Aika pienellä olet mennyt. Meikäläisen aloitus samasta painosta oli 2700-2800 kcal ja tuollakin lähtenyt 0,5 kg per viikko
Joo, sitä tässä hieman ihmetellytkin. Tosin penkki ja kyykky ovat nousseet lähes 10 kg sarjapainoissa tässä 3kk aikana, joten ei ihan harakoille hommat ole menneet.
Nyt 12 vk saldo = 6,1 kg. Eli aika tasan -500 per/vk.
Pidän nyt ensimmäisen kunnon kevyen viikon, tätä ennen olen pitänyt sellaisia 3-5pv "kevyitä" jaksoja.
Nyt siis mitat 183/80,1 - teen erittäin kevyttä istumatyötä, joten ainoa liikunta on treeni 4krt/viikko. Koiran kanssa jolkottelen kevyen 1h kävelyn päivässä, muuten liikun autolla
Ylläolevat huomioiden, pitäisihän minun näillä specseillä pystyä nostamaan kalorit helposti sinne 2200 kcal hujakoille? Ajattelin nyt olla viikon 2200 kcal ja katsoa mitä käy painolle. Proteiiniä syön 190g, rasvaa 75g ja loput hiilareista. IF-tyylillä mennään.
Tosin vaikka kalorit ovat siis olleet pääsääntöisesti sen 1600-1900 kcal niin olen pitänyt hiilaritankkauksia ensin 3vk kohdalla, sitten tästä 2vk, tästä 2vk ja tästä 1vk välein. Eli nämä päivät varmasti nostaneet sitä viikon kokonaiskalorimäärää korkeammalle, jota en ole huomioinut....Hiilaripäivänä olen ottanut hiilarit riisistä, kaurapuurosta, banaanista / hedelmäshoteista ja ihan irtokarkeista