Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

nigster sanoi:
Näitä saa repeillä ihan tosissaan :lol2: Voi oikein haistaa sen katkeruuden.
jooh, varsinkin jos on jotain vahingossa ostanut jo valmiiksi rikkinäisenä. :lol2: :lol2: no joo.. ei kai toi ole hauskaa :jahas: mut hauskoja nää jutut on:)
-rullaluistimet. mutta oli halvat ja sais suojaimet kaupan päälle :D . kerran olen luistellut, kun en osaa ja ei kehtaa jne enää jatkaa. tän ikäisenä nyt opetella rullaluistelemaan.
-alennusostoksilta ostetut vaatteet + kengät. mikä yllätys naiselta. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhtä#Hauista sanoi:
3.Stringibikinit Teneriffalta. Maksoivat vaan 2€!

Mä en ymmärrä, että mitenniin nuo ovat huonot ostokset? Vaikka ei ite tykkäisikään, niin uskoisi että voisi hyvinkin myydä nuo voitolla täällä suomessa, jos vain 2e makso... :)

Ihme porvareita on kyl jengi, isukit on ostanut viiden tonnin maastopyörää ja jokainen osatnut viidet farkut, joista ei sitten kotona pitänytkään, eivätkä viitsineet edes parin satasen nähden lähteä niitä palauttamaan? :kippis1:
Ihmiset on näemmä erilaisia!

Sillonku innostuin friday 13th -leffasarjasta ostin tietysti itelle macheten ja sit ku huuma hiukan hiipu rupeski se vituttaa ku ei sillä oikein ollu käyttöä. Nyt ei enää vituta ku oon aukonu sillä kaljapulloja ja leikannu tummaa leipää.

Jolli sanoi:
3. Ostin pattereilla toimivan marsun joka pyörittää keppiä ja laulaa kunfu- fightinia karate asu päällä. Se meni rikki kahden viikon jälkeen.

Makso toi sitte mitä tahansa tuon kahden vkon on oltava ollut hienoa aikaa.
:hyper:

Halvallahan te ootte päässy.

1. 10 000€ auto. Aina ajaessa tulee mietittyä,että nääki rahat olis voinu käyttää johonki fiksumpaam vaikka omaan asuntoon (Tai Moottoripyörään). :lol2:

2. Lätkäkamat joskus 13 vuotiaana,maksoi 1000 mk. kävin kaks kertaa treeneissä, ja totesin että ei oo mun laji.

3. Lätkä kortteja joskus 12 vuotiaana,Näitä on vieläkin jossain pussissa ainakin 3000mk edestä.

4. Joskus aikoinaan tv-shopista jotain paskaa... Onneks sain myytyä pois.

5. Ostin joskus 50mk skeitin. Kerran tuli käytettyä ja sitte se lens roskiin. Ei vaan ollu mun juttu.

6. Melkein unohtu Riisiproteiini.Eiköhän tämä riitä :urjo:

hafanafa sanoi:
Sillonku innostuin friday 13th -leffasarjasta ostin tietysti itelle macheten ja sit ku huuma hiukan hiipu rupeski se vituttaa ku ei sillä oikein ollu käyttöä. Nyt ei enää vituta ku oon aukonu sillä kaljapulloja ja leikannu tummaa leipää.

Kätevää eikö totta. Holocaust-machete suoraan Ruandasta. Machetella aukaiset kätevästi kaljapullon ja vittumaisen askelmittaavan naapurin kyylän. Eikä tässä vielä kaikki. Kun tilaat nyt hetipaikalla Holocaust-Macheten saat ikityylikkäät roiskesuojatut Mojave vaihtolinssiaurinkolasit kaupan päälle. Eikä tässäkään vielä kaikki. Kun tilaat Holocaust-Macheten molempiin käsiin, saat pahvilaatikollisen vanhoja jalluja sekä pumpattavan Idi Aminin.

p.s. tää on hauskin ketju pitkään aikaan

Pentuna mun piti hankkia kaikenlaista, heti ekana tulee kaks tuotetta joita kumpaakin käytin ehkä muutaman kerran:
- Radio-ohjattava auto. Oli ihan hieno peli mut söi patterit about minuutissa.
- Barcode Battler. Tää alkuperäinen vehje joka lukee viivakoodeja ja luo niistä erilaisia hahmoja.

hafanafa sanoi:
-tilasin postimyynnistä kalliin college paidan painatuksella ja en tiennyt kokoani mut muistin kyllä mikä se oli joskus ollu ja tilasin sillä ja liian pienihän se oli.
-Dvd soitin joka toisti vain r1-alueen leffoja
-Yli 10 000 jääkiekkokorttia nuorempana

ja sit kännipäissään osteltuja
-modern talkingin käytetty cd-levy kaverilta 100mk
-rikkinäinen v8 moottori (en omistanut edes autoa sillä hetkellä)

lol. Melkosia voittajaostoksia. Varsinkin nuo kännissä ostetut... :hyper:

Itellä ei tuu mitään kunnon scheisseostosta mieleen, mutta se johtuu vaan valikoivasta muistista. :itku:

Ediiit: Eikun joku muu tuolla kerto ostaneensa niitä Wrangen "Turbo-nappuloita" -ne on todellakin ollu rahan hukkaa, ne tuli aina kokonaisina kropasta ulos, jos niitä ei pureskellu/murskannu.

gnut sanoi:
Mulla tulee kännissä aina mahdoton himo ostaa MIEHEKKÄITÄ esineitä. Tai onhan se himo selvinpäinkin aina läsnä, mutta kännissä en voi vastustaa itseäni. Kaappiin on jäänyt:
-Puukkosaha, en edes tiedä mihin tälläistä käytetään, mutta onko miehekäs nimi työvälineellä, onko?
-Moukari, 4kg
-Naulanrepijä
-Vasara, wtf?
-Jotain vitun isoja ja tylppiä nauloja/tappeja, 1000kpl :D
-Sähkösaha, alennusmyynnistä. Tämän kun ottaa kotona esille ja käynnistää, niin voin sanoa, etteivät vieraat näytä kovin rentoutuneilta.

Laitan sulle laskun, jos vatsani repeää tässä illan aikana

Lelut lapsena. Lähinnä radio-ohjattava auto missä oli johto siihen ohjaimeen. Lasketaanko tuota edes radio-ohjattavaksi? Vittu että vitutti tuo auto jo silloin.

Skeitin ostin 100 markalla. Muutaman kerran yritin hyppiä ja meni rikki. Olipa hyvä lauta.

Huonoja pelejä NESsille. Pelejä taisi olla jotain ~50 kpl eikä ollut mitään 20 peliä yhdellä kasetilla settejä vaan ihan 50 kasettia. Oisko maksanu jotain 100-200 markkaa per peli. En kyllä maksanut kaikkea itse mutta vitutuksen määrää se ei laskenut. Olisko 7-9 hyvää peliä kaapissa.

sgege sanoi:
Lelut lapsena. Lähinnä radio-ohjattava auto missä oli johto siihen ohjaimeen. Lasketaanko tuota edes radio-ohjattavaksi?

Ei lasketa. Ei oo radioaalloilla mitään tekoa tuon kanssa.

Tomppa85 sanoi:
Tavallaan tämän ymmärtää jos olit hyvin rakastunut. Tavallaan taas ei. Itse lemppaisin moisen naikkosen pellolle alta aikayksikön, jos jotain mun menoista rupeaisi itkemään...

Tuohon aikaan kyseinen nainen oli tosiaankin kaikkein tärkein asia elämässä. Jätin harrastuksia ja kavereita, muutin hiustyyliä ja pukeutumista jos se vaan halusi...

Sitä ne naiset teettää, rakkaus sokaisee silmät.

BMW vuosimallia 2003, lähes 30000e. Olihan se magea, mutta varsin turha kapistus, ei tarvetta, möin pois.
Stereot bemariin, 2500e.
Liian pieni paita Bangkokista, Chatuchak viikonloppumarkkinoilta, 2e.
C64, 4500mk, tai noh, tuosta oli iloa moneksi vuodeksi ja se oli tekniikan huippua silloin.
Ford Taunus, 2.3 V6 -76. Ostettu vuonna -94. Vaihtokauppasin sen jo huonoon ostokseen, kasettidekkiin ja kannettavaan cd-soittimeen + isoon tukkuun rahaa.
Renault Megane -96, 2.0i. 10500e. Paskin auto mitä olen koskaan omistanut. Kävi korjaamolla koko takuuajan, 1-2kertaa kuukaudessa. Takuu loppui, möin sen ja ostin alussa mainitun bemarin.

EDIT: Vielä yksi: XL-banaani, prodejauhepussi. :david: (olisi pitänyt ottaa sitä mansikkaa!)

Ehdottomasti huonoin ostos: kasettidekki, TEAC-merkkinen ja dekkien aatelia, lähtöhinta 3000mk, tosin maksoin siitä vain reilut 2000mk.

Jolli sanoi:
3. Ostin pattereilla toimivan marsun joka pyörittää keppiä ja laulaa kunfu- fightinia karate asu päällä. Se meni rikki kahden viikon jälkeen.

Voin vain kuvitella sen pahan mielen määrän kun sait nauttia ko. vempeleestä vain kaksi viikkoa. :hyper:

Huppe sanoi:
Liian pieni paita Bangkokista, Chatuchak viikonloppumarkkinoilta, 2e.

Sama!!! Mut annoin pois ja halpa hinta ei harmita. (offtopic) Mut onko ehkä kunkkumarkkinat mitä häh?! Perhanan vietnam zipot ei olleet oikeita, olisko ollut kuul kun olis ollut DA NANG zipon kyljessä (en polta)? Ja se vähän harmitti, kun natsikama oli replikaa tai ei voitu taata aitoutta. Selitin kaverille suu vaahdossa mitä militariaa sieltä löytyy ja kaveri pyys tuomaan Hitlerin ruumiin. En löytänyt. Olisin tuonut Sherman panssarivaunu t-paidan, mutta isoin koko oli L.

p.s. Niin ja turha tulla natsittelee mua, satun vain kiihottumaan lentopommeista ja tykkiveneistä.

Taitaa se olla Aimollakin mörkö kaapissa eli kreppirauta. Elettiin kasaria ja Aimolla tukkaa päässä + hirveä himo päästä pusuttelemaan tyttöjä.

Katja, tuo Suosikin teinien kauneuskisoissa menestynyt, alle kymmenen vuotias unelmieni naisenalku, oli pienellä poskipusulla saanut Aimon laittautumaan parhaimpiinsa ala-asteen diskoon. Kreppirauta oli saatava, sillä sitten tuherrettiin takatukkaa laineille ja hitusen punaista väriä herättämään huomiota. Katja lämpenikin Aimon tuunatun 125 senttisen jäntevän varren saapuessa kohahdusten saattelemana kouludiskoon. Diskoilta käytettiinkin ujoihin pusuihin sekä kaihoisiin katseisiin syvälle silmiin. Aimo oli vienyt ala-asteen kuumimman böönan.

Kreppirauta siis toimi, mutta vain hetken. WTF?

Lopputulos: Syvä suhteemme ei kestänyt vuottakaan, Katjasta tuli läski ja Aimolta hävisi tukka päästä. Perkeleestä ovat tuommoiset vempaimet!

Aimo sanoi:
Lopputulos: Syvä suhteemme ei kestänyt vuottakaan, Katjasta tuli läski ja Aimolta hävisi tukka päästä. Perkeleestä ovat tuommoiset vempaimet!
Aika tarinan heitit... :D

Taisi Katja ostaa samaan aikaan vohveliraudan kun sä ostit kreppiraudan... ;)

top 10:
1. radio-ohjattava lentovalmis lentokone, ostin kyllä käytettynä. Akut oli lopussa ja kun ei ollut laturia millä ladata akkuja niin se on seissyt jo pari vuotta kaapissa.
2.rc polttis projekti. lähdin innoissani tekemään ja ostin pelit ja vehkeet ja sitten yllätys yllätys lopahti innostus ja sekin samaten kaapissa kerää pölyä..
3.Kolme imuria. piti aina ostaa se halvin super tarjouksessa oleva ja vain huomatakseni ettei tämäkään ime kunnolla.
4.Mikroauto käytettynä. pari kertaa käytiin sudittelemassa jossain hiekkamontulla ja sinne jäi sitten talliin ruostumaan...
5.Taljajousi. Muutama setti ammuttiin ja ties missä se on nykyään..
6.Ilmakivääri. Sillä tuli kai posauteltua enemmänkin mutta hajosi pienen virittelykuumeen seurauksena.. varmaan roskikseen meni.
7.Autoon joskus aikanaan ne kymmenet wunderbaumit ja minitissiliivit --> turhaa rojua eikä tuottanut edes toivottua tulosta .
8.webbi kamera. Testasin että toimii --> kaappiin pölyyntymään.
9.kannettava minidisc soitin ja pakka levyjä. yhden nauhoitin puolilleen ja kuuntelin pari kertaa --> kaappiin.
10.Viinin lämpötilamittari. Vaikka en juo edes viiniä. Kerran kokeilin mitata ilman lämpötilaa sillä -> tuloksetta -> kaapissa.

webbikamera - kuulostaa hienolta mutta ei tule käytettyä kun kenelläkään muulla ei ole ko. kapinetta. Ja kuka helvetti haluaa katella miun rumaa naamaa!?

-n-kappaletta vaatteita ja kenkiä - aina ne näyttää kaupassa niin hienoilta, perkele.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom