Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dreamer sanoi:Voisiko hypnoosilla saada lisää voimia, esim. joku hypnotisoidaan olemaan maailman vahvin mies ja sitten laitetaan nostamaan penkiltä 200kg?
Dreamer sanoi:Voisiko hypnoosilla saada lisää voimia, esim. joku hypnotisoidaan olemaan maailman vahvin mies ja sitten laitetaan nostamaan penkiltä 200kg?
Tomppa85 sanoi:Enpä tiedä. Jotenkin tämä hypnoosi tuntuu, vaikkei siinä mitään yliluonnollista olekaan, ihmisen persoonallisuuteen ja alitajuntaan kajoamiselta. Itse en ikinä mistään hinnasta alistuisi hypnotisoitavaksi. Olen sen verran tarkka itsestäni, etten edes ikkunaa vasten tahtoani avaa.
veijo esso sanoi:Käytännössä alitajuntamme muokkaantuu päivittäin kun katsot tv:tä, käyt netissä, luet lehtiä, näet ihmisiä, elät ja ajattelet. Muistaakseni joskus on ollut mainoksia, joissa tuote on vain "vilahtanut" niin että tietoinen mielemme ei niitä huomaa, mutta alitajunta on ne bongannut. Tällainen mainonta kiellettiin jossain vaiheessa. <-- Tämä vain minun hataraa muistikuvaa eli saatan suoltaa paskaakin..
veijo esso sanoi:Käytännössä alitajuntamme muokkaantuu päivittäin kun katsot tv:tä, käyt netissä, luet lehtiä, näet ihmisiä, elät ja ajattelet. Muistaakseni joskus on ollut mainoksia, joissa tuote on vain "vilahtanut" niin että tietoinen mielemme ei niitä huomaa, mutta alitajunta on ne bongannut. Tällainen mainonta kiellettiin jossain vaiheessa. <-- Tämä vain minun hataraa muistikuvaa eli saatan suoltaa paskaakin..
Vilkas sanoi:Se on noi x-filessit ku tekee kepposia :kippis1:
Ja sitten vielä sarjassamme tyhmä kysymys: selittäkääs lyhyesti mitä tarkoittaa alitajunta. :jahas: