Mun tarpeisiin tuo on aivan täydellinen laitos ja lisäksi konsulttikielellä koen vahvaa yhteyttä brändilupaukseen ;). Tuolla sitella on jotain perusteluja tuon "more than a bag" linkin takana - uskokoon ken tahtoo ja kuka ei niin ei ole teiltä pois.Dopey, noilla hinnoilla parempi oisi ollakin mualiman parraita reppuja. 199€ 20-25L repusta! Mikä noissa maksaa?
Itse ajelen päivittäin aika lujaa fillarilla kaupunkiympäristössä ja repun toimiminen myös selkäpanssarina on mielestäni jonkusen euron arvoinen ominaisuus. Toisaalta monet ajaa ilman kypärääkin joten ei tällä kaikille ole arvoa.
Kuten jo yllä kerroin minusta on mukavaa, ettei roinia tarvitse siirtää laukusta toiseen kun lähtee reissulle. Tästäkin voi olla montaa mieltä, mutta ainakin itse kehtaan tuon kanssa kävellä puku päällä Seutulan läpi ja mittojen mukainen sadesuoja pitää repun siistinä huonolla kelillä fillaroidessa.
Arvostan myös sitä, että jos heitän vaikka lipat niin tietokoneen rikkoutuminen on ainakin todella paljon epätodennäköisempää kuin tavallisella repulla. Lisäksi voin tilata valmistajalta varaosia ja pultata ne mahdollisesti rikkoutuneiden tilalle (reppu pysyy kasassa kuusiokoloruuveilla ja muttereilla joten itse korjaaminen on helpompi homma kuin ommellulla repulla).
Suhteessa kuljetettavaan painoon tuo on myös ylivoimaisesti mukavin reppu mitä minulla on ikinä ollut.
Mutta myönnän, onhan se kallis. Aika kauan tuollaista himoitsin ennenkuin raaskin laittaa tilauksen menemään, mutta hetkeäkään en ole katunut ostosta.