Kohta taitaa ylikunto kolkutella ovella, jos tuommosella ohjelmalla treenaa.
Tuo FAQ on sitten kyllä kätevä asia.

Originally posted by RikuRiuku
Kohta taitaa ylikunto kolkutella ovella, jos tuommosella ohjelmalla treenaa.
Millä ihmeellä päättelet pelkästä treenisplitistä, että systeemi johtaa ylikuntoon? Itte oon treenannut kaikki lihat läpi 3x viikossa jo pari vuotta, kehittynyt hyvin eikä oo ollut kertaakaan edes nuhaa. Tietämättä kysyjän treenitaustaa, sarjamääriä tai romuja on aivan mahdotonta tietää onko tuossa liikaa vai ei.

Jalkojen treenaus kerran ja yläkropan 2x per viikko on erittäin toimiva systeemi, etenkin jos on tyypillinen natikka eli kasvaa lähinnä vyötärölinjan alapuolelta.

Shelto: heitä noi aminokapselit mäkeen ja osta säästyneillä rahoilla ruokaa. Rypsiöljyä joka aterialle paitsi aamiaiselle ja vähintään 4 kunnon safkasatsia naamaan per päivä. Huolehdi myös riittävästä proteiinin saannista (2g per painokilo vähintään) Oliiviöljy on rypsiöljyä huonompi vaihtoehto, etsi palstalta hakusanalla "omega-3", jos haluat perusteluja.

Originally posted by Dopey

Jalkojen treenaus kerran ja yläkropan 2x per viikko on erittäin toimiva systeemi, etenkin jos on tyypillinen natikka eli kasvaa lähinnä vyötärölinjan alapuolelta.

Olisiko huono idea käydä salilla 2x viikko ja toisella kerralla tehdä koko kroppa (ensin jalat täyspainoisesti) ja toisella kerralla pelkkä yläkroppa? Koko kropan tekemiseen menisi tietysti reilusti enemmän aikaa, kun kyse ei olisi mistään HST:stä.

Ei oikein tuo 3 x salille viikossa nappaisi, eli se toinen vaihtoehto olisi tämä nykyinen systeemini: jalat kerran viikkoon ja yläkroppa kerran viikkoon. Tosiaan kasvua tulee nykyään selvästi enemmän jalkoihin.

Millä ihmeellä päättelet pelkästä treenisplitistä, että systeemi johtaa ylikuntoon? Itte oon treenannut kaikki lihat läpi 3x viikossa jo pari vuotta, kehittynyt hyvin eikä oo ollut kertaakaan edes nuhaa. Tietämättä kysyjän treenitaustaa, sarjamääriä tai romuja on aivan mahdotonta tietää onko tuossa liikaa vai ei.

Shelto: heitä noi aminokapselit mäkeen ja osta säästyneillä rahoilla ruokaa. Rypsiöljyä joka aterialle paitsi aamiaiselle ja vähintään 4 kunnon safkasatsia naamaan per päivä. Huolehdi myös riittävästä proteiinin saannista (2g per painokilo vähintään) Oliiviöljy on rypsiöljyä huonompi vaihtoehto, etsi palstalta hakusanalla "omega-3", jos haluat perusteluja.

En pysty mitenkään vetämään 2g per kilo protskuu päiväs. Liian pieni vatsalaukku!! Kuulin et 5rkl oliiviöljyy joka aamu saa painon nousuun. Kato mun ongelma on etten pysty syömään paljon. Ei vaan uppoo. Pituutta 183 paino 72 mut oon helvetin timmis kunnos. Mut jostain pitäs saada lisää kiloja.

Jos et saa syötyä 2 g proteiinia per rasvaton painokilo päivässä, niin ei susta kyllä tuu isoa tekemälläkään.

Originally posted by Shelto
En pysty mitenkään vetämään 2g per kilo protskuu päiväs. Liian pieni vatsalaukku!! Kuulin et 5rkl oliiviöljyy joka aamu saa painon nousuun.
Korjaa asennetta ja treenaa vatsasi isommaksi, sitten mahtuu ruuatkin. Pelkkä oliiviöljy aamuisin ei auta vielä mitään. Kalorit ratkaisee kaiken. Käsittääkseni rasvoja ei edes kannata syödä aamuisin, eikä treenin jälkeen. Ota rasvat siis muilla aterioilla.

Niin, ehkä hätiköin, mutta kyllä suurimmalla osalla tuommonen ohjelma tuo ylikunnon.
Ma ja to: selkä ja hauikset
Ti ja Pe: rinta, olkapäät ja ojentajat
Ke: jalat
5 päivänä peräkkäin treenataan ja 2x viikossa lihasryhmä.

Voisit Shelto hieman valoittaa monta liikettä/sarjaa/toistoa teet per lihas niin se, ehkä auttais enemmän.

Warheart!
Miksi rasvoja ei kannata syödä aamuisin?! Itse laitan aamupuuroon hieman rypsiöljyä ja sen jälkeen otan omega 3:n.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by kata
Warheart!
Miksi rasvoja ei kannata syödä aamuisin?! Itse laitan aamupuuroon hieman rypsiöljyä ja sen jälkeen otan omega 3:n.
Unohda mun sanomiset. Kyllä niitä rasvoja voi ihan hyvin syödä, mutta tärkeimpiä olisi hiilarit ja proteiinit aamuisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom