Huonot kuskit tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Geisha
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Usein puhutaan että miehet loistavia autokuskeja ovat, miehekkäästi rattia kääntäen kiperissäkin paikoissa.

Itse olen toinen ääripää. En ole nyt yli vuoteen pirssillä körötellyt vaikka ykkösvaihe suoritettuna ollut jo kolme vuotta, jatkoaika ostettu. 2010 syksyllä pitäisi kakkosvaiheeseen mennä, mutta eihän siitä mitään tule näillä taidoilla. Suoraa tietä osaan ajaa eteenpäin ja kääntyä oikeaan ja vasempaan, mutta esim.moottoritielle liittyminen, mäkilähdöt yms. kauhun paikka, aina olen ollut tappaa itseni. Peitän silloin kasvot käsilläni ja alan kirkua. Kolareita en ole ajellut vaikka lähellä on ollut. En siis ole miehekäs automies. Treenata kai pitäisi, mutta ei ole autoa käytössä eli hukkaan meni nekin rahat. :wtf:

Onko muita huonoja automiehiä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Älä yritä, olet kuitenkin nainen!

Kyllähän sitä vähän hakusessa välillä oli heti kortin jälkeen, mutta mitä enemmän ajaa vaan niin siitä se helpottuu.

Meikäläisen äiti ajoi nyt viiskymppisenä ajokortin ja hyvin on mennyt. Tosin kiitos automaattivaihteiden;)

Joten eiköhän se siitä pyörähdä...kokemuksen kauttahan tuo homma lähtee rullaamaan hyvinkin pian.

Ja joku motarilla ajo ja sinne liittyminen; ei muutaku kaasua vaan niin kyllä se paikka sieltä löytyy:D
Sama tuon mäkilähdön kanssa; ei jätetä mitään arvailujen varaan vaan kunnon kumilähdöt aina:evil:

No joo aika väsynyttä, mutta niinkuin sanoin, niin ei muutakun rattiin vaan ja ajelemaan heti kun mahdollisuus koittaa niin sillähän se hoituu. Nääs.

Muoks: Niin ja itsehän olen siis loistava kuski:)

Eihän kakkosvaiheesta edes voi olla pääsemättä läpi? Ajamallahan se ajo tosiaan paranee. Leiki kavereiden autoilla.

Mä tunnustan etten osaa tehä taskuparkkia. En oo siinä ikinä viel kunnol onnistunu enkä enää jaksa ees yrittää. En oo kyl tosin sitä koittanukaan ku yhen käden sormilla laskettavan määrän..

Kortti nyt ollu jo 1,5v ni vois pikku hiljaa opetella. Muuten ajaminen sujuu ihan tyydyttävästi.

Eikös jokainen suomalainen mies olekaan paras kuski? Itse ainakin olen, samoin kaikki kaverit ja tuttavat. Ja kaikki miehet, ketkä tuolla teillä ajelee... Näin olen huomannut. ;)

Taskuparkki ei minultakaan oikein onnistu. Kaikki ehkä kymmenen kertaa kortin saatua tosin on onnistunut hyvin (tosin kerran pölykapseli hipo kadun reunaa :nolo:, onneksi ei ollut mitään alumiinivanteita!). Ongelma on vaan siinä, että vedän ne periaatteessa säkällä, sillä ne kaikki autokoulun neuvot on jo periaatteessa unohdettu. Menee kyllä helposti pieneenkin koloon auto taskuun, mutta ongelma tulee peilien kautta hahmottamisessa. Kun kyseessä on vanha auto, niin peilejä ei saa yhtä hyvin säädettyä kun autokoulun autojen peilejä, jotka oli elektroniset. Huomasinkin nyt just, että en ole kattonut juuri koskaan sivupeileistä mitään, ainakun olen liittynyt motareille jne. olen vaan kääntänyt päätäni. :rolleyes:

Ehkä hiemaa asiaa sivuten: Itselläni oli hieman alle kuukausi ajokortti hallussa, kunnes vetäsin pöpelikköön. Oli hienon näköistä kun ehdin siinä temmellyksessä katsoa sivuikkunasta, niin lunta vaan pöllysi eikä mitään nähnyt :D.

PS: Tulosuunta on siis sielä, minne nokka tuossa kuvassa osoittaa. Tuli ilmeisesti pyörähdettyä pari kertaa, onneksi ei kuitenkaan katon kautta. Ja tosiaan, auto meni ojan toiselle puolelle takaperin. Taisi se käydä myös kyljellään, koska ovessa oli pientä lommoa ja peili meni rikki. Tunsin kyllä itsekin kuinka se kävi kyljellään, mutta palasi sitten neljälle renkaalle takaisin.

Liitteet

• 04032008a.webp
    04032008a.webp
    192,4 KB · Katsottu: 1 021

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä hiemaa asiaa sivuten: Itselläni oli hieman alle kuukausi ajokortti hallussa, kunnes vetäsin pöpelikköön. Oli hienon näköistä kun ehdin siinä temmellyksessä katsoa sivuikkunasta, niin lunta vaan pöllysi eikä mitään nähnyt :D.

PS: Tulosuunta on siis sielä, minne nokka tuossa kuvassa osoittaa. Tuli ilmeisesti pyörähdettyä pari kertaa, onneksi ei kuitenkaan katon kautta. Ja tosiaan, auto meni ojan toiselle puolelle takaperin. Taisi se käydä myös kyljellään, koska ovessa oli pientä lommoa ja peili meni rikki. Tunsin kyllä itsekin kuinka se kävi kyljellään, mutta palasi sitten neljälle renkaalle takaisin.

Itsellänihän kerkesin olla kortti pari kuukautta kunnes ensimmäisillä jäätyneillä teille päätin kokeilla olisiko meikäläisestä rallikuskiksi... Ei ollu.

alyssa on pakkiksen huonoin kuski.

:jahas:

Olin ehkä ennen, mutta en nyt enää ku oon ajanut enemmän. Just eilen pojat kehuivat et ajan hyvin naiseksi! :D

Mulle tuottaa ongelmia ainoastaan parkkeeraus ja muu kikkailu. En jotenkin tajua esim. että miten paljon voin peruuttaa törmäämättä johonkin, miten pitkä auton keula todellisuudessa on jne. Mut toikin on sellanen asia että sen kyllä oppii ajan kanssa.

Älä Alyssa välitä, mä alan ens kuussa ajamaan sitä omaa korttiani, ja otan sitten paikkani pakkiksen huonoimpana :rock:

Jos on mahdollisuus, niin talvella jäälle/jääradalle opettelemaan auton käsittelyä.
Siellä on hyvä harjoitella, ei törmää mihinkään ja oppii samalla talviajon niksit.
Ja mukaan joku kaveri jolla näkemystä/kokemusta autoilusta, voi opastaa ihan kädestä pitäen.

mutta esim.moottoritielle liittyminen, mäkilähdöt yms. kauhun paikka, aina olen ollut tappaa itseni. Peitän silloin kasvot käsilläni ja alan kirkua. ?

Silmät auki ja kädet ratissa on helpompi mennä motorille tai tai tehdä mitä hyvänsä vaikeaa liikenteessä:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Jos on mahdollisuus, niin talvella jäälle/jääradalle opettelemaan auton käsittelyä.
Siellä on hyvä harjoitella, ei törmää mihinkään ja oppii samalla talviajon niksit.
Ja mukaan joku kaveri jolla näkemystä/kokemusta autoilusta, voi opastaa ihan kädestä pitäen.

Mä sain joskus karvan vaille täysikäisenä ajella isäpuolen autolla jäällä ja siinä oppi kyllä tosi hyvin ja nopsaan. Harmi että siitä on jo aikaa sen verran, että kaikki on autuaasti unholassa :(

Zone-sarja -42%
Bracer sanoi:
Mä tunnustan etten osaa tehä taskuparkkia.
Mä kans, mä kans. :D Ihan säälittävää että vaikka oon ajanu 4 vuoden aikana yhteensä jotain 30 000km niin en vaan osaa taskuparkkeerata. Ja kun tiedän etten kuitenkaan sitä helposti sinne saa niin en sitä myöskään liikenteessä ala kokeilemaan, joten en sitä myöskään harjoittele. :/

Haha, itelle kävi ihan samalla tavalla viime talvena :D

Haha, itelle kävi ihan samalla tavalla viime talvena :D

Vähän haistelen samaa, ku bemari tulossa ekaks autoks, että miten meikäläisenki käy sitte talvella. Tosin aikeissa mennä todellakin "driftaan" hallin pihalle juuri harjotteleen sitä takavedon käsittelyä

Vähän haistelen samaa, ku bemari tulossa ekaks autoks, että miten meikäläisenki käy sitte talvella. Tosin aikeissa mennä todellakin "driftaan" hallin pihalle juuri harjotteleen sitä takavedon käsittelyä
Juu, itsestä se oikeastaan kiinni on, että könyääkö niitä puskia vai ei. Monet selittää ihan mehuissaan, että ekassa autossa ei voi olla yli 120 heppaa tai sitten on pöpelikössä ja henki lähtee. Ite ajoin ekat ajoni autolla, jossa on 200hp, enkä vielä tähän mennessä ole ojiin osunut, vaikka kortin sain syksyn pääkallokeleillä. Toisaalta mua nyt ei rallin ajaminen niin kiinnostakaan. Kyllä sitä saa ajettua auton kuin auton pöpelikköön jos haluaa, mutta eri asia on sitten se, että kannattaako just kortin saaneena yrittää liikoja. Omat kädet ja Vatasen jalat ku ei aina oo se paras yhdistelmä.

Suositut

Back
Ylös Bottom