Hyvä energia "pommi" ennen treeniä?

Eli mikä olisi sellainen hyvä pienehkö suuhunpantava, ennen treeniä, josta irtoisi energiaa ja jaksais sykkiä koko treenin ajan täysillä? asiasta tietävät vastatkaa ihmeessä. kiitos.:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon vetässy heraprotskuu joku 35g ja kaks pientä / yhen ison mandariinin. Pari kofutablettia viä nii kyllä jaksaa

Ite huomannu et jos ottaa jonkun latausdrinkin, jossa hiilareita, niin treenit menee paljon huonommin kun loppuu energia kesken -> sokeripiikki

Kokeilin yhdessä vaiheessa mm. BCAA:ta ja pariakin latausjauhoa, ei oikein itelläni toiminu. Lienee yksilöstä kiinni, mutta kannattaa kokeilla alkuun ihan banaania, protea ja sopivasti nestettä. Kokeilemalla rohkeesti löytää varmasti itselleen sopivan ratkaisun.

Kahvia pari mukia puoli tuntia ennen, kunhan ei edellisestä ateriasta oo liian kauan niin kaikkein paras, minulle..

Itsekin olen kokeillut ennen treeniä erilaisia tankkausjuomia (hiilareita/proteiinia/molempia/kunnon ateriaa), mutta seurauksena on ollut vain väsymys ja heikko olo treeneissä. Nykyään olen sen 3 tuntia ennen treeniä syömättä. Jaksaa paremmin treenata, eikä tule niin helposti paha olo

Energiajuoma on paras. Itse käytän MadCrockia, koska se on halpaa ja siinä on sopiva annos. Raaka-banaani vois olla siihen hyvä lisä, raaka banaani antaa pitempään energiaa kuin kypsä. Sitten Voimapuodilla on sellainen träining activater tehonlisääjä, joka on tarkoitettu otettavaksi ennen treeniä. Jos haluat, että energiajuoma piristää voimakkaasti, niin niitä ja kahvia ei kannata käyttää muulloin ku ennen treeniä.

Onks kukaan testannut tällästä kuin Gerimax instant energy? Luvataan että antaisi potkua salille tai muuhun harjoitteluun. Jengillä kokemusta toimiiko?

Kuulostaa ehkä hölmöltä, mut mä oon täs pari viikkoa vetäny treenit silleen, et just ennen lähtöä vetäsen naamaan 60g (iiiso kasa) riisimuroja ja puol litraa maitoa päälle. Hyvin on energiaa riittänyt :D

Edit. Ja riisimurot maidon kaa on :kuola::kuola:

Onks kukaan testannut tällästä kuin Gerimax instant energy? Luvataan että antaisi potkua salille tai muuhun harjoitteluun. Jengillä kokemusta toimiiko?

Mä oon testannut nuita ennen esim. vaativaa tenttiä ja se on auttanut keskittymään.

Itellä lähtee runsas määrä kreatiinia,l-glutaa,l-isol. omenamehun kanssa ja joku hedelmä ja jos on vetämättömämpi olo niin lisäksi vielä saatanan vahvaa kahvia ja siihen sekaan reilusti tauriinia.Rupee nuppia kuumottaan kivasti ku syke nousee!:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom