Huomenna pipo ja lapaset!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smart
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta pitää kai lähteä ostamaan takki :) Tämmöiset viileät kirkkaat syyspäiväthän on huippumukavia, nytkin tekis mieli vaan mennä ulos eikä notkua sisällä töissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kusimato sanoi:
Eikö ole tullut valituksia viranomaisten taholta siitä, että koirasi kulkee kiväärin kanssa omia polkujaan? Voin jo kuvitella naapureiden kauhistuneita huudahduksia aamuisessa kahvipöydässä.

"Ei jumalauta, taas tuo pystykorva on laittanut talipalloja ansaksi lintusille, ja nyt se tähtäilee tuota talitinttiä!"

"Ja isäntä kävelee tuolla kaikessa rauhassa, ja ei katso yhtään pystykorvansa perään."

"No nyt se sai sen talitintin, ehei perhana! Nyt soitan poliisit, se meni juuri naapurin pihalle tähtäilemään puutarhakoristeflamingoa!"

Hervotonta. :rolleyes:

Kyöpeli sanoi:
Oh mama kohta saa ruveta kaivamaan polarista tallista :hyper:

Sama homma paitsi että pressun alta löytyy Yamaha V-max XTC600...tosin taitaa vielä kotvasen kestää ennenkuin kelkkakelit saapuu :evil:

Huomenna shortsit ja hawaiji-paita! Lähemmäs 20 astetta lämmintä pääkaupunkiseudulla. Aurinkokin paistaa! Varmaan viimeisin lämmin päivä tänä vuonna :itku:

Jaa minä kyllä tykkään että on hieman viileää. Jostain syystä en voi sietää hellettä ja aurinkoa. Kummallista.
Eikös vanhan kansan sanonta mee jotenki silleen et jos kesä on kylmä niin talvi on lämmin. Eipähän tarvis niin helvetisti palella. Täällä pohjosessa kun sitä kylmää yleensä riittää.

Raikas keli oli tänään koirien kanssa aamulenkillä klo 7, uni ainakin karisi silmistä. Yhden tutut siperia husky käy kylppäristä kusella, kun sille jättää kylppärin oven auki.

armand sanoi:
Kuseeko ne siellä pöntöön vai mihin?

Todennäköisesti lattialle, mutta hommatkaa hei kissa, eiks ne kuse johonkin vitun kissanhiekkaan? Miksei oo koiranhiekkaa? Tai ihmisenhiekkaa, eiks ois siistii, jos vääntäs tortun johonkin paakkuuntuvaan hiekkaan, joka sitoo hajut? Sitte noukkis vaan ne klöntit pois. Tai kakkis johonkin nurkkaan ja keräis pötköt sit muovipussiin, niinku koirankakittajat tekee.

kekexx sanoi:
Miksei oo koiranhiekkaa? Tai ihmisenhiekkaa, eiks ois siistii, jos vääntäs tortun johonkin paakkuuntuvaan hiekkaan, joka sitoo hajut? Sitte noukkis vaan ne klöntit pois. Tai kakkis johonkin nurkkaan ja keräis pötköt sit muovipussiin, niinku koirankakittajat tekee.
Hyyij!
Tuo Tomin "iki"-pussikin oli aika äklö :puistatuksia: Kaikki isomman koiran omistajat tietää kuinka nopeesti se täyttyis.

Kait se on vaan laitettava enemmän päälle ja alistuttava kohtaloon. Pysyypähän ainakin kunnossa. :whip:

Sinnehän se kesä meni. Jos ei ensi kesänä tule hellettä enempää, niin saattaa talven yli jaksaminen olla aika hauskaa. Tarpeeksi päälle, niin kyllä tuolla pystyy lenkkeilemään, vetäähän monet talvellakin juoksulenkkejä ulkoilmassa.

