Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
pretereo viettää vielä hyvin ansaittua ruokalepoa. Ja varmastikin suunnittelee jo ensi lauantain tappomättöjä suu kuolassa :) On nuo kuvat kyllä todella herkullisen näköisiä hiilaripommeja. Ensi lauantain potretteja odotellessa :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mitens lopulta kävi, ilmeisesti ei ole enää kaveri hengissä?

Hengissä ollaan ja nälkä on jo päällänsä lauantaita silmällä pitäen.:kuola: Mennyt vaan kaikki aika piha/terassi remonttiin ja jatkuu vieläkin, ei ole ehtinyt surffata. Listailen ne viime lauantain loppupäivän mätkyt ja määrät kunhan ehdin. Menihän siinä se kääretorttu (näkyi kuvassa), niitä jäätelöitä, EasyBody Proteiini vanukkaita, muita leivoksia, illalla tilasin kaksi (normaali) pizzaa ja leffan kanssa meni taas pätkiksiä, Da Capoja, jotain kerma-lakritsitoffeeta ja erillinen 700g pussi makuunin irttiksiä.

ps. On muuten paljon mahdollista, että lauantaina toteutuu tuo juttutuvan hamppari episoodi, mistä oli puhetta aiemmin. Aamulla käydään tosin ensin perheen kanssa jossain buffet aamiaisella, ihan vaan huvikseen ja vaihtelun vuoksi.:hyvä:

Ootko sä pretereo kilpaillut /harkinnut kilpailemista? Jos joku joskus tekee suomalaisen version man vs foodista, niin mä haluan sut siihen pääosaan. Mun mielestä ihan oikeasti kannattaisi jo alkaa videoimaan ja kellottamaan noita tuloksia, noi on ihan vitun kovia jo kansainvälisestikin. Sä oot mun sankari! Big ups!

Edit: jäin miettimään, että vstaotteen statsit on kanssa kovat. Tää ketju on jo niin pitkä ja koukeroinen, että tästä on vähän vaikea hahmottaa, kuka on Suomen kovin kilpasyöjä tällä hetkellä.

Ootko sä pretereo kilpaillut /harkinnut kilpailemista? Jos joku joskus tekee suomalaisen version man vs foodista, niin mä haluan sut siihen pääosaan. Mun mielestä ihan oikeasti kannattaisi jo alkaa videoimaan ja kellottamaan noita tuloksia, noi on ihan vitun kovia jo kansainvälisestikin. Sä oot mun sankari! Big ups!

Edit: jäin miettimään, että vstaotteen statsit on kanssa kovat. Tää ketju on jo niin pitkä ja koukeroinen, että tästä on vähän vaikea hahmottaa, kuka on Suomen kovin kilpasyöjä tällä hetkellä.

Olen sellainen paskahousu etten uskalla mihinkään mennä.:( Jotain hampparin syöntikisaa tms. olen muutaman kerran ollut vahingossa katsomassa ja mielessäni miettinyt, että pitäisikö mennä kokeilemaan, mutta on vain jäänyt menemättä. Kotona sitten olen yksinään syönyt jälkikäteen ja murissut että olisi pitänyt mennä kisaamaan..:rolleyes:

Kyllä itsekin olen sen verran kaivellut aiheesta netistä, että kyllä 4,5kg-5,5kg väliin osuvat kertamätöt on aika kovia suorituksia vaikka millä mittarilla. Ehkä vielä repäsen joskus kun hyvä kisa sattuu kohdalle ja sattuu olemaan nälkä.;)

Tämän päiväset syömiset:

Aamiainen:
- elovena 4dl
- elovena plus 1dl
- teeleipä 1 pellillinen (itse tehty)
- banaaneja 3kpl
- kuivattuja luumuja 200g
- piltti 2kpl
- hera 50g
- dominoja 5kpl (kevyt -30% rasvaa :D)

Päivällinen:
- lihapullat 400g (itse tehdyt)
- perunamuusi 1kg (itse tehdyt)
- salaattia
- omenakierre pulla 2kpl

Välipala:
- sushi 16kpl
- paahtoleipää (lähes koko pussi 500g)
- piltti
- maapähkinävoita
- jäätelö 1/3 paketti
- domino 5kpl

Välipala:
- ruispaahtosämpylät 6kpl (koko pussi)
- loimulohi 200g
- kaurajuoma 1l
+ juustot, kurkut

Iltapala:
- karjalanpiirakka 9kpl (+juustoa)
- jäätelöä 1/3 paketti
- domino 3kpl
- hera 50g

YHTEENSÄ: ~ 11 700kcal, 505p, 1650hh, 332r

Ei ehkä hulluinta, mutta ylikulutuksen mun kokoselle kuitenki :rolleyes:

Tämän päiväset syömiset:

Aamiainen:
- elovena 4dl
- elovena plus 1dl
- teeleipä (oma tekemän) 1 pellillinen
- banaaneja 3kpl
- kuivattuja luumuja 200g
- piltti 2kpl
- hera 50g
- dominoja 5kpl (kevyt -30% rasvaa :D)

Päivällinen:
- lihapullat 400g
- perunamuusi 1kg
- salaattia
- omenakierre pulla 2kpl

Välipala:
- sushi 16kpl
- paahtoleipää (lähes koko pussi 500g)
- piltti
- maapähkinävoita
- jäätelö 1/3 paketti
- domino 5kpl

Välipala:
- ruispaahtosämpylät 6kpl (koko pussi)
- loimulohi 200g
- kaurajuoma 1l
+ juustot, kurkut

Iltapala:
- karjalanpiirakka 9kpl (+juustoa)
- jäätelöä 1/3 paketti
- domino 3kpl
- hera 50g

YHTEENSÄ: ~ 11 700kcal, 505p, 1650hh, 332r

Ei ehkä hulluinta, mutta ylikulutuksen mun kokoselle kuitenki :rolleyes:

Tiedoks kaikille junnuille, että tolla tavalla ku syötte joka päivä niin voitte olla SM kärkeä. Muuten ei mitään tsänssej.

Kadehdin tällaisena kohtuullisen pieniruokaisena näitä monia tuloksia. Paljon syöminen on jotenkin vain niin hienoa mielestäni, mutta enpä vain siihen itse pysty. Kaipa treenikin tässä asiassa auttaisi. Ainahan sitä porukoilta ja joskus muiltakin tulee kommenttia, että miten tämmöinen kukkakeppi jakssa syödä moisia määriä, mutta emmä oikeasti mitään oikein isoja mäsäytyksiä pysty vetämään alas.

Viime torstaina treenin jälkeen vedin tällaisen määrän, joka oli mulle oikeasti iso mäsäytys:

- Lohta, wokattuja juureksia ja kulhollinen salaattia (arviolta 1—1,5 kg)
- 400g raejuustoa yhdellä banaanilla ja pähkinäsekoituksella (reilu 500g)
- 0,5l maitoa ja 0,5l vettä

Aterian jälkeen makasin liikkumattomana sohvalla pari tuntia, sillä luulin, että kuolen vatsakipuun. Pienikin asennonmuutos oli uskomatonta tuskaa, ja luulin jo melkein, että joudun turvautumaan tyhjennykseen yläkautta.

Paljon syöminen on jotenkin vain niin hienoa mielestäni, mutta enpä vain siihen itse pysty.

Mita hienoa paljon syomisessa on?

Henkilokohtaisesti en voi kasittaa mattamista, en nae siina mitaan jarkea. Jotenkin lapsellista kilpailla siita kuka syo eniten pullaa eli kuka on kovin jatka :rolleyes: Aikuiset miehet jumalauta.

Henkilokohtaisesti en voi kasittaa mattamista, en nae siina mitaan jarkea. Jotenkin lapsellista kilpailla siita kuka syo eniten pullaa eli kuka on kovin jatka :rolleyes: Aikuiset miehet jumalauta.

Siinä sen näkee, että tärkein ei aina ole se laji, vaan se kilpailu ;)

Ja paljon syömisessä ei ole mitään hienoa, ainakaan jälkeenpäin. Kokeilin sitä taas tänään ja tuli sellanen tokkurainen, krapulanomainen tila

No jos noin aletaan ajatella, niin mikäs idea on seurata mikä joukkue läimii kumikiekkoa useammin metallitolppien väliin kuin toinen joukkue? Tai kuka kymmenestä naisesta on kaunein (aikuiset akat, vittu vie!)? Tai kuka kymmenestä miehestä on lihaksikkain? Tai... Joko hiffaat? Kyse on kilpailemisesta ja paremmuudesta muihin verrattuna.

Ei tullut mieleen, että mättäminen voisi aiheutua nälästä? Itse pitkän dieetin jälkeen nälkä ihan huutaa, eikä se edes lähde syömällä pois. Tämän vuoksi, mielummin, että söisi seitsemän päivää viikossa miten sattuu, tulee kerta viikkoon syötyä mitä sattuu. Lapsellista kerta kaikkiaan...

Häviäjän puhetta. Kun käydään mässäilemään, niin siinä se veri punnitaan! Kaikki kunnioitus ahmateille.

Kropan tasapaino tila järkkyy ku vetää kunnon mätöt:puntti:

Nyt Alyssa oikeesti - hiekat pois pimpistä ja heti.

Mitä järkeä on ostaa merkkivaatteita, mitä järkeä on katsoa täykkäreitä, mitä järkeä on vetää nuuskaa, karkkia, alkoholia, nostaa sata kiloa penkiltä, kuunnella deathmetalmökömusaa blaa blaa blaa.

Ei ole katsos järjen asia; on TUNTEEN asia!

Seuraava, joka tulee kilpasyömisketjuun pätemään tolla "mitä järkeä?" läpällä, niin julistan sen virallisesti Suomen ykköspätijäksi ja hiekkapimpiksi. Over and out.

Ei pitäs lukea tätä threadia dietillä. :D
Oon päättäny että kun dietti loppuu vedän 20juustohampurilaista yheltä istumalta. :)
Tätä on just hyvä lukee dieetillä, kuola valuu ja odottaa mättöpäivää. Kattelen aina että mitä ainakin aion syödä. Ens lauantaita odotellessa.

Oon päättäny että kun dietti loppuu vedän 20juustohampurilaista yheltä istumalta. :)
Tästä sitten raporttia, itse en ainakaan nimittäin usko että pystyt tuohon. Kymmeneen stoppaa. Kyllä, tämä oli suora provo. :)

20xjuustohampurilainen (mäkkäri) = 6000 kcal. Hesen majoneesipullassa on vielä enemmän (390 kcal/kpl).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom