Huolestunut verenpaineesta (?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ylikuntoilija sanoi:
tarkoitat varmaan 130/95, tuskin alapaine kuitenkaan yläpainetta suurempi on :). Listataan joka tapauksessa yläp/alap, jos sitä hait.

106 ja 95 ovat kummatkin aika korkeita alapaineiksi, mitä lekuri sanoi?

Voimavellulla toivottavasti sama juttu, tosin 111/205 toistepäinkin ovat aika helvetin korkeita. Jos ei verenpainelääkitystä edes harkittu eikä hanskasi ollut pumpissa, niin tässähän lekuriksi pyrkivän henkinen kehitys järkkyy. Jos alapaine on todella päälle sata, niin tuossa vaiheessa pitäisi jo vakavasti huolestua. En siis ole tarjoamassa mitään prognoosia, mutta kyllä nyt helvetti jotain on jossain pielessä..oli sitten lekurilla, mittarissa tai missä lie, toivottavasti ei nyt sinussa sitten.

No joo huolissani olin itsekkin (n.vuosi sitten). Pitkälti sen takia jätin kaikennäköiset lisäravinteet yms. pois, enkä tarkoita proteiineja. Nyt paineet jo normalisoituneet lähes normaalille tasolle, mutta empä tiedä viitsiikö enään niiden kanssa leikkimään, voi käydä terveyden päälle vähän liikaa.

voimavellu sanoi:
No joo huolissani olin itsekkin (n.vuosi sitten). Pitkälti sen takia jätin kaikennäköiset lisäravinteet yms. pois, enkä tarkoita proteiineja. Nyt paineet jo normalisoituneet lähes normaalille tasolle, mutta empä tiedä viitsiikö enään niiden kanssa leikkimään, voi käydä terveyden päälle vähän liikaa.

Eli mitä lisäravinteita tarkotat ? Uskaltaako tässä sit enää palkkaria ottaa jossa on mukana protskua, hiilareita, kreaa ja glutaa ?
Kuitenkin palkkari on tosi tärkee kehityksen kannalta.

Ants sanoi:
Eli mitä lisäravinteita tarkotat ? Uskaltaako tässä sit enää palkkaria ottaa jossa on mukana protskua, hiilareita, kreaa ja glutaa ?

LOOL :lol2: hmm :eek:

Ants sanoi:

Kuten Dynamite jo yritti kypsästi tuoda esille, niin tuskin sinun kannattaa jättää palkkareita väliin minkään pelossa. Voimavellu taisi viitata muihin aineisiin kuin kauppojen hyllyiltä löytyviin peruslisäravinteisiin.

Edit: kirjoitusvirhe.

No jaa.. Mulla oli verenpaine 190/130 kovimmillaan. Nyt se on lääkkeiden avulla pysynyt ihan kondiksessa. En oo huomannut lääkkeiden vaikuttavan treenaukseen millään lailla,

Mulla mitattiin tossa tiistaina paineet, 77/150-luokkaa, eikä se hoitajatäti näyttäny olevan mitenkään huolestunu. Tosin tulin mittaukseen pyörällä suoraan ajokorttikuulustelusta :curs: jossa kortti läks melkein 2 kuukaudeks. Voi vaikuttaa asiaan hieman, selitin sen hoitajallekin. :D
Minkä verran oikeesti on vaikutusta tuolla mansetin kireydellä? Kun minustakin se tuntui tällä kertaa puristavan oikein kunnolla, vaikkei tuo käsi mikään paksu ookkaan.. :david:

uuf, itekkin kävin eilen mittauttamassa ja perkele, 157/90. Lääkäri oli sitämieltä että liian korkeet on ... sanoi kyllä, että tosi moni asia voi vaikuttaa, esim. jos on juonut edellisenä viikonloppuna (jep, kyllä olen).

Mutta ihmeellistä tässä on se että en käytä juuri ollenkaan suolaa ja syön muutenkin tosi terveellisesti...

Luultavasti suurin syy on sukutekijät, kaikilla sukulaisilla on helvetin korkea verenpaine ja ukki ja isä ovat molemmat sairastaneet tästä syystä aivoinfarktin.. Ite en mielellään kokisi samaa kohtaloa!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom