Et puhunut murhasta, pedofiliasta kyllä. Joka isänä kuulostaa ihan vitun sairaalta vertaukselta, ihan sama missä tilanteessa.
Aivan. Noin neljännes maailman väestöstä on muslimeja. Aika paljon siis. Islamin-uskossa tuo pedofilia on melko lailla sallittua ja kuuluu uskontoon. En ole sen tarkemmin asiaa tutkinut, mutta tuossa ajatuksessa olen. Heille se on siis arkipäivää. Jotain hyviä puoliahan he siinä näkevät, jotka voittaa asian huonot puolet. Samalla tavalla kiivaasti huumeiden puolestapuhujat näkevät enemmän hyvää kuin huonoa huumeissa...
Me länsimaalaiset pidämme muslimien juttuja sairaana ja sairautena. Sitä ei kuulu tehdä, eikä haluta edes kokeilla. On myös ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä että huumeita ei kuulu käyttää, eikä niitä tarvitse edes kokeilla. Jos tarve tuollaiseen on niin silloin on päihderiippuvainen eli sairas.
Jos ajatellaan saunakaljaa tai rommitotia... Jos alkoholi kielletäisiin, niin mikä ongelma siinä olisi? Jos ei ole tarvetta ottaa eli riippuvuutta, niin sittenhän siinä ei ole mitään ongelmaa? Siitä ei tule huonoa mieltä kuten ei vesilasillisen juomatta jättämisestäkään.
Niinkuin aiemmin olen kertonut olen itse päihderiippuvainen. Nikotiini on kova juttu. Mielestäni on ainoastaan hyvä juttu, että tupakan hinta on noussut, askien vetovoimaisuutta on vähennetty ja askit on piilotettu kaupoissa. Itse käytän nuuskaa ja olisi hyvä jos se kiellettäisiin vallan. Sen verran on selkärankaa, että pystyn olemaan ilmankin, mutta helpon saatavuuden ja edullisen hinnan vuoksi käytän ja riippuvuus ruokkii käyttöä. Toki voisin käydä jonkin hoidonkin ja saattaisin saada riippuvuuden hallintaan. Vielä en ole nähnyt tarpeelliseksi.
Ehkä oman riippuvuuden tunnistaminen ja hyväksyminen antaa mahdollisuuden nähdä elämän ilman päihdettä. Sellainen joka ei omaa riippuvuutta tunnista ei pysty ajattelemaan elämää ilman alkoholia, nikotiinia, kannabista jne....
Mitä tulee muslimien sairauteen, niin onhan länsimaissakin homous ollut aikoinaan erittäin paheksuttava sairaus, joka nykyään on voimaannuttavaa ja hyväksyttävää...
Hankalia ovat asiat elämässä.