Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
tämäkää ei mikää hullu mäsäytys, mut mulle iso satsi kerralla

- halloum juustoa grillattuna 200g
- 4kpl broiler pihvejä grillattuna n.500g
- 2 kpl chiliaurajuusto makkarapihvejä n. 150g
- sienisalaattia n.100g

juomana leijonaa pepsi maxilla :)

ravintosisältöä en tiedä, mutta nälkä lähti :D

edit:
1741 kcal
188 g prodee
11g hiilaria
106g rasvaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:thumbs:
Olen sellainen paskahousu etten uskalla mihinkään mennä.:( Jotain hampparin syöntikisaa tms. olen muutaman kerran ollut vahingossa katsomassa ja mielessäni miettinyt, että pitäisikö mennä kokeilemaan, mutta on vain jäänyt menemättä. Kotona sitten olen yksinään syönyt jälkikäteen ja murissut että olisi pitänyt mennä kisaamaan..:rolleyes:

Kyllä itsekin olen sen verran kaivellut aiheesta netistä, että kyllä 4,5kg-5,5kg väliin osuvat kertamätöt on aika kovia suorituksia vaikka millä mittarilla. Ehkä vielä repäsen joskus kun hyvä kisa sattuu kohdalle ja sattuu olemaan nälkä.;)

Sun pitää kyllä perustaa joku blogi tai fanisivusto, jonne päivitykset mässäpäivistä kuvien kera. On kyllä hieno lukea syömistarinoitasi :)

:thumbs:

Sun pitää kyllä perustaa joku blogi tai fanisivusto, jonne päivitykset mässäpäivistä kuvien kera. On kyllä hieno lukea syömistarinoitasi :)

Mässäämistä käsittelevä blogi olikin tuossa suunnitteilla, mutta tällä hetkellä aikaa menee kaikkeen muuhun niin paljon, etten saanut vielä aikaiseksi. Laitan kyllä linkin tänne kunhan saan blogin pystyyn. Varmaan vähän treenijuttua ja muutakin siellä sitten on, eikä pelkkää mässyä.

no tuolla logiikalla on väsynyttä tehdä esim jauhelihakastiketta ja spagettia kun italialaiset tekivät sitä ensin. come on, herkutellessa saa ja pitää vetää överiksi.

Hotellissa puolihoidolla eli kaksi seisovaa pöytää päivässä viikon ajan. Tästä tulee elämäni hurjin mäsäytysviikko.

Jes pretereo! Innolla jään odottaan blogi päivityksiä :)

Mun on nyt pakko mainita oma mäsäytykseni tältä aamulta. Ekaa kertaa pääsin näkemään/kokemaan/syömään edes vähän isomman hamppari aterian! Nimittäin tänne Seinäjoelle meidän abc:lle oli tullut joku "NOTTA ISO" ateria ja olihan sitä pakko testata...taulussa luki vain että "400g ranskiksia ja isooo hampurilainen (oletettavasti 500-600g) yhteensä melkein kilo syömistä". Jotenkin näin aamun pikkutunneilla ei yhtään raksuttanut pääkopas noi määrät ja aattelin että tää on taas joku perus ateria :D Jukoliste sieltähän tuli tarjottimellinen ranskalaisia ja kulmassa iso hamppari (hampurilainen kooltaan melkein sama kuin esim. amarillon xxxl burger, no ei ihan mutta melkein tai sitten muistan ihan väärin :D).

Aloitin urakan ranskalaisista ja kun olin ne melkein syönyt tuli jo pienoinen täyden olon tunne ja ajattelinkin että en taatusti jaksa koko hampparia enää. Isoksi yllätykseksi hampurilainen oli parasta mitä noista mistään pikaruokapaikasta saa ja vetää jopa vertoja jollekkin rafla hamppareille. Pihvi oli paksu ja mehevä, sekä hyvin maustettu...muutenkin välistä löytyi jos jonkinmoista soosia, juustoa, pekonia yms. Hampurilainenki meni alas ja oikeastaan ei tehnyt edes ns. tiukkaa eli ei tarvinnut väkipakolla pupeltaa menemään :) Kokonaisuudessaan siis upposi: hamppari (500-600g), n.400g ranskiksia, 0.4l pepsimax, 1kurkkudippi, 2ketsuppi"kippoa" ja aikaa kului 14-15min (tämä ei ollut siis mikään pikasyönti yritys vaan ihan perussyönti...naatiskellen). Jos joku eksyy Seinäjoen absille joskus niin suosittelen testaan :) Hintaa aterialla vain 11.90e.

Kotia päästyäni ja 30min aterian syönnistä tuli vielä makean himo ja täs nyt on vedetty hikoillen (siis mäsäytyksestä johtuvaa "lämmöntuottoa" :D) vielä puoli pussia fazerin jumbo tuttifrutti karkkipussista naamariin! No tämä nyt oli tällänen ei nyt parasta antia mitä täs topicis on, mutta mulle tää on jotenki kova juttu ja ihan innoissani täälä postaan :D Tää antoi hyvän suunnan tulevia koitoksia varten ja toivoa että kyllä sen Big Towerinki pitäs pystyä selättään :)

Huhuh noita pretereo:n syöminkejä. Jotenkin aivan absurdia ajatella et tommonen määrä safkaa uppoo, kun et kuitenkaan mikään jenkkisäkki ole :) Eikö tuu edes tukala olo noiden jälkeen? Luulis, että 350g mysliäkin turpois aika kivasti vatsassa. Ja noi donitsit/muffinsit, hyi helvetti :D , en varmaan pystyis syömään niitä, vaikken muuta oliskaan syönyt. Meni blogi seurantaan, sen verran jännää luettavaa.

Eikö tuu edes tukala olo noiden jälkeen? .

Luetaas nyt sitä blogia:

Suora lainaus: "Tämä yhden päivän mässäily saa aikaan yleensä muutaman kilon painon nousun (eihän se ruoka suoraan läpi tule), helvetin huonon olon, verenpaineen nousun, vatsakivun, mahatavat ilmavaivat, huonot unet seuraavalle yölle sekä jonkinmoisen loven lompakkoon. Mutta silti, on se ihan helvetin siistiä puuhaa tuo syöminen".

Äsken tuli syötyä oma salaattiennätys. Eli kebablihaa ja salaattia niin paljon kuin tollaselle perus lautaselle nyt oikeastaan sai mahtumaan, määristä sen osaa sen tarkemmin sanoa. Mut enpä olis uskonut että salaatilla voi saada itsensä täyteen, huh.

meni iltapalaks:

400g kunnon ruisleipää(leipomosta), jossa välissä
550g kylmäsavustettua lohta
100g voita
200g juustoa

+
1 litra maitoa
500g rahkaa, jossa 250g mustikoita
pari omenaa, 4 tomaattia, kurkku

No joo tuli syötyä vähäsen lihaa kun oli niin halpaa ja tenaville/eukolle ei maistunut (ylläri ylläri)...mä sitten jouduin "uhrautuun" :D

v.php
[/URL][/IMG]

Alas meni kerralla:

200g makaronisalaattia
250g jäävuori-feta salaattia
200g broilerin sisäfilettä
400g naudan pihviä
700-800g possun sisä/ulkofilettä
140g pekonipaketti
+ Juomat 0.5l pepsi max ja 0,5l vettä

Prodea tuli kivat 344g tästä myöhäisestä "päivällisestä". http://kalorilaskuri.fi/tulosta.php?n=feenix82&pv=2011-07-01&blog=1

Kyllä tuolla nyt jonkin aikaa pärjää...nyt on reilu tunti kulunut ja alkaa olo jo oleen sitä luokkaa että jälkkäriä vähän kaipais :D

:hyvä: Ukon kone on kyllä seuraavat pari viikkoa lievässä tukossa noiden rasvaprodemällien jälkeen. :D

Eeiikä oo...huomenna testaan kuinka olkapääreenit sujuu :D

No totta puhuen kyllä tuosta taitaa aika tukkoon mennä :D Olo on nyt jo sanoisinko "jännän tukala" xD

En ajatellut että toissapäiväinen "mäsäytykseni" kuuluisi tähän ketjuun, mutta laskin juuri huvikseni päivän kalorit. Tulos n. 5500 + kotiin tilattu Opera perhepizza jonka kalorimäärä ei ole tiedossa. Tuo oli kaiken lisäksi kevyt mäsäytys. Yllättävän paljon kaloreita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom