Kamala olo... Aiemminkin kirjoitin johonkin yleiselle tästä mun ihastus-dilemmasta, mutta sain vittuilua osakseni.
Pelottaa miten tässä käy. Pelottaa kun ei hallitse itseään, niinkuin aina ennen on hallinnut.
Avon kanssa on oltu 9 vuotta ja tämä on ollut ihanaa, ruusuilla tanssimista koko aika. Nyt vaan on ruvennut ahdistamaan... tuntumaan siltä että avo rakastaa enemmän mua kuin mä sitä. Meillä on siis kaikki hyvin muuten...mutta...
Viime kesänä ihastuin yhteen poikaan, en oo koskaan ihastunut niin... kuulostaa tosi romanttiselta hömpältä ja ties vaikka miltä, mutta se hetki kun ekaa kertaa toisemme nähtiin, niin se KOLAHTI ja molemmat sen huomas... sitte tuli talvi, eikä olla nähty ja pääsin siitä yli tavallaan, vaikka poika mielessä pyörikin...
Noh, kesätyöt kutsui jälleen (töissä siis tavattiin) ja kävi samalla tavalla, taas kolahti ja vielä lujempaa... Ei olla juteltu, kumpaakin ujostuttaa (mikä on outoa, ei mua yleensä koskaan ujostuta!) tervehditään ja vaihdetaan muutama sana "työn puolesta", katsellaan toisiamme ja hymyillään... niillä hetkillä tuntuu että koko muu maailma pysähtyy, eikä olla kuin me kaksi (ennen mä olisin nauranut tämmösille kuvauksille
).
Ennen tätä ihastumista meidän suhde voi hyvin, nyt tuntuu ettei mikään enää ole varmaa...oon pyrkiny (oikeesti!) taistelemaan tätä vastaan, oon ajatellu että tää menee ohi ja että se poika on varmaan ihan karsee tyyppi ja että tää on joku mun kriisi ja vaikka mitä... mutta nämä ajatukset nollautuu heti kun se katsoo silmiin ja hymyilee.
Mä en oo ikinä ihastunut näin, en ees teini-iässä. Olen aina ollut enemmän järki- kuin tunne-ihminen. Avonkin kanssa vain ajauduttiin yhteen, ei ihastuttu mutta pikkuhiljaa rakastuttiin. Ensi silmäystä en edes muista.
Mun käytös on kai ollut hieman outoa, oon niin masentunut tästä jutusta ja ehkä hieman myös etääntynyt avostani, kun hän on huomannut jotain...eli hän on ruennut kehumaan mua päivittäin kauniiksi ja ihanaksi ja että on ihanaa olla mun kanssa ja sen sellaista... ennen ei puhunut tuollaisia joka päivä.. ilmeisesti hän pelkää menettävänsä minut...vaistoaa jotain?
Ikinä en silti voisi häntä jättää, hän on liian iso osa mun ja mun perheen elämää, kun toiset kasvaa erilleen tässä ajassa niin me on kasvettu kai kiinni?! Hän ei ehkä pärjäis ilman mua... tämmösiä mä ajattelen.
Avo on mulle kai tärkeämpi kuin minä itse... niin kyllä muutkin läheiseni. Ennemmin satutan itseäni kuin muita.
Mä oon niin hukassa, itkettää vaan ja tunteet velloo... ahistaa. Epäilen että ihastuspoika tekee pian aloitteen, on näköjään hieman rohkaistunut... mitä mä teen? Mulla on vahva tunne että haluan sen ihmisen elämääni, mutta kun kerron seurustelevani niin takuulla hän häipyy...
Ihastusta on kuitenkin kestänyt jo vuoden, ei tämä voi olla mikään pikkujuttu? Ja vielä on molemminpuolista...
En mä kaipaa teltä mitään kommentteja, mutta halusin vain johonkin purkaa tätä möykkyä... kun ei ole ketään kelle puhua. Jos jollekin läheiselle kertoisin niin takuulla se tuomitsis mut ihan paska-ihmiseksi. Kun me ollaan täydellinen pari ja niin edelleen...Ja minähän olen järki-ihminen ja tukahdutan tunteeni jos on pakko.