Hullun voimat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka suuren osan lihaksestaan tavallinen tallaaja pystyy aktivoimaan? Entä mikä tuo osuus on voima- tai painonnostajalla? Saako sähköllä aktivoitua 100% lihaksestaan, tai ainakin 99%? Pystyisivätkö stressihormonit kenties aktivoimaan hermoston tehokkaampaan toimintaan, niin ettei kyse olisi pelkästä suojamekanismin ohittamisesta?

Kaverilla oli lainassa sellainen sähköllä toimiva lihasstimulaattori, niin tämä laittoi laput pakaroihinsa lattialla istuessa ja kun vehkeeseen löi virrat päälle, niin mies hyppäsi perseeltään suorille jaloille seisomaan pelkän perseen voimalla :eek:

Moinen tuskin on mahdollista ilman sähkön apua?

Originally Posted by allanallan
joo itekki muistan kuinka oma sietokyky oli välillä aika helvetin kova, muistan ku siinä 15vuotiaana otin turpaani yhdeltä nyrkkeilijältä, otettiin rannalla matsia ja iskuahan mä siinä sain ja lensin pari kertaa niskalenkillä niin että ilmat meni pihalle muttei se menoa haitannu. nykyään on toinen asia, ku joskus harvoin tappeluun joudun niin en tunne kipua ja voimaa löytyy yhtäkkiä vaikka kuinka, ja väsymyksestä ei ole puhettakaa vaikka normaalisti oon aika huonokuntoinen. "hullun voima" on enimmäkseen kiinni adrenaliinista ja keskittymisestä, ja kaikki jotka on ollu selvinpäin tappelus itteensä isompaa vastaan tietää kuinka SIISTI tunne se on ku adrenaliini virtaa. ja tuota hullun voimaa voi määritellä muutenki en tiedä miten, mutta tunnen pari tyyppiä jotka on jotain 60 kiloisia mutta silti ne pistelee 90kiloisia äijiä pataan helposti. väliin ihan ihmettelen että miten ne siinä onnistuu, mutta hulluushan senki asian ratkaisee.

Jaahas!

Ei pahalla, mutta taidat olla ainut joka on sitä mieltä, tai jonka tiedän, että on siistiä olla ihan ihka oikeassa tappelussa... Ei se minusta kovin siistiä oo jos joukko kännipäisiä, tai selvinpäin olevia tulee ja haluaa oikeasti tapella, ei mitään pikku painia vaa iha tapella, jossa voi olla puukkoja tai mitä onkaan mukana..

Veikkaan että ei kukaan halua tommoseen joutua huvikseen, se ei meinaa oo siistiä.. Paitsi sun mielestä ;)

Ja se nyt on ihan eri homma vähä kinastella jonkun kaa jos ittellään on kavereita mukana tai muuten vaan tietää että ei siitä oikeaa tappelua tule!

Täytyy aika masokisti tai vaan vi...n vähän aivosoluja omaava olla jos on siistiä kun joutuu tapella, eli siis puolustamaan itseään ihan tosi tilanteessa
jossa voi tulla moraa perseelle tai pulloa naamaan.. Tämä on minun käsitys oikeasta tappelusta kadulla.. Huom. minun :D

eihän se aina mukavaa olekkaa, eikä se väkivalta itsessään erityisemmän mukavaa oo, mutta se tunne ku adrenaliini lähtee virtaamaan pitkin kroppaa! se vaan on varmaan näitä kivoja extreme juttuja tavallaan... mutta anyway...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom