huono treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja are100
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
26
Kaupunki
Oulu
alotin tossa tammikuun alussa salin, ja tänään salilla jaksoin kyl tehä iha normipainoilla sarjat loppuun asti ja huomas viimesessä sarjassa aina et lihas on kyl saatu hyvin väsytettyy, mut silti oli jotenki sellanen olo että treeni ei oikee tuottanu tulosta. nii et pitäsky tässä laittaa treeni ohjelma vaihtoon tai jotain muuta vai oliko tää nyt vaa joku satunnainen päivä? threadin tarkotuksena on siis kysellä et onko muilla ollu samallaisia ongelmia ja miten ootte päässy niistä yli :jahas: ja tähän nyt vielä selvennykseks et painot oli kyl tarpeeks painavat itelle

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
oon syöny perus koti ruokaa mitä porukat laittaa ku oon vasta 15, oon nytte kyl panostanukki siihen ruuan määrään mitä syön ja ennen salin alottamista paino oli jo pitämmän aikaa pysyny samoissa lukemissa ja ny kuukauen aikana paino noussu 2kiloo eikä rasvaakaa oo tullu ainakaa näkyvästi

Syöntien lisäks huonot yöunet voi vaikuttaa. Tai jos on tauti puskemassa päälle. Tai vaikka stressi. Ei nyt yhden huonon treenin takia ohjelmaa kannata vaihtaa.

Zone-sarja -42%
toisaalta mää menin salille siinä klo 15 ja olin syöny viimeks puolen päivän aikaan ja yritin siinä vääntää jotaki väli palaa ennen treeniä (vettä ja pari sämpylää)

Jokaisella on huonoja treenejä. Älä nosta kortisolitasoja ja stressaa siitä vaan ruokaa naamaan, kunnon unet ja uutta putkeen.
Sitten kun treeni rupee ottamaan useampaan otteeseen selkeää takapakkia niin kannattaa tsekata, että kaikki osa-alueet on kunnossa. Älä tee punttien heiluttelusta ydinfysiikkaa kuukauden treenitaustalla.

jaksoin kyl tehä iha normipainoilla sarjat loppuun asti ja huomas viimesessä sarjassa aina et lihas on kyl saatu hyvin väsytettyy, mut silti oli jotenki sellanen olo että treeni ei oikee tuottanu tulosta.

Jos treeni kulki kerran aivan normaalisti, niin tuollainen olo että "treeni ei tuottanut tulosta" menee lähinnä kummitusjuttujen puolelle. Muutenkin yhdestä treenistä sinne tai tänne on turha höösätä mitään. Jos useamman viikon ajan tuntuu homma polkevan paikallaan, niin sitten on ehkä syytä analysoidan tilannetta tarkemmin.

No aika täydellises maailmas pitäis elää, jos joka reeni olis hyvä, tai vaikkapa parempi ku edellinen esimerkiksi.. :D

Mulla on tässä ollut pitkään nousujohteista suoritusta ja sitä myöten fiilistä treenistä toiseen. Tänään havahduin siihen ja tuli mieleen, että jossain välissä tää loppuu. Ei voi oikeasti pitkään kestää, että joka treenissä saa kasvattaa sarjapainoja. Tämä tietty nyt masensi ja seuraava treeni varmasti meneekin penkin alle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mäkin oon jo näin alottelijana huomannut, että välillä jos on liian väsynyt, rauta tuntuu painavammalta kuin yleensä. Siihen auttaa yleensä päivä tai pari huilia. :) Luin myös, että jos ruoka ei ole ehtinyt sulaa mahassa, niin se voi haitata treeniä (verenkierto menee ruuansulatukseen), niin että sämpylät just ennen salille lähtöä voi ehkä olla vaan haitaksi.

Millaisella ohjelmalla treenailet? Kirjostas kokonaisuudessaan tänne niin porukka voi kattoo, että siinä ei oo mitään korjattavaa.

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
- Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus 3x
- Vinopenkki kp / tasapenkki kp 3x
- peck deck 3x
- Etukyykky / kyykky / prässi 3x
- Reiden ojennukset 3x
- Vipunostot taakse / vipunostot sivulle 3x
- Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot 3x
- pystysoutu 3x
- Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus 3x
- pushdown 3x
- ylävatsa 3x