Hyödylliset lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Help
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Help

Banned
Morjes! Oon 17v jannu ja en oo muutamaan vuoteen treenannut juuri yhtään ja nyt tekis mieli aloittaa uudelleen.

Elikkä mitkä ovat OIKEASTI hyödyllisiä lisäravinteita, mitä kannattaa ostaa?

Whey 80 + kreatiini + Malto flex pure + zma? zma sitä varten, että unenlaatu ei ole mikään maailman paras.

Ostanko tohon päälle vielä massanlisääjiä/aminohappoja/yms vai olisko jo täydellinen setti.

Kaikkea saa ehdottaa, mutta noita olin nyt näin alkuun miettinyt.

Kiitos!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No hyvä. :) Lähinnä sitä mietin, kun olen aika hoikassa kunnossa ja lisäkalorit ei olisi pahitteeks, että kannattaako noita massanlisääjiä ostaa ollenkaan?

Olisko tollanen 8kg whey 80, 4kg malto , 1kg kreatiini , only one regular 60caps, zma 200caps hyvä setti? Onko suhteet kohallaan vai tarviiks esim maltoa lisätä?

nätti setti treenin jälkeen vedettäväks. vaikka suhteella 2/1 p/hh niin jauhot riittää tasaisesti. Massanlisääjät voit tosiaan hyvillä mielillä jättää kauppaa mutta palkkari aina paikallaan :)

Zone-sarja -42%
ZMA kannattaa "kasata" itse. Saat paljon laadukkaammat ja paremmin imeytyvät halvemmalla. Esim. tukulla ZMA maksaa ~30€/purkki, mutta jos ottaa sinkin (7€) ja mankun (10€) erikseen, niin saa oksidin tilalla kelaatti/sitraatti muodossa olevan, joka imeytyy huomattavasti paremmin. B-vitamiini ei maksa mitään ja samalla saa muutkin B-ryhmän vitskut samassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom