Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Jos millään pretereo jaksat niin laske vähän hintaa päivän syömisille

Hintaa?! Se on kyllä ihan viimeinen asia mikä kiinnostaa silloin kun herkuttelee tai muuten hemmottelee itseään.:wtf: Katotaan huomenna sitä hintaa jos listaan päivän safkat, niin suunnilleen näkee..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hintaa?! Se on kyllä ihan viimeinen asia mikä kiinnostaa silloin kun herkuttelee tai muuten hemmottelee itseään.:wtf: Katotaan huomenna sitä hintaa jos listaan päivän safkat, niin suunnilleen näkee..

Tiedän. Oon vaan ite tottunut opiskelijana seuraamaan ruokakuluja ja varsinkin oma viikonlopun mättäminen tuntuu jo lompakossa. Sulla vaan menee niin paljon tuota ruokaakin niin olisi mielenkiintoista tietää, minkä arvosta sitä itteensä täyttää

Kokelkaas joku laskea uudestaan ne kalorit kalorilaskurissa jos se ei ylikuumenisi tällä kertaa

Nyt kerätään kimpassa Pretereolle kolehti että jätkä menee juttutupaan syömään sen niiden isoimman hampurilaisannoksen (hampparissa mm. kilo lihaa) jota kuulemma kukaan ei ole pystynyt syömään lisukkeineen! Paitsi Pretereo vetää parit hampparit yhdellä reissulla, olisi siinä henkilökunnalla ihmettelemistä :D

Samalla linjalla lähti tämä aamu kuin viime lauantaikin, pieniä muutoksia aamiaiseen, mutta runko aikalailla sama. Pikkuisen huonomman olon sain aikaiseksi tällä setillä kun viikko sitten, voi johtua siitä, että verensokeri pomppi liikaa, kun oli vähemmän rasvaa tässä setissä ja enemmän hiilaria. Liekö enemmän vai vähemmän pöperöä kun viimeksi?!

- 1kg (22kpl) Malviala cocktail piirakka
- Munavoita (3 munaa + 70g voita)
- Meetvurstia, kinkkua, juustoa, kurkkua ja tomaattia (500g)
- Mysliä maidolla (350g + 5dl maito)
- 6 dl kaakaota
- 900g mansikka-vadelmarahkaa (500g rahkaa + 300g mansikoita + 100g vadelmia, makeutusjauhetta)
- 2kpl isoja suklaamuffinsseja (Lidl)
- 4 donitsia
- 1kpl suklaavanukas
- 1kpl Mars jäätelöpatukka
- 1kpl Snickers jäätelöpatukka
- 1 litra kahvia

Alle tuntiin putosi nämä.

En tiedä laskinko väärin, mutta 5,75kg näyttäis tulevan tuosta yhteensä painoa nesteineen.:rolleyes:

Olen tässä jo tuon aamiaisen jälkeen mupeltanut kaikenlaista, listaan loput päivän safkat sitten huomenna, jos jään henkiin (yö voi nimittäin olla aika tukala).

Ohessa kuva aamiaisesta (kääretorttu ja kaikki donitsit eivät siis pudonneet vielä sillä samalla istumalla, muut kyllä).

aamiainen_1.jpg

Mä tossa laskin noita kalorilaskurilla ja sain 6313 kcal P:217 g HH:912 g R:214 g ja kuitua 71g. :D

Saanko kysyä, mitä järkeä?

Aiemmin tässä keskustelussa jo sanoin:

Kyllä mä ainakin nautin joka saatanan suupalasta ja rakastan ruokaa! Monet ovatkin kysyneet (jotka näkevät kun syön), että miten pystyn sellaisella "halulla" syömään tunnista toiseen. Ruoka yleensäkin on vaan niin uskomattoman hyvää ja nautin syömisestä ihan älyttömästi, varsinkin nyt pitkän dieetin jälkeen. Joka kerta kun sillä hetkellä syötävästä ruoka-annoksesta olen syönyt yli puolet, niin alkaa ajatukset (ehkä jopa vitutus), että "kohta tää loppuu"

edit. eikä siinä mitään järkeä tarvitse olla..

Sanotaan näin lyhyesti vaikka: Rakkaudesta lajiin!

Pretereo; miten muuten söit dieetillä? Tuollaiset ruokamäärät vaativat vatsalaukulta aikamoista venyvyyttä ja mulla ainakin dieetin aikana vatsalaukku selvästi kutistuu kun syödyt ruokamäärät ovat yleensä pienempiä. Vai vedätkö dieetillä kilokaupalla kasviksia tai litroittain vettä?

Nyt kerätään kimpassa Pretereolle kolehti että jätkä menee juttutupaan syömään sen niiden isoimman hampurilaisannoksen (hampparissa mm. kilo lihaa) jota kuulemma kukaan ei ole pystynyt syömään lisukkeineen! Paitsi Pretereo vetää parit hampparit yhdellä reissulla, olisi siinä henkilökunnalla ihmettelemistä :D

Dieetillä kuolasin iltapäivälehdestä tuota juttutuvan hampparijuttua. Olin unohtanut jo koko jutun. Sen voisi käydä kyllä nautiskelemassa. Sen verran sanon, että tätä "hävytöntä" syömistä olen harrastanut jo vuosia (ehkä yli 10v), sekä ravintoloissa että kotosalla, niin koskaan en ole lautaselle ruokaa jättänyt (ellei ruoka ole ollut pilaantunut tms), jos olen itse annoksen tilannut tai lautaselle lapannut. Ahne saa olla, mutta kyllä sillon pitää olla miestä myös syödä lautanen tyhjäksi.

Pretereo; miten muuten söit dieetillä? Tuollaiset ruokamäärät vaativat vatsalaukulta aikamoista venyvyyttä ja mulla ainakin dieetin aikana vatsalaukku selvästi kutistuu kun syödyt ruokamäärät ovat yleensä pienempiä. Vai vedätkö dieetillä kilokaupalla kasviksia tai litroittain vettä?

Dieetillä söin määrällisesti paljon, eli kaalia, tomaattia ja kurkkua meni n. 2kg päivässä. Siihen lihat, puurot ja rahkat sitten kylkeen. Dieetin ensimmäisillä 16 viikolla tankkasin kerran viikossa hiilaria (yhden päivän) ja viimeiset 5 viikkoa kaksi kertaa viikossa. Niinä tankkauspäivinä söin yleensä yli kilon perunaa kerralla ja kahteen kertaan, eli n. 2,5kg perunaa päivässä. Perunassa on hiilarina ns. korkea volyymi, pystyy syömään todella suuren määrän sadakseen riittävästi hiilaria tankkaukseen. Sopii sellaiselle joka tykkää syömisestä.:D Riisistä sama hiilari määrä tulee huomattavasti helpommalla, 100g perunaa sisältää hiilaria n.14-15g ja 100g riisiä sisältää hiilaria n. 65-70g, huima ero.

Dieetillä kuolasin iltapäivälehdestä tuota juttutuvan hampparijuttua. Olin unohtanut jo koko jutun. Sen voisi käydä kyllä nautiskelemassa. Sen verran sanon, että tätä "hävytöntä" syömistä olen harrastanut jo vuosia (ehkä yli 10v), sekä ravintoloissa että kotosalla, niin koskaan en ole lautaselle ruokaa jättänyt (ellei ruoka ole ollut pilaantunut tms), jos olen itse annoksen tilannut tai lautaselle lapannut. Ahne saa olla, mutta kyllä sillon pitää olla miestä myös syödä lautanen tyhjäksi.
Toi hampurilaisannos on kyllä ihan helvetin ylihintainen, eikä oikeasti edes niin iso että sen syömisessä mitään ihmeellistä olisi. Se ateria on noin 2kg, eli häviää jo aika suvereenisti tuolle siun aamupalallekin.

Nusnus, oon mäkin sen syöny :pano: Mut oikeesti kaveri joka syö tommosii aamupaloi vetää niit härkä-burgereit kyl usemman huoletta:whip:

Nusnus, oon mäkin sen syöny :pano: Mut oikeesti kaveri joka syö tommosii aamupaloi vetää niit härkä-burgereit kyl usemman huoletta:whip:

Siis koko aterian lisukkeineen? Sitten mulla oli vanhaa tietoa, kunnioitettava saavutus! Itse sain vedettyä burgerin mutta vain pari ranua. :worship:

Näemmä käyty ottamassa luulot poissa viime yönä.. Tein näemmä kerrosburgeri tilauksen :D
Sämpylä-Täyslihapiffi-makkarapiffi-sämpylä-munakas-täyslihapiffi-sämpylä-makkarapiffi-munakas-sämpylä -kokoonpanolla..

Nyttkuva2011-05-08kohteessa00423.png

Voi taas ihmetellä, että miksi kun ei ollut ees tarpeeksi nälkä ja jäi mutta pistetään sille.. Selvänä symppis ja kännissä kuningas :rock: Oli siinä myyjällä ihmetteleminen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom