Kyllä siitä epävarmuudesta pääsee pois ajan kanssa. Kannattaisi kyllä ennen toista vaihetta lainata vaikka joltain autoa, menkää suljettualueella ja siitä pikkuteiden kautta motareille. Peruutusohjeet kannattaa pitää mielessä ainakin aluksi, mutta ainakin taskuparkin ohjeet on aika monimutkaiset. Siinä pitää myös aina huomioida takana olevan auton paikka, eli pitäisi suunnilleen tietää missä se auton perä on. Takapeili meinaa valehdella.
Itse kusin ensimmäisen inssin taskun sillai, että muuten hyvin mutta renkaat ei olleet samalla tasolla kun edessä olevan (ei ollut takana autoa). Hyvin meni kaikki, mutta unohdin sen yhden säännön siitä välistä! Tämän takia nämä ohjeet voivat kustakin pahasti. Tärkeintä on kattoo peruuttaessa peileistä ja tietää auton ulottuvuus.
Niin ja minä olin aluksi hirveän epävarma. Sammutin ekalla kerralla auton neljä kertaa (eräällä parkkipaikalla) ja sen jälkeisissä ajotunneissa stressasin jatkuvasti, sammuttelin välillä ja välillä kaikki meni kertakaikkiin naurettavan huonosti. Nyt sitä jo pystyy ajella yön valvoneena, radio täysillä, ikkuna auki jne. eikä minkäänlaista stressiä. Siitä huolimatta pystyn keskittyyn liikenteeseen täysillä.