Meinas maanantai-iltana olla kolari enemmän kuin lähellä.. Tulin tampereen hervannasta päin ja olin ajamassa pyynikille kohti salia. Ajoin koko matkan 70Km/h alueella. Olin tulossa hakametsän jäähallin kohdalle ja samalla huomasin et, oikeelta puolen jäähallin parkkipaikalta tulee autoja tylyn uhkarohkeesti tukkimaan tietä. No ei siinä mitään... Olin tulossa ohituskaistaa, kunnes huomasin valkosen uudenkon Chryslerin tulevan parkeilta kolmion takaa kylmän viileesti... Se oli kerinny jo tukkimaan oikeen puolen kaistan omalla hölmöilyllään ja aloin siinä sit itsekin hidastaa vauhtia. No sit tää Chrysleri kuski teki fiksun ratkasun. Se näki kaukaa et mä tuun vasenta kaistaa ja päätti odottaa.
Kunnes matkaa risteykseen oli n. 5m, tää Chrysleri tyyppi pisti tallan pohjaan ja ajetteli keritä ennen mua. Se ei kuitenkaan auttanut, ku oli niin perkeleen liukasta joten se tuli sopivasti mun eteen, mulla vauhtia n.50km/h. Noh.. onneks oli just sen verran tilaa väistää, ettei Chryslerille tullut noutaja vastaan.. Jouduin melkein koukkaan vastaantulevien puolelta ja palasin viä takas omalle kaistalle kylki edellä..
En tiiä sit oliko kuski kännissä vai aikoko tehdä itsemurhan.
Kunnes matkaa risteykseen oli n. 5m, tää Chrysleri tyyppi pisti tallan pohjaan ja ajetteli keritä ennen mua. Se ei kuitenkaan auttanut, ku oli niin perkeleen liukasta joten se tuli sopivasti mun eteen, mulla vauhtia n.50km/h. Noh.. onneks oli just sen verran tilaa väistää, ettei Chryslerille tullut noutaja vastaan.. Jouduin melkein koukkaan vastaantulevien puolelta ja palasin viä takas omalle kaistalle kylki edellä..
En tiiä sit oliko kuski kännissä vai aikoko tehdä itsemurhan.