Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Memphisin Hightower's Burger + 2 olutta, oli vähän täys olo jälkeenpäin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helsingin herttoniemen Ravintola Siilenpesästä taitaa tuo kuva olla, kyseessä siis sukupizza.

www.siilinpesa.com

On aivan saatanan iso pizza. Käytiin kerran hakemassa moinen, ei mahtunut ovesta ulos kallistamatta eikä mahtunut leveydeltään Lagunan takakonttiin kunnolla. 4 henkeä söi tosta 2 ateriaa ja jäi vielä yli. Ja oli maultaan aivan helvetin hyvää. Sai myös valita täytteet eri puolille pizzaa syöjien maun mukaan.

Ensin lautasellinen hernekeittoa, jonka jälkeen kolme rahkaa johon laitoin "tavallisia" pähkinöitä ja cashew pähkinöitä niin paljon kuin lautaselle mahtui ja maustoin siirapilla, jota laitoin joka rahka/pähkinä sekoitukseen todella reippaasti ja söin myös kuusi isohkoa pullaa siinä samalla, kun mätin niitä rahkoja naamaan.
Niinhän siinä sitten kävi että rupesin nuokkumaan tuon siirapin ja pullissa olevan sokerin takia, taisin jopa muutamaksi kymmeneksi minuutiksi torkahtaakin.

Helsingin herttoniemen Ravintola Siilenpesästä taitaa tuo kuva olla, kyseessä siis sukupizza.

www.siilinpesa.com

Kuva ei ole Siilenpesästä.
Tässäkin threadissa taidettu jo mainita mutta; Nimim. Väsynyt, kanssa syötiin se Siilempesän pitsa kahdestaan, halkaisija 1m
Threadissa mielestäni myös mainttu ettei samainen sukupitsa ole enää niinkuin se joskus oli...

Nostellaas vanhempaa ketjuu ylös. Itse nyt pari kuukautta syönnyt IF tyylisesti ja tätä ennen jo vuosia puhdasta safkaa vedetty naamarii. Tästä tietenki seurauksena "lievää" vatsalaukun venyvyyttä eli ruokaa uppoaa suhteellisen hyvin. Ruokahaasteita on tullut käytyä suorittamassa ja kaikki on mennyt läpi :). Tässä vähän listaa:

-PANCHO VILLAN Meksikon vallankumous burgeri
- CLASSIC AMERICAN DINNER Big tower burgeri
-Sports Academyn Järkäle burgeri
-Rafael´s steakhousen rafael´s special lihamättö
-Hiisi raflan Ukko
-Mr. Jonesin mission impossible
-Kuurnankulman mies vs ruoka versio lihamätöstä
-Three wingsin T.W.B.C burger
-Sulo raflan Lt. Hightower
-Siilinpesän SUKUPIZZA aikaan 35min

Paaston katkaisu safka määrät on pyörineet puhdasta ruokaa 3-4,6kg kiinteen määrässä eli tohon viellä vedet päälle. Vaikka napa vetää ison määrän safkaa niin kylläisyyteen kyllä riittää jo alle kilon kerta annokset :). Ja ukkelilla kokoa 177cm ja alle 80kg syöntiaikoina.

Respect. Eli vaikka 2kg pussi perunoita, 2,5kg kanasuikaleita ja 100g salaattia (:D). Siihen pari lasia ainakin vettä niin yli viiden kilonhan tuo menee. Noh, ei siinä mitään, voi seuraavana päivänä pukata ainakin paskaa pönttöön ... :D

Almondyn Daim kakku yhdeltä istumalta. Siis hyi helevetti!:urjo: En osta enää ikinä. Syön hatullisen paskaa jos joku pystyy vetää 2 noita kerralla... oksentamatta...
suklaapizza.jpg

:urjo:

Krapulaäivänä söin 2kpl Ahtisillipurkkeja, kilon suolakurkkuja, kilon kirjolohta reilulla erisuolalla, 400g metukkaa, 400g juustoa, 8 litraa navettamaitoa, kilon muikkuja, 21 ruisleipää, reilusti voita, 7 lautalista suklaapuuroa sokerilla ja 200g kanttarelleja

Siinä olisi Jeesuskin saanut murtaa viisi leipää ja kaksi kalaa useampaankin kertaan jos jontte olisi raamatunaikaan tullut krapulapäivänä paikalle!

Krapulaäivänä söin 2kpl Ahtisillipurkkeja, kilon suolakurkkuja, kilon kirjolohta reilulla erisuolalla, 400g metukkaa, 400g juustoa, 8 litraa navettamaitoa, kilon muikkuja, 21 ruisleipää, reilusti voita, 7 lautalista suklaapuuroa sokerilla ja 200g kanttarelleja
Toivottavasti edes krapula lähti. :D 7:n suklaapuurolautasellisen kohdalla nauroin jo ääneen niin että porukka ATK-luokassa katsoi jo aika epäilevästi.

Mua ei muuten epäilytä Jontten mäsäytys yhtään, mutta noi kantarellit jäi vaivaamaan... Oliko ne suklaapuuron kanssa, vai ihan itsekseen? Voissa paistettuna vissiin?

Hyi vittu, 8 litraa maitoa :hyper: Mahtaa pötsi olla aika sekaisn ton setin jälkeen.

Tää Jontte nyt on ihan rölli tai muutenvaan vajakki muutenkin, älkää ottako tosissanne. Suora lainaus toisesta ketjusta:
Oon ollu jo pitkää tällä mutten oo huomannu tätä.

Oon Jontte ja asun perheeni maatilalla ja alan pitämään tätä tilaa yksin myöhemmmin. Meidän tilalla on lehmiä 1340kpl ja ensi kesänä on tarkoitus rakentaa uusi navetta johon tulee tilat 2000 lehmälle joten meillä sitten myöhemmin on lehmiä yhteensä 3340kpl ja nousemme suomen isoimmaksi maidon tuottajaksi.
Minulla on kotona punttisali ja olenkin melkoisen voimakas.
Harrastan punttailun lisäksi Xbox360 ja Lumia 1025:lla pelaamista sekä windows PC:llä pelaan myös joitain pelejä.
Vuokraan paljon elokuvia Xbox360:llä ja katson niitä paljon.
Pelaan myös Microsoft Surface Pro tabletillani.
Seuraan miltei amamttimaisesti MMA urheilua ja olen todella iso UFC fani.
Olen aika komea ja kiva joten naisien saanti ei ole vaikeaa silloin kun lähden kaupungille hurvuttelemaan tai reissuun muualle.
Aika rikaskin olen kun tosiaan perin tilan jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom