No onneks huomenna taas elämä hymyilee :kippis1:Angelica-82 sanoi:Tosin tällä hetkellä mua ei paljon nappaa vaikka ite heittäsin veivini heti :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onneks huomenna taas elämä hymyilee :kippis1:Angelica-82 sanoi:Tosin tällä hetkellä mua ei paljon nappaa vaikka ite heittäsin veivini heti :(
Mika71 sanoi:Kahvi ilmeisesti nostaa niitä paineita.
JSmith sanoi:Mun digimittarissa on ainakin mansetti kyljessä olevan tekstin mukaan tarkoitettu 22-32 sentin hanskalle, joka ei kaksisen paljon ole oli kädessä sitten lihasta tai läskiä. Yläpaineet onkin sen mukaiset, luokkaa 150, alapaine sitten päivästä riippuen joko normaalin 80 alla tai sitten ei.... Jos noissa kotimittareissa on yleisemminkin ton kokoisille käsille tarkoitetut mansetit niin ei ihme että salirotat saavat yläkanttiin tuloksia.
Angelica-82 sanoi:No eipä siinä kummonen salirotta tarvi olla että hanska on enemmän ku 22-32cm! Ei jeesus. Mun käsivarsi on siinä 30-32cm ja se on kuitenki melkosen ohut (pieni tyttö). Eli ylipainosillehan toi ei sovi ollenkaan. Jos toi pitää paikkaansa ni noi vehkeethän voi heittää meneen...
Angelica-82 sanoi:No eipä siinä kummonen salirotta tarvi olla että hanska on enemmän ku 22-32cm! Ei jeesus. Mun käsivarsi on siinä 30-32cm ja se on kuitenki melkosen ohut (pieni tyttö). Eli ylipainosillehan toi ei sovi ollenkaan. Jos toi pitää paikkaansa ni noi vehkeethän voi heittää meneen...
Selittäkääs tyhmälle miten käden paksuus vaikuttaa yläpaineen mittaustulokseen.Tomi sanoi:Puntilla käyvillä (paksukätisillä) on yläpaine yleensä aika korkealla. Itselläni oli intissä paineet just jotain luokkaa 155/70 tai jotain vastaavaa auton rengaskokoa muistuttavaa.
HeavyDutyUser sanoi:Kävin työpäivän jälkeen työterveyslääkärillä joka mittas paineet, alapaine 106 ja yläpaine 160. Pulssi 50. Hemoglobini 161. Kahvi/kofeiini ainakin nostaa paineita. Uusintamittaus aamulla näytti 95/130.