BFL2002 sanoi:
Sama homma paitsi että pressun alta löytyy Yamaha V-max XTC600...tosin taitaa vielä kotvasen kestää ennenkuin kelkkakelit saapuu :evil:

500 Enduro löytyy täältä. Jospa se talvi tulisi jo. Onhan tuo jo kilpisjärvellä vähän jo lunta näyttänytkin. :rock:

joo ei mitään pipoja ja lapasia vielä..muistan vielä yläaste aikana kun mentiin melko pitkälle talvea lippis päässä kouluun kyllä sit ku oli jotain -30-40 astetta niin piti se pipo päähän laittaa ehkä pikkuisen oli silloinkin korvat jäässä mut ei vaan suostunu sitä pipoa laittaa päähän..hullua hommaa ennen.. ;) no nyt ei oo enään puhettakaan jos on vähän pakkasta niin heti pipo päähän.

Pipo ei asetu päähän ennen kuin on pakkasta toki se sitten säilyy keväälle saakka vaikka + asteita olisi Maaliskuussa.

Aamuisin pyöräily matka yhteen suuntaan on sellaset 7,5km
joten pipo ei sovi unohtua miinus keleillä :D

Smart sanoi:
Mihinkäs se Suomen KESÄ meni? Huomasiko kukaan?

Nyt täytyy antaa täydet sympatiat niille ihmisille, jotka ovat syksyn kisoihin menossa ja joutuvat miinuksella (muutenkin palelee) aamulenkkiä heittämään.
Tänään oli jo niin kylmä että!...

Itse en ole kisoihin menossa, enkä siksi aamulenkkeile tuohon aikaan. Mutta muuten kyllä olen heräillä ja ulkosella. Mä oon töissä ~03-06... :hrrr: kylmää on kyllä. Saa pukea tarpeeksi päälle. Eilen (tai tänä yöllä) oli aivan liian vähän yllä. Pitäisiköhän sitä juosta tuo piiri lämpimäkseen? :D

Mä kyllä huomasin että oli kesä. Olihan siinä hyvinkin nätti ja kuuma ajan jakso mm. risteily osai mitä kauneimmalla viikonlopulla :worship:. Itse en ollut töissä tai koulussa, vaan vaan oleskelin ja treenasin kesän joten ehdin nauttiakin siitä. Pieni rusketuskin taisi kertyä "apan" ansioista.

Nyt kun syksy tulee niin mä vaan synkistelen ja masentelen. Tulisi ees jo lunta maahan ni ees vähän valaisisi...

/me sytyttää pitkin huonetta kyntilöitä, luomaan tunnelmaa ja valaisemaan
(kyllä mulla on myös kattolamppu, kyse ei ole siitä)

-edit- vituttaa kun auton renkaat muutenkin paskat, ja kun tulee mustaa jäätä ni mahtaa töissä olla ihan viiitun hauskaa :rolleyes:

Nii ja joo, lippistä kummempaa päähinettä en laita päähän ennenku on aivan pakko ettei korvat ja aivot jäädy

Eäh mitään, meikä ainakin tykittelee vielä syyskuun t-paidassa. Kesällä oli ihan hemmetin kuuma. Meikällä oli 3 kuukautta putkeen hiki päällä. En tiedä lämmittääkö läski noin tehokkaasti vai onko muutenvaan hiki päällä kokoajan.

Mun aamulenkkivarustus oli tänä aamuna pipo, hanskat, välihousut,tuulihousut ja 2 paitaa ja fleesetakki,tuulitakki ja toppaliivi. Ihan varmuudeksi, ja yhtään ei ollu liikaa. Mahtaa olla näky kun painelen menee isot kuulokkeet korvilla ja kommando päässä...

treenaisko sanoi:
Lattikaivoon se päästää. Kohta tulee Tomilta sapiskaa, se ei taida tykätä tällaisesta toiminnasta.

Perskeles jos se vielä vetäis etusormella nenästä räkäknöölejä ja söisi ne.

Suositut

Back
Ylös Bottom