Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
15 mäkkärin euron juustoa,viimenen tossa puoli tuntia sitten.tällä hetkellä olo on aika mielenkiintoinen

Tuokin on melko setti, kyllähän kaikki nyt sen 3-4 vetää vaikka unissaan,
MUTTA sama setti krt 3-4:sti... :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuokin on melko setti, kyllähän kaikki nyt sen 3-4 vetää vaikka unissaan,
MUTTA sama setti krt 3-4:sti... :)

Mulle tekee nykyään kolme jo tiukkaa. Ei perkele vaan pysty enään syömään niin paljoa. Tai no, vein perhepitsan tossa jokupäivä sitten...

Olen aika huono syömään kerralla paljon, mutta ennätys taitaa olla 1 keskikokoinen pizza, litra limua ja 200 grammaa suklaata n. puolen tunnin sisään. Aika säälittävää :nolo:

Mutta miksi sitä toisaalta turhaan venyttämään mahalaukkua jollain kolmella perhepitsalla, 5 litralla kokista ja kilolla irtokarkkeja, kun vähemmälläkin pärjää. :)

XXXl burger sis.salaatin ranskikset ja hampparin aterialla painoa n.1kg,sen päälle vielä toiset ranskalaiset,puoli litraa kokista,jälkiruuaksi sorbettia,ja sit kahvit kaikki samalta istumalta.Ei tuo vielä syönnin jälkeen pahalta tuntunu mutta kotona nukkumaan mennessä olo oli ihan järkyttävä :D.

Amarillon XXXL burgeri? Tonhan ny syö pikkunälkään :)
Oma isoin mäsäytys on 4 x kebab ranskalaisilla, 1.5l maitoa, kyllä, söin myös rehut niistä.
Koski ihan kunnolla mahaan ja tuntu et jotain repeää kohta.... ei tarvinnu syödä kebabia noin vuoteen sen jälkeen.
Kotona menee tollanen 800-900g possun sisäfile ihan leikiten. tosin noistakin on varmaan 200-400g pelkää vettä..... :/

Murrosiässä pari vuotta sitten pystyin syömään käsittämättömän paljon. Paljon enemmän kuin nykyään mutta suurin ateria tässä lähiaikoina taitaa olla 7 euron juustoa. Kaverin kanssa päätettiin että kokeillaan tässä piakkoin kymmentä :rock:

En tiiä hulluinta, mutta ehdottomasti tyhmintä, oli vetästä tommonen melkein 2 litran Aino-jäätelöpakkaus kitusiin lehvaa katsellessa. Tai siis se sisältö. Ei sitä pakkausta. Maha pikkuisen otti nokkiinsa. Ja oon kuitenkin ihan normaalipainoinen, enkä oo ikinä kärsinyt mistään ahmimiskohtauksista. Teki vaan mieli jäätelöö..

En tiiä hulluinta, mutta ehdottomasti tyhmintä, oli vetästä tommonen melkein 2 litran Aino-jäätelöpakkaus kitusiin lehvaa katsellessa. Tai siis se sisältö. Ei sitä pakkausta. Maha pikkuisen otti nokkiinsa. Ja oon kuitenkin ihan normaalipainoinen, enkä oo ikinä kärsinyt mistään ahmimiskohtauksista. Teki vaan mieli jäätelöö..
Naiselle kyllä ihan hyvin. Itelle taas ei tee heikkoo, on tullut vedeltyä myös joskus. Kun teki vaan mieli "vähän" jäätelöö.

Kerran söin 3 kokonaista subwayn patonkia kun kaveri yllytti. 2 tollasta menee viellä ihan helposti, mutta se kolmas oli aika myrkkyä. Myös 2 kokonaista pizzaa oon joskus syöny se oli melkeen pahempi kun toin subway setti kun oli niin rasvasia pizzoja.

Naiselle kyllä ihan hyvin. Itelle taas ei tee heikkoo, on tullut vedeltyä myös joskus. Kun teki vaan mieli "vähän" jäätelöö.

OT, jäätelön kanssa usein menee siihen että sitä ei vaan osaa lopettaa. Vaikka jäätyy aivot ja nielu, niin pakko vetää niinkauan kuin sitä on jäljellä.

Mähän vedän tollasen paketin jälkeen vielä 400g sipsiä ja suklaalevyn jälkkäriksi. Nou problem.

Big Mac-ateria, 5 juustohampparia, 6 kananugettia ja päälle vielä puoli kiloa irtokarkkeja. Nämä huuhdoin alas noin 1,5 litralla kokista. En pysty syömään suuria määriä

2kpl kebab pizza, 2kpl kebab ranuilla, rullis, 800gr jauhelihaa, 2 purkkia pringlesiä ja joku pussukka karkkia ja 1,5 pepsimax. Noi siis jossain illassa, ei samana hetkenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom