Memphisin Hightower's Burger + 2 olutta, oli vähän täys olo jälkeenpäin.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helsingin herttoniemen Ravintola Siilenpesästä taitaa tuo kuva olla, kyseessä siis sukupizza.
www.siilinpesa.com
Onko kuva sieltä, enpäs tiedä.
Kyllä vain. Perunaa, lihaa, salaattia, keitettyä puuroa, vihanneksia. Mitään kastikkeita en oo käyttäny moneen vuoteen.4.6kg puhdasta ruokaa ja siihen vielä vedet päälle?
Toivottavasti edes krapula lähti. :D 7:n suklaapuurolautasellisen kohdalla nauroin jo ääneen niin että porukka ATK-luokassa katsoi jo aika epäilevästi.Krapulaäivänä söin 2kpl Ahtisillipurkkeja, kilon suolakurkkuja, kilon kirjolohta reilulla erisuolalla, 400g metukkaa, 400g juustoa, 8 litraa navettamaitoa, kilon muikkuja, 21 ruisleipää, reilusti voita, 7 lautalista suklaapuuroa sokerilla ja 200g kanttarelleja
Krapulaäivänä söin 2kpl Ahtisillipurkkeja, kilon suolakurkkuja, kilon kirjolohta reilulla erisuolalla, 400g metukkaa, 400g juustoa, 8 litraa navettamaitoa, kilon muikkuja, 21 ruisleipää, reilusti voita, 7 lautalista suklaapuuroa sokerilla ja 200g kanttarelleja
Oon ollu jo pitkää tällä mutten oo huomannu tätä.
Oon Jontte ja asun perheeni maatilalla ja alan pitämään tätä tilaa yksin myöhemmmin. Meidän tilalla on lehmiä 1340kpl ja ensi kesänä on tarkoitus rakentaa uusi navetta johon tulee tilat 2000 lehmälle joten meillä sitten myöhemmin on lehmiä yhteensä 3340kpl ja nousemme suomen isoimmaksi maidon tuottajaksi.
Minulla on kotona punttisali ja olenkin melkoisen voimakas.
Harrastan punttailun lisäksi Xbox360 ja Lumia 1025:lla pelaamista sekä windows PC:llä pelaan myös joitain pelejä.
Vuokraan paljon elokuvia Xbox360:llä ja katson niitä paljon.
Pelaan myös Microsoft Surface Pro tabletillani.
Seuraan miltei amamttimaisesti MMA urheilua ja olen todella iso UFC fani.
Olen aika komea ja kiva joten naisien saanti ei ole vaikeaa silloin kun lähden kaupungille hurvuttelemaan tai reissuun muualle.
Aika rikaskin olen kun tosiaan perin tilan jne.
Tää Jontte nyt on ihan rölli tai muutenvaan vajakki muutenkin, älkää ottako tosissanne.