Hyvä ja kestävä reppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zrr
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:: Ha ha:lol2: Luen aina vaan tuon otsikon että "Hyvä ja kestävä peppu". Itse aiheeseen ei paljon lisättävää, itsellä toiminut Eastpak ehkä parhaiten, mutta mun kulutuksella reppu selviää kyllä helpolla:rolleyes:

Tänään kävin paikallisesta intersportista tilaamassa Haglöfsin Tight Pro:n, kokoa xl, hintaa 110e ja ens viikolla ois täällä....
Onko kellään kokemusta 38l repusta että mahtuuko sinne kaikki tarpeelliset ja vähemmän tarpeelliset kamat? Luulis ainakin:D

Tänään kävin paikallisesta intersportista tilaamassa Haglöfsin Tight Pro:n, kokoa xl, hintaa 110e ja ens viikolla ois täällä....
Onko kellään kokemusta 38l repusta että mahtuuko sinne kaikki tarpeelliset ja vähemmän tarpeelliset kamat? Luulis ainakin:D

Mulla on tight xl normi reppu. Tuosta tulee aika pallo kun sen täyttää esim. sähly/salikamppeilla (kengät vie tilaa) eikä ole niin seksikäs(!) ja kiva kantaa. Mutta saa sinne tungettua vaikka mitä, käyttömukavuus vaan kärsii vähän.

Viimevuoden stockan hulluilt päiviltä ostin Caterpillarin aivan pirun hienon ja HYväN repun koitan ettii linkkii ni laitan sit tänne!!

Ja sopisi varmaan modifiedinkin tarpeisiin. Itselläni on tuollainen ja olen ollut varsin tyytyväinen. Omiin tarpeisiin saisi olla vielä ehkä vähän isompikin, mutta kyllä tuonne ihan mukavasti mahtuu 14" läppäri ja kaikkea muuta sälää. Ja tuo ei näytä mitenkään isolta, on nimittäin melko kapea ja lisäksi todella mukavan tuntuinen selässä, vaikka olisi pakattu ääriään myöten. Suosittelen.

Sinne reppuun ei tarvitsisi mahtua juuri muuta kuin läppäri, eli reppu saisi olla tyyliin normaalin koulurepun kokoinen.

Mitä sitten itse kukin käsittää normaaliksi koulurepuksi, mutta tuo 15" Backup menee mielestäni helposti tuohon kategoriaan. Leveyttä ei ole yhtään ylimääräistä, kun läppärin sinne reppuun laittaa, eli reppu on vain hieman leveämpi kuin läppärin lyhyempi sivu on pitkä.

Käy kaupassa katsomassa, niin ei tarvitse arvuutella, että onko reppu sopivan kokoinen.

Itselläni on ollut enemmän tai vähemmän muodikkaita reppuja. Kaikki reput ovat kuitenkin joko kuluneet loppuun tai vetoketjut hajonneet. Ainoa EHJÄ reppu joka on ollut mukana monet rankat ryyppyreissut, monet koulupäivät ja muutkin sekoilut on juurikin wanha kunnon Salomonin equipe. Luottaisin myös haltin ja haaglööfssin reppuihin, mutta olen huomannut että nuo nimekkäät kalliit trendireput ei kyllä kestä vuotta pidempään.

Oikeasti tän keskustelun voi lopettaa tähän.

Boblbee

Itselläni on Megalopolis Darth - sama vehje on selässä duunimatkaa fillaroidessa mutavellin läpi (sadesuoja on lisävaruste) ja seuraavana päivänä duunimatkalla puku päällä.

Dopey, noilla hinnoilla parempi oisi ollakin mualiman parraita reppuja. 199€ 20-25L repusta! :eek: Mikä noissa maksaa?

Deutrilta löytyy mun suosikki. Parisen vuotta ollut aktiivisessa käytössä. Lähinnä mäkirepuksi ostin, mutta on kyllä toiminut ihan arkireppunakin. Sadesuoja vakiona, ilmankiertoa selkään, järkevästi suunniteltu osiointi = sisätilan voi yhdistää yhdeksi isoksi osioksi, yms. Salikamojen kanssa on kyllä ongelmia. Tuntuu olevan inan liian pieni.

TransAlpine26SL_2.jpg

TransAlpine26SL_1.jpg

http://www.outdoorgb.com/p/deuter_trans_alpine_26_sl/

En tiennytkään, että oon ostanut naisten repun :D. Väri on eri, mutta kuitenkin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom