Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Hellurei taas pitkästä aikaa arvon mäsäyttelijä kollegat :D

Mulla on pyörinyt takaraivossa toi "pikkuhamppari" nyt taas ja aattelin että tekisin sen uudestaan tulevana vloppuna. Ajatus olis että kuvaisin videolle vähän "making of pikkuhamppari"...ei mitään takuuta mitä siitäkin tulee (tod.näk hirveetä paskaa :D), mutta saadaan vähän tännekkin ketjuun sisältöä, vaikkakin vähän vanhan toistoa mutta...no joo katotaan mitä tulee :D Eli viikonloppuna pärähtää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmöinen 75 kiloinen himottais. Jos viikonloppuna yrittäis.

575a5df4-7859-4597-b746-dd568cff48eb.jpg

2 tuntia Raxissa pelkkää pizzaa. :kuola:

Rupes kyllä kuola valumaan ku tota luin, mutta sitten ku katoin kuvat noista hamppareista niin tulin lähinnä surulliseksi. Ei ainakaan näytä hääppöisiltä.:(
Katoppas mieluummin niitä promovideoita, tai mitä nyt ovatkaan, youtubesta, niin saat oikean käsityksen, että miten ne yleensäkään saavat sellaisen määrän energiaa noihin burgereihin. Noi sen nettisaitin kuvathan ei ole mitään sinne päinkään, miltä ne oikeasti (tai videon oikeasti) näyttävät.

Henkilökohtaisesti mulla ei ole mitään hinkua tohon mestaan, jos nyt konseptiin kuuluvia kohtuullisen simpsakoita tarjoilijatyttöjä ei lasketa. Eikä niitä tässä tapauksessa lasketa. Noi burgerit tarjoillaan jostain grillikioskin mieleen tuovasta pahvilootasta, joka on ihan hanurista. Toisekseen toi sianrasvan lisääminen joka paikkaan ja niiden pullienkin uittaminen rasvassa on lähinnä vastenmielistä. Muutenkin toi jenkkien överimeininki, jota voi ihastella vaikkapa Man vs. Foodissa saa mulle kaikkea muuta kuin veden kielelle, vaikka itsekin olisin kuvitellut lähtökohtaisesti toisin.

edit. tommonen ylläoleva ties kuinka monta kymmentä kiloa painava burgeri oli jossain Man vs. Foodin jaksossa, missä sitä yritti tuhota joku jenkkifutisjoukkue cheerleadereineen tän juontajan kanssa. Ja huonolla menestyksellä.

Oijoijoijoi, edellisellä sivulla toi Feenix82:sen "hamppari" :kuola:

Ens maanantaina tulee palkka, niin heti kauppaan ostaan safkat, et pääsee vääntää ton Hampurilaisen :dance:

Tuplalihasubi (kokonainen kananrinta) ja jälkkäriksi 3 juustopekonihampparia mäkkäristä. Vartti meni, oli vissiin vähän nälkä.

Tuli käytyä äsken kokeilemassa Keskustan Pizzapoikien (Joensuu) megapizza-haastetta. Saa uuden samanmoisen, jos pizzan vetää yksin 20 minuuttiin. Omistaja tosin tarjoutui antamaan pizzan ilmaiseksikin, mikäli sen saa syötyä ajassa. Hinta on vain 19,9e joten ei siinä hirveästi häviä vaikka joutuisi maksamaankin. Joskus punnitsin vastaavan pizzan ja painoa oli 2,5kg. Omistajan mukaan noin viiden peruspizzan ainekset tulee satsiin. Yksi ihminen on haasteen onnistunut kellistämään kymmenen vuoden aikana, vaikka esim. Kuopiosta syömäreitä on tullut autolasteilla varta vasten koettamaan. Itsellä kyseessä oli aika läppäyritys ilman sen kummempia luuloja omista syömiskyvyistä. Teki kuitenkin mieli kokeilla omia rajoja.

Itse koitoksesta: Olisi pitänyt kyllä antaa pizzan jäähtyä enemmän, nyt se oli höyryävän kuumaa täytteiden alta, joten kitalaki ja kieli paloivat ihan huolella. 9min kohdalla olin syönyt noin puolet, mutta sitten alkoi tökkiä ihan huolella. Täytteitä sai huuhdella koko ajan vedellä alas, koska ne maistuivat niin öklöltä, vaikka alas olisivat menneetkin. Puolivälin jälkeen myöskin mahassa alkoi olemaan jonkin verran elämää ja pää muuttui punaiseksi. Kolme neljäsosaa tuli sitten lopulta syötyä. Ajan loputtua kävin puklaamassa suustalöytyvät pönttöön, kun ei ollut oikein enää mielekästä syödä niitä loppuun. Aikamoista haipakkaa tuota kyllä saisi syödä. Kyse ei ole enää pelkästä normimätöstä, jota voi rauhassa mutustaa, vaan tuossa saa jauhaa kohtuullisen "kilpailuhengessä".

Loppujenlopuksi ei tullut edes paha olo, vaikka pelkäsin totaalista kuolemaa. Viisi minuuttia istuttuani kävin hakemassa kaupasta litran jätskin ja karkkipussin jälkkäriksi. Nyt tekisi taas mieli syödä jotain, jopa pizzakin uppoaisi.

Megapizza.jpg

Kyl tommosen yhdellä istumalla syö, mutta en kyl 20 minuuttiin lähtis edes koittamaan. 45min vois olla sellanen kohtuullinen aika.

Eiköhän se tämä ole... Eli taannoin yritetty päivän sisään 10 000 kcal, joka tosin epäonnistui, koska jäimme tavoitteesta noin 1000 kcal, enempää ei vain pystynyt syömään. Tarkempi raportti/analyysi löytyy meikäläisen treenipäiväkirjasta.

Alkuun siis Arnoldsissa aamupala #1:

AP1.jpg

Sitten mäkkärissä aamupala #2:

AP2.jpg

Ja loput kaverin kämpillä (kuvissa siis molempien safkoja):

TheRest.jpg

Kuka syö koskaan noin vähän hampurilaisia? Silloin kun itse menen mässäämään niin se tehdään kunnolla, eikä sinne päin.
No ei tuo niin vähän ole jos ajattelee että aloitit makealla (yäk).

Kuka syö koskaan noin vähän hampurilaisia? Silloin kun itse menen mässäämään niin se tehdään kunnolla, eikä sinne päin.
Öö, me? Ole hyvä ja kokeile syödä päivän sisään 10 000 kcal, saatat yllättyä. Tämä oli kuitenkin itselleni ihan riittävän "kunnolla", jollekin toiselle ehkä vain puolen päivän sapuskat... Kyseisessä ketjussa kun kuitenkin on käsittääkseni tarkoituksena kertoa omakohtaisesta hulluimmasta mäsäytyksestä?

15 mäkkärin euron juustoa,viimenen tossa puoli tuntia sitten.tällä hetkellä olo on aika mielenkiintoinen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom