Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti,oon krapulassa täällä opiskelia kämpässä mutta SO NOT!! HYVÄÄ ITSENÄISYYS PÄIVÄÄ!!!TSEMPPIÄ SUOMI JA SUOMALAISET!!

Hyvää itsenäisyyspäivää :kippis1:

Sotaveteraaneille kunnioitukseni :worship:. Vaikka itsenäisyys sanan varsinaisessa merkityksessä onkin vähentynyt, veteraanien uhraukset eivät ole menettäneet merkitystään.

Kiitos ja hyvää itsenäisyyspäivää. :piis: Taas tulee Tuntematon sotilas tänään, nyt se pitää nähdä. En ole vielä kertaakaan nähnyt kokonaan.
suomi-kp.jpg

Hyvää Itsenäisyyspäivää toivottaa Pexxi ja Elektra,
treenien jälkeen,Terminator 3:n äärestä ja kohta
punaviinilasit kourassa!

Jep, hyvää itsenäispäivää munkin puolesta :kippis1: kaikille täältä sängyn pohjalta. :kipeä: ....

Mun itsenäisyyspäivän juhlimiset meni vähän perseelleen ku kuume iski salakavalasti takaoikealta :itku: ... Mutta sinnitellään.

Itsenäinen Suomi :haart: ...

Hyvät itsenäisyyspäivän toivottelut täältäkin kaikille suomalaisille. :kippis1:

Täytyy tästä pian lähteä kohottamaan malja...

Maljojen kohottelu itsenäisen Suomen kunniaksi alkoi jo eilen. Nyt jatkuu kieriskellen vitutuksen ja itsesäälin kombossa.

Oli muuten asennepappoja äsken ip-marssissa ne kaksi ~90v taistelijaa jotka olivat valmiita hyppäämään kehään jos alkais hässäkät...:worship:

itselläni itsenäisyyspäivä kuluu varmaan kotona..ehkä..joo mut onpa mukava viettää itsenäisyyspäivää ku latsit ei oo ikinä ennen olleet näin kipiät..:thumbs:

Joo hyvät itsenäisyyspäivät vaan minunki puolesta ja paljon onnea 86-vuotiaalle Suomineidolle!
Minä :haart: Suomi!

On se niin hienoa olla niin isänmaallinen kerran vuodessa...
Kumminkin onneksi olkoon Suomi!

BTW koulussa oli eilen lippua nostamassa joku lökäpöksy pipo päässä kun maamme laulu soi.Tämä oli huonoin asia maailmassa aidsin jälkeen.

Säilytä Suomi suomalaisena!
Rock 'n' roll!

Originally posted by Aku-A
BTW koulussa oli eilen lippua nostamassa joku lökäpöksy pipo päässä kun maamme laulu soi.Tämä oli huonoin asia maailmassa aidsin jälkeen.

Tuota.. Siis housutko tekee jostain Suomalaisen?

Hyvää itsepäisyyspäivää vaan myös täältäkin. Eikus tais mennä ohi jo, mutta ens vuodelle sitten nyt ainaskin.

Joo ja lopetahan säkin Aku-A nuo juttus. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom